𝐏𝐎𝐕 𝐉𝐀𝐃𝐄:
Hee! Ik ben Jade en ben 20 jaar, ik woon samen met mijn beste vriendin Jess,in Amsterdam. Jess is één jaartje ouder als mij. Ik werk in een super gezellig café! Ik werk niet super veel, want we verdienen genoeg! Jess werkt bij een oppasbedrijfje. We hebben allebei dierengeneeskunde gestudeerd. Door onze opleiding hebben we elkaar leren kennen! Ik heb zelf nog een hele leuke vriend, Rutger. Hij is 24 en woont in Amsterdam, paar straten verder. Jess daar in tegen heeft nog geen vriend, maar ze is er volgens mij ook niet echt mee bezig ofzo.𝐏𝐎𝐕 𝐉𝐀𝐃𝐄:
Ik was aan het werk en hoorde dat ik een melding van Snapchat binnen kreeg, ik besloot even te wachten tot mn pauze maar het was zo rustig dat ik toch maar even ging kijken. Het was een bericht van Rutger ik opende het snel, "ik kan vandaag niet afspreken, moet nog veel voor werk doen.❤️". ik zuchtte even want dit gebeurde steeds vaker maar ja, wat verwacht je met een producer. Ik werkte nog een uurtje verder want daarna mocht ik naar huis, ik wist dat Jess zou koken vandaag want ik fijn vond aangezien ik echt kapot ben na zo'n drukke dag werken. Ik kwam ongeveer 18:30 thuis en Jess was al bijna klaar met koken, ze kookte pasta pesto wat ik echt heel lekker vond en al helemaal als zij het maakte! We zaten even te praten en ik vertelde over het bericht van Rutger "het is vast niks, maak je geen zorgen" zei Jess, ik wist dat ze gelijk had maar toch.. Na ja als we afspreken is het nogsteeds super gezellig! Ongeveer een uurtje later ging de bel, ik besloot open te doen en ik zag.. jawel Rutger!
"hee schatje sorry dat ik zovaak niet kan komen door mn werk" zei die met z'n mooie, lieve puppy-ogen. Ik kon echt niet chagrijnig blijven op hem en gaf hem een kusje. Hij gaf me een hartje met chocola erin! helaas moest hij wel snel weer weg maar ja, iets is beter dan niets!SORRY DAT HET ZO EINDIGT MAAR IK HEB HEEL VEEL IDEEËN VOOR DIT VERHAAL SAMEN MET juunxx EN HET KLINKT HEEL LEUK IN ONS HOOFD!:')
JE LEEST
VULNERABLE GAME.
FanfictionHet verhaal gaat over 2 meisjes, Jade & Jess. Ze worden in een korte tijd goeie vrienden met de Bankzitters. Na een tijdje komen ze onverwacht in gevaarlijke/ kwetsbare situaties terecht.