POV MATTHY:
Ik wist niet hoe snel ik m'n pistool moest laden en moest schieten. Voordat ik het wist hoorde we een knal en lag er alweer een lijk voor mij. Ik zuchtte, helaas hoort dit er ook bij. "Hebben we alles?" vroeg ik. Iedereen knikte een beetje in shock, "Hoe ben jij zo kalm?" vroeg Robbie, ik keek hem aan "Het hoort erbij Rob, het gebeurt wel is." zei ik zo nonchalant mogelijk. Diep van binnen zat ik te gillen.
We hebben het lichaam in de vuilnisbak achter het gebouw gegooid, het gezicht heeft Rutger er af gesneden. Zo is het moeilijker het lijk te indenficeren. Het bloed hebben we snel opgeruimd, hierdoor waren we een stuk later dan gepland.
Aangekomen bij Joël hebben we alles verteld, "Goed gehandeld jongens!" zei hij. We hebben al het geld gegeven en de rest van de spullen. We hebben heel even nagepraat bij Joël.
Na een uurtje besloten we te gaan, het was namelijk al 8 uur. We racede naar het huisje, toen we aankwamen was het gelukkig nog stil.
Ik deed de deur van de slaapkamer open en gelukkig lag Jade nog te slapen. Ik deed m'n jasje uit en stopte hem onderin m'n kast. Ik probeerde hem zo goed mogelijk te verstoppen. M'n pistool legde ik er ook bij.
Toen ik om me heen keek was de kamer een grote rotzooi. Gister avond kon ik m'n jasje niet vinden, dus heb ik met alles gegooid. Waarschijnlijk was Jade daarom wakker geworden. Ik ruimde alles snel op. Ik probeerde weer zo stil mogelijk in bed te liggen, zodat het leek alsof ik niet weg geweest. Het liefst slaap ik nog een uurtje, maar door die pil lukte dat niet.
POV JADE:
Vanochtend vroeg was ik wakker geworden. Ik openende rustig m'n ogen en zag dat Matthy niet naast me lag. Verbaasd keek ik op, overal lagen spullen. Het leek net of Matthy hier had gevochten ofzo. Ik liep naar de badkamer om even m'n gezicht te wassen met water. Nog steeds lag het er, en matthy was nog steeds niet terug. Ik had z'n locatie ook niet, dus kon niet kijken waar hij was.
Ik trok me er niet zoveel van aan, maar vond het wel vreemd. Ik probeerde rustig weer in slaap te vallen, maar het lukte niet. Rond 8 uur hoorde ik iemand de kamer in lopen, het was gelukkig Matthy. Ik deed snel m'n ogen dicht, zodat het leek alsof ik sliep. Ik hoorde hem dingen in de kast leggen en daarna alles opruimen.
Na een paar minuten voelde ik dat hij weer naast me kwam liggen. Ik probeerde zelf ook weer te gaan slapen.
Na een uurtje voelde ik Matthy omdraaien, dus werd weer wakker. "Goeiemorgen" zei hij lief, "Goeiemorgen" glimlachte ik. "Kom we gaan uit bed, we gaan zo naar het strand!" zei ik blij. Matthy lachte en stapte ook uit bed.
Ik pakte een leuk groen rokje met een witte croptop, ik had m'n bikini er al onder aan. Ik had me nog snel ingesmeerd en wou toen naar beneden lopen. Matthy was ondertussen weer in bed gaan liggen, ik zuchtte en trok hem toen uit bed. Hij ging ook omkleden en toen liep ik echt naar beneden.
Raoul had samen met Mila een ontbijtje gemaakt. Ik ging aan tafel zitten en kreeg een broodje voor m'n neus geschoven. Ik begon te eten, "Super lekker, dankjewel!" zei ik, Mila en Raoul glimlachte. Terwijl ik m'n broodje aan het weg werken was kwam Matthy naar beneden. "Hoelaat gaan we naar het strand?" vroeg hij. "Zo, rest is allemaal omkleden. Jullie zijn de laatste van het ontbijt." zei Raoul, Matthy knikte. Hij ging naast me zitten en at ook z'n broodje.
Toen we richting het strand liepen kreeg ik een melding op m'n telefoon. Van een 1 of ander meisje dat was vermoord in de club waar wij waren. "Jongens kijk, dr is een meisje vermoord in de bar waar we waren maandags." zei ik in het algemeen. "Oh jeetje." zei Mila. De rest was stil, "Het lijkt net of het ons achtervolgd, eerst een mafia baas waarvoor gewaarschuwd is, dan een meisje vermoord in nederland en nu hier. Straks heeft het met elkaar te maken." zei Mila, ik knikte. Matthy en Milo zeiden wat tegen elkaar, maar verder was het een beetje stil.
Aangekomen bij het strand was het best wel druk. We zochten een plekje en legde alle handdoeken neer. Jess was met Yara gaan liggen naast Mila. Ik lag naast Matt en Mila, dus daarna lagen Jess en Yara. De rest van de jongens lagen voor ons. Zo lagen we in een soort groepje en niet allemaal naast elkaar.
Ik besloot eerst ff te liggen en daarna pas te zwemmen. De rest ging al wel de zee in, ik merkte dat ik best moe was, dus deed m'n zonnebril op en viel al snel in slaap.
Ik werd wakker door 2 koude handen op m'n buik. Ik gilde het uit en deed m'n ogen open, ik zag Matthy lachend boven m'n hangen. Ik gaf hem een duw, waardoor hij om viel. Ik lachte en rende naar de zee, want alleen Matthy was naar de handdoeken gekomen. Het water was nog best warm. dus je kon er in 1x in. Ik zwemde naar de rest toe, Matthy was er ondertussen ook bij gekomen.
De rest van de middag hebben zijn we op het strand gebleven. In de avond wouden we ff ons avond eten halen toen Milo weer met een idee kwam. "Boys-" begon hij, "Volgensmij ben ik geen jongen hoor" zei Mila, ik moest lachen. "Oké dan, Jongens en meisjes." begon hij opnieuw, "We kunnen of vanavond uit gaan, lol hebben en zuipen of we gaan zo naar het huisje en niks doen." zei hij. "Ik heb wel zin om lekker te zuipen!" zei Robbie, iedereen was het daar wel mee eens. "Hopelijk gaat het nu wel goed." fluisterde Matthy in m'n oor. Ik keek hem aan en rolde m'n ogen sarcastisch.
We hebben allemaal een patatje gehaald en zijn terug naar de handdoeken gegaan, daar hebben we het opgegeten. Hierna hebben we onze spullen gepakt en zijn we terug gegaan naar het huisje. Daar konden we ons klaarmaken.
——
Volgende deel komt iets meer drama enz!
JE LEEST
VULNERABLE GAME.
FanfictionHet verhaal gaat over 2 meisjes, Jade & Jess. Ze worden in een korte tijd goeie vrienden met de Bankzitters. Na een tijdje komen ze onverwacht in gevaarlijke/ kwetsbare situaties terecht.