𝐏𝐎𝐕 𝐉𝐀𝐃𝐄:
ik zat op de bank riverdale te kijken, ik vind het nogsteeds een superleuke serie ookal heb ik het al iets van 30 keer uitgekeken. Jess begint er ook klaar mee te worden maar dat maakt me niet veel uit, haha. Ik keek even verder en pakte wat chips en cola, ik was de tijd helemaal vergeten en het was zo 17:30! Ook had ik het weer bijna uitgekeken, oeps. Ik besloot nog even op m'n telefoon te gaan ik opende Snapchat en snapte beetje, toen ik zag dat ik na 5 uur nogsteeds niks van Rutger had gehoord, ging ik nadenken waar hij kon zijn. Op z'n werk? nee hij werkt echt niet zolang, of wel? Gaat ie vreemd? is hij boos? is er iets gebeurd? en zo gingen er wel duizenden gedachten door mn hoofd.. Ik heb super lang zo gezeten dat ik zelfs niet doorhad dat Jess beneden kwam!𝐏𝐎𝐕 𝐉𝐄𝐒𝐒:
Ik kwam beneden want was benieuwd wat Jade aan het doen was, en ja hoor ze zat weer Riverdale te kijken. Ze leek alleen niet heel erg bij de serie, ze leek heel afwezig en dat gebeurt niet vaak. Ik knipte met mn vingers en toen had ik gelukkig weer d'r aandacht. "gaat het?" vroeg ik en het antwoord was natuurlijk "ja hoor!" hier geloofde ik natuurlijk echt niks van dus hield haar stiekem in de gaten. Ik merkte dat ze compleet ergens anders met haar hoofd zat dus ik vroeg: "ik zie dat er iets is, wat is er aan de hand?" ze was voor paar seconden stil maar opeens vlogen wel duizenden woorden uit haar mond, ik begreep alleen wat over Rutger meer niet echt. Ik liep weer naar boven en ging en serie kijken, paar uurtjes later hoorde ik Jade "eten!!" roepen dus liep 5 minuten later naar beneden. Jade zat al aan tafel en was heel afwezig, ik ging zitten en zei dat ze hem echt moest appen erover. Ik zag dat ze twijfelde en dat sprak ze ook uit, "ja idk" "zou ik het doen?" "wat als die boos word?" "straks maakt die het uit!" ik kreeg niet eens de kans om er iets op te reageren en zei "doe nou maar, dan weet jij ook wat er is" toen pakte ze eindelijk d'r telefoon en appte."hee rut, ik vroeg me af of ik wat had gedaan ofs? want ik merk dat je steeds afzegt als we iets zouden doen.. xx" ze vond het lastig en dat zag ik, dus ik had d'r ff geholpen. Paar minuten later hoorde ik een melding..SORRY VOOR DE CLIFFHANGER MAAR DEEL 2 KOMT SNEL!! VERGEET ZEKER GEEN STERRETJE TE GEVEN:))
JE LEEST
VULNERABLE GAME.
FanfictionHet verhaal gaat over 2 meisjes, Jade & Jess. Ze worden in een korte tijd goeie vrienden met de Bankzitters. Na een tijdje komen ze onverwacht in gevaarlijke/ kwetsbare situaties terecht.