POV JADE:Ik werd rond 9 uur wakker, doordat ik allemaal berichtjes kreeg. Ik keek op m'n telefoon en zag inderdaad de naam "Rutger❤️"staan. Ik rolde m'n ogen en negeerde de berichtjes. Ik ging m'n bed uit en stapte onder de douche. Toen ik naar beneden liep zat Jess er al, "Huh wat doe jij hier zo vroeg?" vroeg ik, "Kan ik net zo goed aan jou vragen." zei ze lachend "Maar Robbie vroeg of we langs kwamen, ga je mee?" ik knikte en pakte iets te eten.
Na een uurtje ging ik me klaarmaken, ik deed een simpele broek met een trui aan, daarna deed ik nog snel m'n make-up.
Voordat we de auto in stapte vroeg ik nog snel "Is Rutger er eigenlijk ook?" "Nee is net weg, hoezo?" vroeg ze, "Ja ik heb echt honderd berichtjes gekregen, niet normaal." zei ik en we moesten lachen. We reden richting Casa del Huts en onderweg luisterde we wat muziek ook mijn favo liedje kwam op, Young and Beautiful van Lana Del Rey. We zongen hard mee dat we zelfs mensen door hun raam zagen kijken naar ons, we lachte en waren er bijna. Toen we eindelijk in Rhoon aankwamen waren we blij, ookal was ik ook best wel zenuwachtig. "wat is Rutger er wel is?" "wat als ze over hem gaan vragen?" ik dacht veel te veel na want er gebeurde waarschijnlijk toch niks. We belde aan en we hoorde iemand letterlijk naar beneden rennen, de deur ging snel open en we zagen Robbie staan. Hij liet ons gelijk binnen en we keken even rond wie er allemaal was, ik k
zag gelukkig Rutger niet zitten. "willen jullie wat te drinken?" hoorde ik, geen idee wie het zei maar ik had best veel dorst dus ik vroeg om een glaasje water. Ik zag dat Matthy me weer boos aan zat te staren, Jezus die jongen heeft echt aandacht tekort. Precies op het moment dat hij keek kwam er iemand het huis binnen, Rutger. "Kut!" dacht ik meteen want ik had echt geen zin om hem te zien.. Hij zag natuurlijk dat Matthy aan het kijken was en rolde z'n ogen "het was dus helemaal niet een dronken gedachte ofzo." Hoorde ik hem zeggen maar ik negeerde het maar, ik dacht niet dat hij zo jaloers zou kunnen worden voor niks. We besloten om met de mensen die wouden Just dance te doen, Ik, Jess, Mila, Robbie, koen en Milo deden mee want de rest had geen zin of moest nog opnemen of editten.Na een tijdje was iedereen te moe om door te gaan, ik en Koen deden nog 2 dansjes en stopte er daarna ook mee. We gingen op de bank zitten en deden allemaal een beetje wat we zelf wouden, ik keek tiktok totdat Rutger opeens zei "Jade? Wil je even praten?" ik twijfelde dus zei "Uhh ja?" we liepen apart en het was stil. "Ja, ik denk niet dat het meer gaat werken tussen ons, we doen meer wat we zelf willen en we verschillen heel veel" begon hij, "Oh" zei ik, meer kreeg ik niet uit m'n mond. Het was even stil, ik kon hem niet eens meer aankijken. "Dus het is beter zo, we kunnen er niks aan veranderen." zei hij om de stilte te verbreken. Ik kreeg tranen in m'n ogen en liep de eerste kamer in die ik zag. Ik dacht niet na en ging op het bed zitten, ik begon te huilen.
Na een half uur besloot ik terug te gaan, al voordat ik de deur open wou doen, werd hij open gemaakt, Matthy. "Wat doe jij in m'n kamer?" vroeg hij boos, "Het gaat prima! Met jou?" vroeg ik sarcastisch. "Heb je gehuild?" vroeg hij verbaasd, "Oh, en nu ineens lief doen?" ik lachte sarcastisch en liep weg.POV JESS:
We zaten wat te praten op de bank, tot ineens binnen kwam Rutger zonder Jade. "Waar is Jade?" vroeg ik meteen, "Uh ze is huilend weg gelopen" zei hij beetje akward. "Hoezo dat nou weer dan?" vroeg Koen, "Ja kijk, ik heb gezegd dat we niet meer werken. Toen is ze huilend weggelopen." zei hij. "Tuurlijk doet ze dat sukkel, hoezo zeg je dat?" zei ik geïrriteerd. Hij legde uit waarom en ik rolde een beetje m'n ogen. Na een half uur stond Matthy op "Uh jongens ik ga even editen" zei hij. Iedereen knikte en hij liep weg. We hoorde wat gepraat en daarna voetstappen, de deur vloog open. Jade stond daar met rode ogen, ze had gehuild. Ik liep naar haar toe en gaf dr een knuffel. "Ik denk dat het handig is als wij naar huis gaan." zei ik, Jade knikte. We gaven iedereen een knuffel en stapte in de auto.
TIMESKIP
POV JADE:
Het is nu 2 weken nadat het uit ging, ik heb Rutger niet meer gezien. We zijn nog een aantal keer naar de jongens geweest. Het leek hun een leuk idee om weer een keer een feestje te geven, dus daar gaan we vanavond heen. De afgelopen 2 weken waren wat raar, maar ben wat meer gaan werken. Zo was ik ergens mee bezig en zat ik er niet steeds aan te denken. Het is nu bijna 7 uur, we hadden afgesproken om 9 uur naar de jongens te gaan. Ik en Jess hadden afgelopen week een leuk jurkje gekocht, hij is donkerblauw en valt precies om m'n lichaam.
Jess is de afgelopen dagen veel met Robbie bezig geweest, als we het er over hebben word ze gelijk al rood.
Om half 8 besloten we ons klaar te maken.
Na een uurtje waren we klaar. Het is ongeveer 3 kwartier rijden, dus we waren aan de late kant. Toen we aankwamen deed Robbie open. Hij gaf ons meteen een knuffel, we liepen naar binnen en er waren al een paar mensen. Rond 10 uur stond het al helemaal vol. Terwijl ik en Jess met Robbie en Koen aan het praten waren, zag ik Matthy de deur open doen voor Rutger. Ik rolde m'n ogen, "Kunnen we niet gaan?" vroeg ik geïrriteerd, "Je kan niet verwachten dat hij niet komt hè, hij is de beste vriend van de jongens. Tuurlijk is hij overal." Zei Jess, ik knikte en we dronken wat door. Iedereen was op dit moment behoorlijk aangeschoten. Ineens trok Milo me mee, "SHOTJES!" schreeuwde hij, ik lachte en liep mee. We deden wat shotjes en Matthy kwam er ook bij, je merkte aan alles dat matthy dronken was. Hij deed heel anders tegen iedereen, in een positieve manier, want hij deed zelfs aardig tegen mij! Toen we best wel wat shotjes hadden gedaan gingen we weer weg en danste beetje op de muziek, ik was blij dat ik was gebleven want eigenlijk was het super gezellig! Ik wisselde af en toe wat blikken uit met Matthy, niks ergs ofzo hoor. In m'n ooghoek zag ik Rutger mij aanstaren, ik rolde m'n ogen en draaide naar Jess. "Ik ga ff naar de wc!" schreeuwde ik door de muziek heen, "Is goed!" kreeg ik terug.
Toen ik terug wou lopen van de wc botste ik tegen iemand aan, "Sorry!" zei ik, "Maakt niet uit joh." hoorde ik iemand zeggen, ik herkende stem dus keek op, recht in de ogen van Matthy. Hij glimlachte en ik glimlachte terug. Achter mij hoorde ik gekuch, ik keek om, Rutger. Ik rolde m'n ogen, "Mag ik je vriendje meenemen?" vroeg hij, "Hij is m'n vriendje niet!" schreeuwde ik boven de muziek uit, en liep weg.
Ik probeerde me door de mensen te wurmen, "Hey Jade! Doe anders met ons mee!" hoorde ik Koen schreeuwen, ik lachte en liep er naar toe. "Heb jij Jess en Robbie gezien?" vroeg ik, "Die stonden 5 minuten geleden nog te bekken, geen idee waar ze nu zijn" lachte die, ik keek vol verbazing naar hem.
Na wat shots was het alweer 2 uur, sommige mensen waren al weer vertrokken.
JE LEEST
VULNERABLE GAME.
FanfictionHet verhaal gaat over 2 meisjes, Jade & Jess. Ze worden in een korte tijd goeie vrienden met de Bankzitters. Na een tijdje komen ze onverwacht in gevaarlijke/ kwetsbare situaties terecht.