𝟏𝟎 ~ ❥

46 5 1
                                    

POV JESS:

Toen ik de deur hoorde, ben ik naar de badkamer gerend. Ik had geen idee wie thuis kwam, maar ik wou niet in de kamer van Matthy gezien worden. Als dat zou gebeuren, lag ik binnen de kortste keren bewusteloos op de grond. "Hallo??" werd er naar boven geroepen. Ik haalde opgelucht adem, het was Robbie. "Ja sorry, ben hier!!" riep ik terwijl ik naar beneden liep. "De rest is even spullen uit de auto aan het halen." zei hij, ik knikte. Toen ik wou weglopen zei robbie ineens "We zijn morgen weer weg, sorry. De views gaan goed, en we willen goeie video's.", ik glimlachte "Rob t is prima, toen ik besloot hier ff te blijven verwachte ik echt niet dat je er elke dag was. Ik vind het prima de om alleen te zijn!" Zei ik. Robbie lachte lief. "Hoelaat gaan jullie morgen weg?" vroeg ik, "Uh denk rond 12, ik heb geen idee hoe laat we terug zijn." zei hij terwijl de voordeur open ging. "Hoii!" zei ik zwaaiend. Iedereen zei hoi terug, behalve Matthy. Van hem kreeg ik alleen een vieze blik. Eerst deed hij nog leuk, maar sinds hij normaal kan doen tegen Jade is het weg. Ik vind het prima dat Jade weer een relatie krijgt, maar het is Matthy. Niks voor Jade dus. Hij rookt, is alcohol verslaafd, hij is toxic en dan heb je Jade. Matthy verdiend Jade niet.

TIME SKIP 1 DAG LATER

POV MATTHY:

Vandaag moesten we weer iets stelen ofz. Het boeide me eigenlijk niet zoveel, we kregen er geld voor, dus dat was het belangrijkste. Vandaag wilde onze dealer, Sem, ons spreken over Jade en Jess. Robbie heeft er veel over gestresst, maar mij boeit het niet zoveel.
Onderweg waren we veel aan het praten, gewoon een beetje zoals normaal. We hadden het zoals gewoonlijk over ons plan. Vanochtend vroeg hadden we het doorgestuurd gekregen, via de achterkant naar binnen, 2 mensen staan te wacht, 3 mensen gaan naar binnen en pakken het schilderij. Klinkt simpel, maar is lastiger dan je denkt. We hadden besloten dat Ik en Raoul op de wacht staan. Doordat Rutger er niet is, kunnen we het niet eerlijk verdelen. Hierdoor is het nog moeilijker.
Toen we aankwamen stond Sem al op ons te wachten. "Jullie gaan over 3 uurtjes. Eerst gaan we het plan doorspreken, daarna moet ik Matthy en Robbie spreken." zei hij. "Prima." zei ik en liepen we naar onze plek. We gingen allemaal aan tafel zitten en besproken het plan. Nu was hij alleen nog meer uitgebreid. We hebben de pistolen en de rest van de spullen klaar gelegd. Ik stak snel een sigaret op en liep achter Sem en Robbie aan. "Jullie snappen de regels toch?" begon Sem, wij knikte. "Mooi, want dat is dus geen vriendin. En wat doen jullie?" zei hij al wat bozer. "Hoezo denk je dit?" vroeg ik, Robbie keek me boos aan. "En het mag niet van jou, maar van onze baas wel? Dus bemoei je er niet mee." zei ik ook boos. Sem lachte, "Jullie zorgen ervoor dat die 2 meisjes verdwijnen, hoe? Dat mag je zelf weten. Als dit niet gebeurt zoek ik iemand anders." zei sem. "Wie? Je durft het zelf niet eens." lachte ik. "Daar denk ik nog wel over na." begon hij, "Begrepen?" maakte hij af. Robbie knikte, ik gooide m'n sigaret naar buiten. "Matthy? Begrepen?" vroeg Sem weer. "Prima" zei ik en liep weg. Toen we terug liepen had iedereen z'n spullen al "Kom we moeten gaan!" riep Koen. Robbie en ik pakte onze spullen en liepen mee.

——
Volgende deel word langer!!🫶🏼

VULNERABLE GAME.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu