𝟐𝟓~❥

24 2 0
                                    

TIMESKIP, WEEKJE LATER

POV JADE:

De jongens gaan deze week weer video's opnemen. We zijn nu op de helft van de vakantie. Jess en ik hebben niet echt ruzie meer. We praten wel, maar natuurlijk veel minder als eerst. Jess en Rob zijn nog steeds uit elkaar, geen idee of dat ooit nog bij elkaar komt, maar stiekem hoop ik het wel. De groep is meer hechter geworden en ik praat weer met Rutger! Yara is als je haar kent wel aardig, maar ze heeft soms haar bitchy momenten.

Vandaag zijn ze weer een video opnemen, dus gaan wij met z'n 4e naar een stadje in de buurt. We deden de deur op stapte in de huur auto. Ik zat naast Mila, dus dat was weer even fijn. Mila voelt voor mij echt als een zusje, ik ken haar ook best lang! Door haar heb ik natuurlijk Rut ontmoet.

Toen we aankwamen was het niet eens zo heel druk, terwijl het wel middag was. We liepen een beetje door de winkelstraten en hebben leuke foto's gemaakt.

Na een uurtje liepen we al met volle tassen. We besloten om ergens in een tentje wat te gaan eten. De jongens zijn pas rond 7 uur thuis, die eten op de plek waar ze een video gaan maken.

We liepen met z'n 4e richting een strandtent. Er kwam meteen een man, van onze leeftijd ongeveer, naar ons toe lopen. Hij gaf ons een tafel en vroeg toen wat we wouden drinken. We bestelde alle 4 een wijntje, Jess mocht wat minder want zij moest de terug weg rijden.

Nadat we allemaal ons eten hadden besteld zaten we een beetje te praten. We zijn een stuk closer geworden met iedereen! Deze vakantie was denk ik echt wat we als groep nodig hadden.

Toen ons eten er was bedankte we de ober en begonnen we met eten. "Wat lekker is het hier!" zei Mila enthousiast, "Ja hè!" zei ik terug. Ze glimlachte lief en we praatte een beetje verder met z'n allen.

We hebben echt een super leuke middag gehad! We zijn nu weer onderweg naar huis, want we wilden graag thuis eten maken. We hebben best veel dingen gehaald, dus echt super leuk! In de auto hadden we het nog over vanmiddag, dat als we in Nederland zijn vaker iets moeten doen met z'n 4e.

Aangekomen bij het huisje ben ik naar boven gegaan. Ik wilde weten wat Matthy in die kast verstopte.

Ik liep naar boven en trok een paar laatjes open, maar vond niks. Ik besloot toch in de kast te gaan kijken, gewoon omdat ik nieuwsgierig ben. Ik trok de kast open en zocht tussen z'n kleding.

Ineens hoorde ik wat vallen, dus pakte ik het op. Zonder dat ik het door had, had ik een geweer in m'n hand. Ik wist wel dat ze het hadden, maar waarom? Ik keek terug in de kast zag een jasje liggen, ik pakte het op. Het was een zwart chique jasje met op de achterkant in het goud een logo. Ik tekende het logo op m'n telefoon, ook stond er MHL aan de binnenkant. Ik dacht na wat het kon zijn, "Matthyas het lam.." zei ik in mezelf. Ik legde alles snel terug en besloot naar Jess te gaan, zij was er de vorige keer natuurlijk ook bij.

Ik klopte op haar deur en gelukkig was ze in de kamer. Ik liep snel naar binnen en ging op het bed zitten.

POV JESS:

Ineens rende Jade gestresst m'n kamer in, ik keek haar verbaasd aan. "Ook hoi?" zei ik, ze keek geïrriteerd. "Sorry" zei ik snel, ik ging naast haar zitten. "Oké jess, weet je nog die ene keer dat we die pistolen vonden?" vroeg ze, "Ja?" "Nou kijk, ik keek in Matt z'n kast en kwam een jasje en een pistool tegen. Heeft het niet met die andere keer te maken ofz?" vroeg ze. Het liefst had ik haar nu alles verteld, maar ik heb het Robbie beloofd. Ik kan niet nog een belofte verbreken. "Maak je maar niet druk, is vast niks." zei ik, ze knikte. "Oké dan." zei ze en zuchtte. "We moeten zo eten, ga je mee?" vroeg ze daarna. Ik knikte en samen liepen we de kamer uit.

Toen iedereen klaar was met eten besloten we even een serie te kijken. Jade wou graag Vampire Diaries kijken, dus keken we dat.
Iedereen was er gelukkig meteen mee eens!

Na 2 afleveringen kwamen de jongens binnen, ze zagen er uitgeput uit. Jade stond op en liep richting Matthy, ze gaven elkaar een kus en liepen naar de keuken.
"Jess, kan je praten?" hoorde ik ineens achter me. Toen ik keek zag ik Robbie staan, "Prima." zei ik. We liepen naar m'n kamer toe en hij ging op het bed zitten. Ik ging rustig naast hem zitten.

"Jess kijk, het was een domme fout die je hebt gemaakt met de drugs, maar om daarna met m'n beste vriend te neuken gaat over de grens. zei hij licht geïrriteerd. "Ik weet t Rob, maar ik was dronken. Ik was er niet bij met m'n hoofd." zei ik, ik voelde me al schuldig. Maar nu ik weet dat hij er kapot van was, voel ik me nog schuldiger. "Jess, ik hou te veel van je om dit te laten vallen. Dus ik wil je vergeven, maar flik dit alsjeblieft nooit meer." zei hij, ik knikte en glimlachte. Hij bewoog zich rustig voorover en gaf me een liefdevolle kus.

Yess het gaat de goeie kant op!!

VULNERABLE GAME.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu