𝟐𝟕~❥

20 2 0
                                    

POV JADE:

Het is donderdag, vandaag ga ik met Rut praten. Ik lag nog in bed, want het was 9 uur. Ik had m'n wekker gezet, want was bang dat ik anders te laat wakker zou worden. Misschien werd vandaag alles goed met Rutger. Ik stapte rustig uit bed en liep naar de douche. Ik pakte de spullen die ik nodig had en zocht kleding uit. Ik koos voor een straight leg jeans met een cropped top.

Ik stapte onder de douche en zette de temperatuur op 40 graden. Ik waste m'n haar en m'n lichaam. Toen ik de douche uitstapte droogde ik me af en kleedde ik me aan. Ik föhnde m'n haar, zodat ik een soort blow-our look kreeg. Het was nog best goed gelukt, al zeg ik het zelf. Ik deed m'n make-up niet te heftig. Toen ik hiermee klaar was liep ik naar beneden.

Jess was er nog niet, dus liet ik haar slapen. Ik pakte een broodje en deed hier kipfilet op. Ik schreef een briefje voor Jess dat ik weg was en stuurde Matt een goeiemorgen appje.

Om half 12 stapte ik de auto in, opweg naar een cafeetje in het centrum. Ik zette m'n auto in de parkeergarage en liep de stad in. Het was best druk, dus zat een beetje te kijken of ik Rutger aan zag lopen.

Na een klein kwartiertje was hij er, ik gaf hem een knuffel en we liepen naar binnen.
"Hoe gaat het eigenlijk tussen jou en Matthy?" vroeg hij, "Goed! We zijn gelukkig samen." Hij knikte, "Kijk het spijt me Jade, ik had het allemaal niet mogen doen en zeggen." zei hij toen, "Rutger, je hebt me mentaal helemaal kapot gemaakt. Ik kwam niet over je heen, Matthy heeft me geholpen." legde ik uit, "Sorry" kwam er uit z'n mond. Ik glimlachte, "Het is oké, maak je er maar geen zorgen om." hij glimlachte terug.

We hebben een uurtje bij het café gezeten, toen zijn we naar een parkje gelopen. Het was echt super gezellig! Rutger heeft me bijgepraat over van alles. Het was echt even fijn om te praten. Ik heb Matthy hierover niks verteld, hij zou dan boos worden.

Na een half uurtje besloot ik te gaan. Ik moest nog boodschappen halen voor de rest van de week. Ik gaf hem een knuffel en liep toen richting m'n auto.

POV JESS:

Ik kreeg ineens een berichtje van Rutger binnen. Ik keek verbaasd, maar opende het snel.

Rutger
Er is was met Jade gebeurt, kom snel!!!!

Jess
Ben er in 5 minuten.

Ik pakte snel al m'n spullen en rende nog net niet naar de auto. Ik reed zo snel als ik kon naar de afgesproken locatie. Ik moest naar een parkje komen. Ik zette m'n auto in de parkeergarage en liep naar het parkje. "Rut!!" riep ik toen ik hem zag. Hij draaide zich om naar mij, "Waar is ze?" vroeg ik in de stress.

Hij antwoordde niet, "Rutger waar is ze!" vroeg ik nog een keer. Hij keek me aan, "Je had niet moeten komen." zei hij, ik keek hem verbaasd aan. "Wat bedoel je?" vroeg ik.

Ineens haalde hij wat uit z'n zak, ik keek geschrokken. "Rutger, alsjeblieft niet." voordat ik m'n zin kon afmaken, werd alles zwart.

Nu gaat het gebeuren 😋😋

VULNERABLE GAME.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu