TIMESKIP, 2 WEKEN LATER
POV JADE:
Ik was aan het inpakken voor Portugal! Ik had er echt super veel zin in. Helaas heb ik Matthy de afgelopen week niet gesproken, dus vandaag zie ik hem weer voor het eerst.
Jess had gister al ingepakt, we praten soort van. Geen lange zinnen, gewoon hoi en doei en zeggen dat we weggaan. Het is gelukkig beter dan eerst.We hebben over 4 uur afgesproken op het vliegveld, dan is het 1 uur in de nacht. Ik was iets te laat met inpakken, oeps. Ik nam allerlei zomer kleding mee en een paar truien. We gaan ongeveer een maandje weg.
Voordat ik het wist was het al half 12 en moesten we gaan. "Jess kom we zijn te laat!" schreeuwde ik. Jess kwam geïrriteerd naar beneden "Hoezo let je dan niet op de tijd?" zei ze boos. Ik rolde m'n ogen en ging achter het stuur zitten.
We hebben net ook een appje gekregen hoe we in het vliegtuig zitten, ook in de taxi erna. Dit vond Raoul fijn, om het lekker georganiseerd te hebben. Ik zit in het vliegtuig naast Koen & Mila, super leuk! Alleen helaas niet naast Matthy, in de taxi ook niet. Dus waarschijnlijk spreek ik hem dan weer bij het huisje. In de taxi zit ik met Robbie, Koen, Rutger & Yara, dus Jess is ook niet echt gegund. Ik moet wel weer met Rutger gaan praten, en met Yara natuurlijk, maar dat komt hopelijk wel goed.
In de auto deed ik gewoon radio aan, want Jess luistert anders Olivia Rodrigo en ik wil Lana Del Rey luisteren. Om die ruzie te voorkomen heb ik gewoon de radio aangezet.
Jess heeft verder niks gezegd, toen we aankwamen parkeerde ik en pakte we onze koffers. Nog steeds heeft ze geen enkel woord gezegd. We kwamen later aan dan gehoopt, we waren al laat vertrokken en hadden ook nog is file. Het was nu 2 uur en we hebben 1 uur afgesproken.We liepen naar binnen en zochten voor de jongens. Toen we ze zagen ging Koen helemaal overdreven zwaaien. Ik lachte en we liepen op ze af. We kregen van iedereen een knuffel, zelfs van Yara. Echt super lief! Ze keek op het begin wel wat vies, maar dat ging na een tijdje wel weg. Alsnog had ik niet echt het gevoel alsof ze me mocht ofzo.
De douane verliepen soepel, we waren er snel doorheen dus hadden nog veel tijd over. Om 4 uur ging onze vlucht. Over een uurtje konden we boarden, dus hadden nog snel iets gegeten. Mila kwam naast me lopen, "Yara is echt een bitch." zei ze meteen, ik moest lachen. "Ja maar echt! Thuis kijkt ze me alleen maar vies aan, volgensmij ben ik wel gewoon z'n zusje hoor!" zei ze op een bitchy toon. "Ja net gaf ze me wel een knuffel maar daarna kon ze alleen maar bitchy kijken." zei ik daarna. Mila knikte en we liepen samen verder.
Eenmaal in het vliegtuig was alle stress die ik had weg. We waren toch nog iets te laat naar de gate gelopen. Milo moest perse nog meer eten halen. Ik zat tussen Koen en Mila in, ik had Mila voorgesteld om te ruilen, maar ze vond het zo prima. Matthy heeft niet super veel tegen me gepraat, alleen aan het begin een knuffel en een hoi. Ik trok me daar niet zoveel van aan en ging een beetje met Koen praten.
POV JESS:
Ik zat naast Matthy, echt kut dus. Ik wou met Jade ruilen, maar Mila wou graag naast dr. Nu zat ik samen met Matthy alleen ergens achter. Ik had hier dus echt geen zin in. De rest zat lekker bij elkaar. Ik deed m'n oortjes al snel in en leunde een beetje tegen het raam aan. "Kan je niet met iemand ruilen?" zei Matthy geïrriteerd, "Wat?" "Ja of je met iemand kan ruilen? Ben je doof ofz." zei hij boos. "Sorry hoor dat Raoul me hier neer heeft gezet, alsof je naast Jade wou zitten. Je hebt 1 woord tegen dr gezegd." zei ik terug. Hij keek me boos aan, "Wat gaat jou het aan wat ik allemaal doe." "Wat jij wil Matthy." ik draaide me terug om en negeerde hem voor de rest van de vlucht.
Toen we geland waren liep Matthy meteen weg. We gingen naar de koffers toe, Matthy liep meteen naar Jade. Ik rolde m'n ogen en liep naar Rob toe. "Hey schatje, hoe was de vlucht?" vroeg hij lief, "Vreselijk, hij is zo ontzettend irritant." Robbie lachte. Iedereen pakte z'n koffer en we liepen naar de 2 taxi's.
In de taxi praatte niemand echt, Matthy zat voorin en ik zat met Milo helemaal achterin. Voor ons zaten Mila & Raoul. Met Milo ben ik best goed, dus dat is echt super fijn!
Het duurde ongeveer 1,5 uur voordat we bij het huisje kwamen. Het was echt een gigantische villa, ik had hem wel op foto's gezien, maar wist niet dat hij ZO groot was.
Iedereen claimde een kamer en begon met de spullen uit te pakken. Jade en Matthy sliepen naast ons, die hadden snel de mooiste kamer gepakt. Ik had niet super veel kleren mee, maar wel genoeg voor de maand. Ik pakte ff een korte broek en een hemdje en kleedde me om. Het was nu 10 uur 's ochtends. We gingen zo ontbijten en dan lekker zwemmen enz.POV JADE:
Ik en Matthy waren snel naar boven gerend, zo konden we de grootste kamer claimen. Ik had een Portugees voetbal shirt van matthy aangedaan met een kort broekje. Ik had ook meteen m'n haar ff gevlochten. M'n bikini had ik al onder m'n kleren aan, zo konden we meteen na het ontbijt zwemmen. Ik was niet super moe ofz, en anders kon ik altijd zo nog even slapen.
Raoul had een heerlijk ontbijt voor ons klaarstaan. We aten het snel op en gingen bij het zwembad zitten. Ik heb nog even een uurtje geslapen, dus dat is fijn. Ik werd wakker door Matthy die met een waterpistool op mij ging schieten. Als wraak heb ik hem hierna het water in geduwd.
De middag was verder echt super leuk! Ik heb veel met Mila gepraat, Jess was soms ff met Yara, maar het meest gewoon met Robbie. De rest van de jongens dronken een beetje bier en lagen in het water.
——-
Volgende deel word leukerrr
JE LEEST
VULNERABLE GAME.
FanficHet verhaal gaat over 2 meisjes, Jade & Jess. Ze worden in een korte tijd goeie vrienden met de Bankzitters. Na een tijdje komen ze onverwacht in gevaarlijke/ kwetsbare situaties terecht.