POV JADE:
Ik keek hem wat onzeker aan, want hij klonk niet blij ofzo. Ik dacht juist dat het net goed ging tussen ons. Blijkbaar zag hij de twijfel in m'n blik en glimlachte. "Zou je misschien m'n vriendin willen zijn?" vroeg hij onzeker. Ik keek hem vol ongeloof aan, "Ja tuurlijk!" zei ik iets te blij. Deze keer zoende ik Matthy in plaats van hij mij. Ik voelde hem glimlachen tegen m'n lippen aan.
Na een kwartiertje verder lopen waren we bij m'n huis. We hadden een stukje omgelopen, want er was toch niet zoveel te doen. Toen we naar binnen waren kleedde ik me meteen ff om, ik had natuurlijk heel de avond in deze kleren gelopen. Ik tikte op m'n telefoon en zag dat het al 9 uur was. Ik pakte een joggingsbroek en een trui van Matthy die nog bij mij lag.
We hebben samen nog een film gekeken en zijn daarna naar bed gegaan.De volgende ochtend draaide ik om en voelde ik niemand naast me. Ik keek verbaasd op, misschien was hij al naar beneden ofzo. Ik zag niemand beneden, ik liep richting de tafel en zag daar en briefje liggen.
JADE
Ik ben naar huis, sorry. Ik had blijkbaar een belangrijke afspraak staan.
Ik bel je vanavond wel, als er iets is app me meteen.
xx MattIk legde het briefje terug en pakte wat te eten uit de kast. Ik ging op de bank zitten en zette wat youtube aan. Ik hoorde iemand naar beneden lopen en rolde al m'n ogen, wetende dat het Jess was. Toen de deur open ging was het inderdaad Jess. Ze liep zonder ook maar 1 blik te geven naar de tafel. Ze pakte het briefje op, "Was Matt hier?" vroeg ze. "Ja." antwoordde ik droog. Ze knikte en pakte ook iets te eten, zij ging aan de tafel zitten.
POV MATTHY:
Toen ik wakker werd lag Jade nog super lief te slapen. Ik glimlachte en pakte m'n telefoon, toen ik de tijd zag sprong ik letterlijk uit bed. Wel zacht genoeg zodat Jade niet wakker werd. Ik pakte m'n spullen en liep naar beneden. Ik schreef snel wat op een briefje, zodat Jade wist dat ik weg was. Ik voelde me wel wat schuldig, maar deze afspraak was belangrijk.
Ik keek nog 1 keer naar m'n telefoon en zag dat Raoul me 10x had gebeld. "Kut." zei ik hardop.Ik stapte in m'n nieuwe auto, een zwarte BMW. Ik reed zo snel als ik kon naar het kantoor, ik heb misschien een paar x door rood gereden en over de snelheidslimieten gegaan, maar de boetes komen later wel.
Toen ik aankwam parkeerde ik m'n auto naast de blauwe van Koen. Ik pakte in plaats van de lift de trap. Is toch sneller en de beweging kan ik wel gebruiken.
Ik deed de deur open en werd al meteen aangestaard. "Matthyas, waar bleef je?!" schreeuwde sem. "Ik was niet thuis." zei ik zo nonchalant mogelijk. "Bij Jade zeker" lachte Koen me toe, ik gaf hem een boze blik. "Ooohh dat is 1 van de 2 meisjes, dankjewel Koen!" zei Sem en schreef iets op."Oké jongens" begon Sem, "Er is een opdracht binnen gekomen van Dave. Jullie gaan straks een hotel in. Hier loopt een meisje rond, Isis. Zij heeft bepaalde sieraden die wij moeten hebben, dus die gaan jullie stelen. Zometeen krijgen jullie uitleg." we knikte allemaal een beetje. Sem liep naar de tafel en wij namen plaats. "Dus Matthy, jij gaat met haar flirten zodat ze de kamer in gaat. Als er iets gebeurt? Je hebt je pistool." "komt voor elkaar." zei ik. "Raoul, als Matthy een seintje geeft, kom jij binnen. Als er verder niks is gebeurt zorg jij ervoor dat het lichaam word opgeruimd. Robbie, Milo en Koen jullie houden de wacht en helpen aan het begin met haar te zoeken." zei Sem.
Alle 5 hebben we zwarte pakken gekregen. In een zakje op onze rechter borst zit een camera. Ook hebben we een oortje in, zo kunnen we communiceren. We namen een auto van hier, zodat ze niet ons kenteken kunnen tracken via camera beelden, als ze die ooit onderzoeken.
Onderweg waren we stil, normaal praatte we wel over wat we gingen doen, maar dit voelde anders. Het voelde alsof er iets was gebeurt waardoor ze niks konden zeggen. Milo was aan het rijden, we waren er bijna.
Aangekomen deed ik snel m'n zonnebril op en liepen we omstebeurt het Hotel in. Ik moest als laatste, want ik had de grootste taak. Toen ik de zaal in liep, was het niet heel druk, maar wel druk genoeg om dit te doen. "Jongens haar vader is aanwezig, ik herhaal haar vader is aanwezig." hoorde ik een Brabantse stem door m'n oortje. "Kutzooi" zei Milo erna. Ik bestelde een drankje aan de bar en observeerde de zaal. Na heel even kijken zag ik Isis al staan, een meisje met bruin haar dat net over haar schouders viel. Ze had mooie blauwe ogen, die je van een afstandje al zag.
Zonder dat ik het echt door had keek ze me al een paar x aan. "Jongens ze kijkt naar me, moet ik lopen?" vroeg ik in m'n oortje. "Ja ga maar." zei Raoul. Ik knikte, niet dat ze het konden zien of horen, maar gewoon voor het idee. Ze zag me al lopen want ze glimlachte lief en draaide maar me toe. "En wie mag jij zijn?" vroeg ik met een arrogante glimlach. "Isis, jij?" "Max." zei ik. We hebben allemaal andere namen voor dit soort dingen. Mijn naam word Max, Robbie word Ryan, Koen word Kevin, Raoul word Ruben & Milo word Milan. Hier communiceren we ook mee door de oortjes.
"Wat brengt jou hier?" zei ze terwijl ze me kort aanraakte. Ik voelde me schuldig tegenover Jade, maar het is werk. "Oh gewoon met m'n vrienden." "Gezellig." ze keek naar m'n lippen en terug. Ik grijnsde, ze was een stuk kleiner als mij, dus ik moest naar beneden kijken. "Wil je misschien mee naar m'n hotel kamer?" vroeg ze uit het niets. "Tuurlijk." ze beet op d'r lip en trok me mee. "Jongens ik ga naar de hotelkamer, nummer 184." fluisterde ik in m'n oortje.Ze pakte m'n hand vast en maakte de deur open. Ik ging op het bed zitten en ze kwam op m'n schoot zitten. Ze maakte rustige bewegingen met dr heupen. Ik legde m'n hand op d'r wang en zoende haar. Op dat moment tikte ik 2x op m'n oortje, dat was het teken dat Raoul moest komen. Nog geen minuut later viel de deur open en hoorde we een schot. Daar lag ze, vol bloed, op de grond. Ik pakte de sieraden en op dat moment kwam de rest ook.
Ze knikte en samen maakte we snel de kamer schoon.-
Oookkkaaaayyy
JE LEEST
VULNERABLE GAME.
FanfictionHet verhaal gaat over 2 meisjes, Jade & Jess. Ze worden in een korte tijd goeie vrienden met de Bankzitters. Na een tijdje komen ze onverwacht in gevaarlijke/ kwetsbare situaties terecht.