POV JESS:
Ik kijk stiekem mee op d'r scherm en zag dat het berichtje van Rutger was. Ik kijk naar Jade die het berichtje zat te lezen. "Ja sorry, ik heb het gewoon heel druk met werk, maar ik weet iets hoe ik het kan goedmaken!:)" stond erin. Tuurlijk waren we allebei nieuwsgierig wat het was, dus we wachtten ongeduldig tot hij klaar was met typen. Een paar minuten later kwam er eindelijk een bericht op Jade haar scherm. "Ik heb zaterdagavond een concert van de Bankzitters, geen idee of je ze kent of het je leuk lijkt, maar ik ben DJ dus je mag mee als je wilt?" Het was in ieder geval goed nieuws dat hij wel tijd met haar wou doorbrengen, maar Jade vond het nog steeds kut dat ze niks 1 op 1 konden doen. Ik probeerde te zeggen dat hij het vast niet zo bedoelde en gewoon druk was met werk, maar voordat kon verscheen er weer een appje op haar scherm. "Jess mag ook wel mee hoor, heb je tenminste iemand die je kent gedurende show." Nu begon Jade te twijfelen, maar ik zei dat ze het gewoon moest doen.
Ze begon te typen, "Lijkt me super leuk! Dankjewel Rut❤️" Misschien wat overdreven, maar ik zei dat ze het moest sturen. Ze legde haar telefoon weg en we gingen verder met eten. "Denk je echt dat ik moet gaan?" zei ze nerveus. "Ja tuurlijk!" zei ik meteen terug, "Ten eerste, je gaat naar een gratis concert en ten tweede je ziet je vriendje weer!" Ze kreeg een glimlach op d'r gezicht.POV JADE:
Het was nu donderdag, we waren nog steeds aan het avond eten. Door alle spanning die ik had door de berichten, had ik eigenlijk geen zin meer om te eten. Jess pakte de borden en liep richting de keuken. Ik ging op de bank zitten en zette de TV aan. "Jess? Wil je nog iets kijken?" vroeg ik. "Nee hoor, kies maar wat leuks uit!" riep ze vanuit de keuken. Ik ging naar Netflix en zette natuurlijk Riverdale aan. Na een half uurtje kwam Jess er ook bij zitten.
TIMESKIP
POV JADE:
Het was nu vrijdag, ik was al aan het werk. Ik moest van 16:00 tot 20:00 werken. Niet super lang gelukkig. Iets voor m'n pauze kreeg ik ineens een berichtje, ik keek op m'n telefoon en zag dat het van Mila was, het zusje van Rutger. Ik keek verbaasd, maar opende het snel. "Hoihoi! Ik weet niet of Rut het al heeft verteld maar zaterdagavond, na de show, is er een after party! Het lijkt me echt super leuk als je komt! Dus neem iets leuks mee 🙈" Ik keek een beetje in shock naar het bericht, Mila en ik kunnen goed met elkaar opschieten, maar normaal appt ze me echt niet. Ik besloot toch wel te reageren. "Tuurlijk ben ik er! Super leuk!🤍"
M'n pauze was weer voorbij, ik ging snel weer aan het werk, zodat ik eerder naar huis mocht. Na een uurtje was het 19:50 en mocht gelukkig al gaan! M'n baas is daar super chill in, dus dat is fijn! Ik stapte snel in de auto en reed richting huis.POV JESS:
Het was nu 20:10, Jade kon elk moment thuis komen. Ik had even snel een tosti voor haar gemaakt, zodat ze toch nog iets kon eten. Na een paar minuten hoorde ik de deur open gaan. "Hoi!" riep ik vanuit de keuken. "Hey!" werd er terug geroepen. Ik had de tosti alvast op de tafel gezet en een kop thee gemaakt. "Hoe was werk?" vroeg ik toen Jade aan kwam lopen. "Ja wel oké, mocht weer eerder weg." zei ze. "Oh ja, ik kreeg een berichtje van Mila." zei ze meteen er achter aan. "Oh huh wat zei ze?" vroeg ik. "Ja over een één of andere after party na de show, en of we gingen." zei ze "Ik heb ja gezegd trouwens, leek me wel leuk."
We gingen nog een beetje verder praten over de show en afterparty en daarna gingen we beide op tijd naar bed.WEER N NIEUW DEEL LAAT ZEKER N STERRETJE ACHTER:))
JE LEEST
VULNERABLE GAME.
FanfictionHet verhaal gaat over 2 meisjes, Jade & Jess. Ze worden in een korte tijd goeie vrienden met de Bankzitters. Na een tijdje komen ze onverwacht in gevaarlijke/ kwetsbare situaties terecht.