𝟐𝟑~❥

22 2 0
                                    

𝐏𝐎𝐕 𝐉𝐀𝐃𝐄:

We gingen met de taxi naar de club, zo kon iedereen drinken. Milo had shotjes meegenomen, dus dan konden we nu doen.

Aangekomen bij de club was het best druk. Matthy pakte rustig m'n hand vast, ik keek opzij en glimlachte naar hem. "Is het niet te druk?" vroeg Yara, "Nee kan gewoon." zei Milo boos. Ik grinnikte en we liepen naar binnen, het was inderdaad best druk. Het begin moesten we bij elkaar blijven, want anders raakte we elkaar kwijt. We zochten een tafeltje uit en hingen daar in het begin een beetje omheen.

Ik en Jess hebben veel bijgepraat! Geen idee of het kwam door de alcohol of gewoon, maar het was fijn. Milo kwam om de minuut met nieuwe shotjes. Iedereen dronk, behalve Matthy. Misschien 2 of 3 shotjes, maar meer niet.

Na een uurtje was ik al flink aangeschoten. Matthy had het blijkbaar door, want hij ging niet meer van me weg. Hij had zelf nog niet zoveel gedronken, volgensmij had hij er niet echt zin in.

"Maaattt, kom dansen!" riep ik, "Jade nee, je drinkt veelste veel. Doe rustig aan." zei hij geïrriteerd. "Kom gewoon, ik drink helemaal niet veel." zei ik en sloeg m'n armen over elkaar. Hij rolde z'n ogen, "Doe nou niet zo." zei hij, nog steeds geïrriteerd. Ik keek hem geïrriteerd aan, "Prima dan ga ik wel alleen." zei ik boos. Ik liep weg van Matthy, naar buiten. Ik had gewoon geen zin meer om in die club te staan.

Na een tijdje kwam iemand naast me zitten, matthy. We zeiden beide een tijdje niks, tot hij ineens begon te praten. "Wil je terug naar het huisje?" vroeg hij, ik knikte. "We hebben geen auto." zei ik, "Nee we bellen een taxi sukkel, hoe zijn we hier anders gekomen." lachte hij. "Oké dan." zei ik. Ik ging naast Matthy staan, hij sloeg z'n arm om me heen en we wachtte samen op een taxi.

POV JESS:

Het was gezellig in de club! Ik was een beetje met Milo aan het praten. We hadden beide al best veel gedronken, wat natuurlijk niet slim is.

Na een tijdje trok milo me mee de menigte in. We stonden daar een beetje te dansen, in m'n ooghoek zag ik Robbie ons aanstaren. Hij stond daar onschuldig met een biertje in z'n hand. Gelukkig liep hij na een tijdje weg, Milo trok me nog verder de mensen in. Ik lachte er maar een beetje om.

Nadat we nog een paar drankjes ophadden hadden we steeds meer fysiek contact. Ik wist dat ik er behoorlijk veel spijt van zou krijgen, maar ja boeie. Het is misschien z'n beste vriend, maar als Milo het ook wilt? Robbie zou het nu zeker nooit meer goed maken, maar daar ga ik nu echt niet aan denken.

"Kom nog wat drinken halen." zei Milo, "Is goed." schreeuwde ik boven de muziek uit. We haalde beide wat drinken en gingen weer terug naar de plek. Voordat ik het wist zoende Milo me ineens, ik was eerst in shock maar ging al snel mee in de zoen. Het was misschien wel z'n beste vriend, maar ik zit niet meer in een relatie met hem.

"Milo, ik denk dat ik naar het huisje wil!" probeerde ik boven de muziek uit te zeggen. Hij knikte en we liepen naar buiten, hij belde daar een taxi en we wachtte op een bankje ernaast.

Toen we in het huisje aankwamen zat Matthy op de bank, "Waar is Jade?" vroeg ik, "Slaapt bij Mila vanavond." zei hij droog. "Ik ga slapen." zei hij daarna. "Ik ga ook naar boven, loop je mee?" vroeg ik, hij knikte. 

Even later lag ik opeens met Milo in bed, geen idee waarom ik dit deed maar oké. Toen Milo me even aan had gekeken begon hij me weer te zoenen, ik ging weer mee met de zoen want ik vond het wel prima. Even later trok hij me dichterbij zijn lichaam, hij deed dit tot onze lichamen tegen elkaar aanzaten. Het voelde raar, heel raar en ik wist dat ik hiervan spijt zou kregen. Het werd steeds fysieker en je weet wel, ik had het gevoel dat iedereen ons hoorde maar milo zei steeds "ach vast niet." dus ik zette het uit mn hoofd en na een paar minuten vielen we inslaap, ik met een schuldgevoel, gelijk.

Sorry voor een iets korter deel, maar de inspiratie is een beetje weg!

VULNERABLE GAME.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu