Yeni bölüme hoş geldiniz Umut çiçeklerimm🌸
Keyifli okumalar..
8.BÖLÜM
◇KINA◇
Garip hisler içerisindeydim bir yanım gülümsüyor tüm umut ışıkları ile ruhumu aydınlatıyordu. Lakin bir tarafım da tüm karamsarlığı ile ışıklarımı sömürüyordu.
Heycanlı mıyıdım yoksa korkuyor muydum emin değildim.
Kınam oluyordu üstümde o gün beğendiğim bindallı vardı. Yüzüme kırmızı örtüyü atmışlardı. Yanımda ise o vardı. Asaf.
Etrafımızdaki insanlar 'kınayı getir aney' şarkısı eşliğinde etrafımızda dönüyorlardı.
Gözyaşlarım sessizce akıyordu. Her ne kadar istemedigim bir evlilik olsa dahi böyle bir günde annem ve babam yanımda olsun isterdim.
Aklıma ailem ile olan anılarımız nüfuz edince ağzımdan bir hıçkırık firar etti.
İsterdim ki yanımda ki adam sevdiğim aşık olduğum bir adam olsun. Bu gözyaşlarım evimden ayrılacağım için aksaydı kara talihim için değil.
Yanı başımda annem olsun doya doya sarılmak isterdim. Babamın dağ gibi arkamda olmasını babamın yanımda olmasını. Sevilmenin tadına varmayı isterdim.
Olmadı.
Yanımda beni sevmeyen doğru dürüst tanımadığım bir adam vardı. Benden kurtuldukları için mutlu mutlu dans eden Seher ve Şahika yengem.
Hıçkırarak ağladığımı fark ettiğimde kendimi frenlemeye çalıştım.
Sesli ağlamak yasaktı.
Dilşa ses çıkarmamalıydı. Küçük Dilşa hüzünlü gözler ile bana baktı.
Sultan teyze küçük Dilşanın yanına gitti "sesli aglamayasın kızım gelip gene dövecekler" küçük Dilşanın titreyen sesi anılarımda yankılandı "küçük çocuklar nasıl sessiz ağlar Sultan teyze?"
Derince yutkunduğunu hatırlıyorum. Cevap vermemişti. Küçük çocuklar sessiz ağlamayı bilmezdi ki..
Başımda ki kırmızı örtü kaldırılınca kafamı kaldırdım. Zilan bana bakıyordu. "Gelinimiz pek duygusal " dedi sesli bir şekilde. Bir çift kara gözün üstümde olduğunu hissediyordum.
"Ellerini uzat yenge" dedi yumuşak bir sesle.
Ellerimi uzattım ellerimi açtığım halde "Şilan hanım gelin ellini açmaz" dedi kıkırdayarak. Anlamsız gözler ile ona baktım.Kızların arasından Şilan hanım geldi açık olan elime bir tane reşat altın koydu ben ve Asafa bakıp tebessüm ederek gitti. Kızlar etrafımıza doluşup kına sürme işini halleti.
Kına iki aile arasında olmuştu. Yakın eş dost derken avlu dolmuştu. Yarın ise Zahir konağında düğün olacaktı. Akrabalar arasında tanıyıp tanımadığım bir çok insan vardı. Zinnet hanımın kızı Derin ve gelininde görmüştüm. kızı da onun gibiydi. Gelini için nötürdüm lakin kızının ondan pek bir farkı yoktu. Üstümde kınaya geldiğinden beri kötü gözlerini çekmeyen Asafın üvey kuzeni Berili de unutmamak lazım. Utanmasa üstüme atlayacak.
Etrafımızdaki kalabalık dağılmıştı. Herkes kendi halinde eğleniyordu. Serçe parmağına kına sürülmüştü Asafın. Bana dönünce bakışları , benim de bakışlarım ona döndü.
Bakışlarını benden çekip ayağa kalkıp gitti.
Bende daha sakin bir yere geçip oturdum. Gül yengem ve Sultan teyzem gelip bir şeye ihtiyacım olup olmadıgını ve nasıl olduğumu sormak için bir kaç kez gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEWİDAR | DÜZENLENECEK
Teen FictionWattpatta Hewidar adındaki ilk ve tek kurgudur. Hewi: Kürtçede umut anlamına gelmektedir. HEWİDAR ise umutlu demek.🌸 LÜTFEN YORUMLARDA KİTAP REKLAMI YAPMAYIN!! 🌸🌸🌸 İmge önden elinde kahve tepsisi ile girince bende ark...