13.BÖLÜM:KIRGINLIK

10.8K 462 53
                                    

Yeni bölüme hoş geldiniz Umut çiçeklerimm🌸

Lütfen yıldızı parlatmayı ve yorum yapmayı unutmayınn♡

Bolümü düzenlemeden atıyorum hatam varsa affola keyifli okumalarr💙

13.BÖLÜM

◇KIRGINLIK◇

Sabah uyandığımda Asaf yanımda uyuyordu evliliğimizin 3 üncü günüydü onunla 3 gündür evliydim ve hâlâ oldukça şaşkındım aramızda dediği gibi sevgi yoktu ama birlikte yatıyorduk. Ona karşı olan sorumluluklarımı yerine getiriyordum. Arada bana çatıyordu ama onun dışında bir kötülüğünü görmemiştim.

Onu uyandırmadan yataktan çıktım sabah ezzanı okunuyordu. Banyoya girip abdest aldım abdest aldıktan sonra odaya geldim. Kendimle getirdiğim namaz kıyafetlerimi giyip seccademi serdim. Sabah namazını kıldım.

Farz ve sünnetlerimi kılınca dua etmeye başladım içimden Asafa ve kendime hayırlı bir evlilik olması için dua ettim.

Seccademi katlayıp yerine koydum ardından da namaz kıyafetlerini çıkarttım ve günlük elbiselerimden bir tane çıkarıp giydim tabi ki bunları yaparken de oldukça sessizdim.

Odadaki işlerim hallolunca odadan çıktım ev halkı daha uyanmamıştı mutfağa girdiğimde dün gece Asafa hazirladigim yemek ve atıştırmalıkların yenilmiş halde olduğunu görünce yüzümde bir gülümseme peyda oldu belki başkası yemişti o yememişte olabilirdi ama bu düşünceye rağmen yüzümdeki gülümsemeye engel olamadım yediğini düşündüğüm yemeklerden kalanları toplamaya başladım ve kahvaltı için hazırlık yapmaya başladım. Bir tepsi börek ve poğça fırına attım hizmteliler gelince bana yardım ettiler el birliği ile kahvaltıyı hazır ettik.

Ev halkı yavaş yavaş uyanıyordu bu gün Pazar olduğu için herkes evdeydi. Zilan mutfağa girip "Günhaydın of burnuma nasıl güzel kokular geliyor " dedi cıvıl cıvıl bir neşe ile.

Dediklerine gülümsedim.

Pınar, Zilana hitaben "valla Dilşah hanımağam sabah erkenden kalkıp döktürmüş." Dedi.

Zilan yanıma gelerek "yengem bee bide en sevdiğimiz börekten yapmışsın Boran var ya mutluluktan havaya uçuccak" dedi.

"Günaydın  Afiyetle yersiniz ev halkı kahvaltıya toplansın"

"O vakit ben gidip Boranı uyandırayım" diyip hoplaya zıplaya çıktı.

Arkasından gülerek "deli kız" dedim.

Kahvaltı masası kurulmuş aile üyeleri bir bir oturuyorlardı. Asaf daha gelmemişti solundaki sandalyeye oturup onu beklemeye başladım. Sağına Boran oturmuştu oturuken de "bu iyliğimi unutma yengem" demişti kaşları ile annesinin yanında oturan Berili işaret ederek. Yanıma Zilan oturmuştu Zilanın karşısında yani Boranın yanında ise Dilan vardı. Diğer aile üyeleri de dizilmişti lakin Aylin hanım bu defa başa oturmamıştı Asafın karşısındaki sandaleye boştu.

Asaf merdivenlerden ağır ağır inmeye başladı üstünde siyah tişört altında ise siyah  kumaş pantolunu vardı siyah saçları kendi halinde dağılmıştı sakin adımlar ile kahvaltı masasındaki yerine oturdu ardından ise babası göründü Şahin ağa onu gördüğüm sarhoş ve yıpranmış haline oranla bu gün düzenli giyinmişti.

Asaf yerine oturup kahvaltıya başladı o başlayınca Zilan, Dilan ve Boran da başladılar kahvaltı etmeye babalarının gelmesini beklemeden. diğer aile üyeleri Şahin ağanın gelmesini bekledi. Asaf bana dönerek "Kahvaltını yap" dedi.

HEWİDAR | DÜZENLENECEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin