2.BÖLÜM : İHANETİN YÜZÜ

15.8K 494 66
                                    

Selam umut çiçeklerim yeni bölüme hoş geldiniz 💕

Gizemlihayaller555 bölümü gızemlihayaller hesabına ithaf ediyorumm lütfen takip eder misiniz kitap kapağı ve kalıcı GT yapıyor♡


2.BÖLÜM

İHANETİN YÜZÜ◇

Karşımda sinirle konuşan ananneme bakıyordum boş gözler ile.

"Bak oğlum o kız sana göre değildir hal hareketleri hiç hoşuma gitmez bilirim bir şey vardır o kızda." Diyerek bana baktı.

"Ananne Selin dediğin gibi bir kız değil neden anlamıyorsun yeter artık! Sürekli Selin hakkında konuşmaktan vazgeç seviyorum ve vazgeçmeyeceğim ondan, gelip karşımda konuşuyorsun bu güne kadar sürekli ona kötü imtianlarda bulundun ama elinde tek bir kanıt yok!" Diyerek sesimi biraz yükselttim

Kız arkadaşıma karşı sürekli iğrenç imalarda bulunuyordu bende hakkı ve emeği çok olduğu için kalbini kırmak istemiyordum ama yetmişti. Elinde hiç bir kanıt olmadan böyle konuşması sinir bozucuydu.

Selin ile 2 senedir birlikteydik İstanbulluydu Mardindeki kızlar gibi değildi bazı huyları benim de hoşuma gitmezdi fakat anannemin gelip bir kadın hakkında bu şekilde konuşması her kim olursa olsun kabul edilemezdi.

Kaşları çatıldı "Kanıt istersin öyle mi Emir ağa! Eğer sana kanıt getirirsem ola ki o kızın  yaptığı hatayı önüne serersem napacaksın ha!"

Benim de kaşlarım çatıldı"Olur da bir hatasını  ki hiç sanmıyorum ama oldu ki gördün kanıtı ile getirirsen Selini mahvveder gelir paşa paşa elini öper özürümü dilerim." Selin bana ihanet etmek gibi bir aptallık yapmazdı aptal bir kadın değilse bunun sonuçlarının ağır olduğunun bilincinde olmalıydı.

"Yok öyle dünya Emir Ağa o kızın yediği haltı bulup sana getirirsem benim istediğim kız ile hemen evleneceksin." Dedi ciddi ses tonu ile.

Sinir ile güldüm derdi beni başka biri ile evlendirmekmiş şimdi anlaşıldı anannemin karın ağrısı ama Selinin bana ihanet edecek cesareti olmadığını bilmeliydi. Sinirle karışık başımı salladım "Öyle olsun bakalım Şilan Hanım sana kolay gelsin." Diyerek yanından geçtim.

Evet Selin ile 2 senedir birlikteydik bizim şirkettimizde çalışıyordu. Kardeşim Dilana olan bir silahlı saldırı esnasında Dilanı koruyup yaralanmıştı. O zamanlar bizim yüzümüzden yaralandığı için onunla igileniyorduk sonra işler ilerledi onunla birlikte olmadık hiç bir zaman ben bu tür şeylere önem veren biriydim nasıl ki eşimin ilk birlikteliği benimle olacaksa benimde onunla olmalıydı. Nikahımız olmadan böyle bir şey olmasına karşıyım.

Henüz ona karşı duygularımdan tam emin olmadığım için ailede bir tek anannem biliyordu o da ben söylememiştim o öğrenmişti.

Seline hissetiğim şey sevgiydi ama aşk değil ona aşık olduğumu düşünmüyordum. Fakat aramızda her ne olursa olsun anannem elinde bir şey olmadan lafta bir kadına bu şekilde imtihanlarda bulunmazdı.

Arabama binip arabam ile her zamanki yerime sürdüm.

Selin yapmazdı ama anannem de boş konuşmazdı her şey zaman göstericekti.

🙃🙃🙃

Şilan hanım torunun kapıyı çarpıp çıkması ile çalışma odasındaki bir koltuğa attı kendini.

Telefonunu eline alıp yakın korumasını aradı "Adem o kızı takip ettir o gün gittiği otel odasında ne yaptığı kimle konuştuğu kamera görüntülerine kadar her şeyi istiyorum."

HEWİDAR | DÜZENLENECEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin