10.BÖLÜM:İMTİHAN

11K 445 39
                                    

Yeni bölüme hoş geldiniz Umut çiçeklerimm🌸

Bölümü düzenlemeden atıyorum hatam varsa affola♡

Keyifli okumalar..

10.BÖLÜM

◇İMTİHAN◇

Yeni güne ve benim için Yeni olan hayatıma gözlerimi ağır ağır açtım. Asaf yoktu odada dün akşam bana olan davranışlarını düşününce yüzümdeki tebessüme engel olamadım dediği gibi oldukça kibar davranmıştı. Dokunuşları ve öpüşleri sevmeyen bri adamın dokunuşları gibi değildi. Tabiki bu anlarımızı bölen vücudumda gördüğü morluk ve çürüklerdi. O an cevap vermemiştim lakin bunu konuşucaz demesi bu meseleyi ögrenceğinin habercisiydi.

muhtemelen erkenden çıkıp işe gitmişti. Üstümdeki çarşafı etrafıma sarıp banyoya doğru gittim saat 8'i çeyrek geçiyordu. Banyoda duş alıp günlük rutinlerimi hallettim ve çıktım.

Garip hissediyordum yeni doğmuş bir bebek gibi Yeni bir hayata aileye girmenin heycanı varken bir yandan da onları tanımadıģım için korku vardı.

Banyo havlusunu etrafıma sarıp kıyafet dolabına doğru ilerledim dolabı açtığımda bir tarafında benim kıyafetlerim diğer tarafta ise Asafın kıyafetleri vardı.

Aralarından beyaz bir elbise çıkarıp giydim saçlarımı da topladım ve bir başörtü taktım.
Makyaj yapmazdım özel günler dışında ki zaten makyaj malzemlerimin de olduğu pek söylenemezdi.

Yatağı düzeltirken kanlı çarşafı bir köşeye koydum. Saçma bir adetti ama Zinnet hanımın ne yapacağını kestiremiyordum. Etraftaki eşyaları ve dağnıklığı topladım.

Odanın Kapısının çalması ile kapıyı açtım karşımda ince kaşlarını çatmış Zinnet hanım vardı.

"Çarşafı veresin hele" dedi.

Odaya gidip çarşafı bıraktığım yerden alıp ona uzattım.

Aldıktan sonra hoşnutsuz bakışlar atıp gitti.

Odaya geri dönüp son kontrolleri yaptıktan sonra çıktım.

Merdivenlere doğru giderken karşıdan Asaf geliyordu. Ben aşağıdan inerken merdivenleri o yukarıdan çıkıyordu. Karşı karşıya gelince "yemekten sonra odada ol konuşmamız gereken şeyler var" dedi.

Başımı sallayarak olur dedim.

Yanımdan geçip yukarı çıktı aşağı indiğimde hizmetliler her şeyi hazırlamış durumdaydı. Masa oldukça büyüktü. Zerrin hanımın gelini Azra ise ayakta atıştırıyor bir yandan da görevler dağıtıyordu hizmetlilere.

"Ooo Yeni gelin günyadın" diyen sesine karşılık.

"Günyadın" dedim düz bir sesle.

"E görelim seni mutfakta zaten hizmetliler yetişemiyor her şeye bir el atarsın." Dedi üstün bir sesle.

"Olur yardım ederim" diyerek mutfağa girdim.

Mutfaktaki hizmetlilere selam verdim ve yardım etmeye başladım.

Bir süre sonra tüm ev ahalisi uyanmıştı. Ve masaya oturmaya başlamışlardı.

Mutfaktan çıkınca herkesin avluda kurulan yemek masasına kurulduğunu gördüm.

Asaf başta oturuyordu diğer başta ise halası oturuyordu. Aylin hanımın sağında Zinnet hanım vardı solunda ise Zinnet hanımın oğlu yanında eşi Arzu vardı Arzunun yanında Boran vardı. Zinnet hanımın yanında ise adını bilmediğim kız kardeşi Asafın üvey teyzesi oturuyordu. İkizler de yan yana oturmuştu.

HEWİDAR | DÜZENLENECEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin