Merhaba umut çiçeklerimm yeni bölüme hoş geldiniz🌸
Lütfen satır arası yorumlarınızı ve yıldıza basmayı unutmayın.
Bin okunma var ama oy sayısı 178
Neyse bolumu düzenlemeden atıyorum hatam varsa affola keyifli okumalar...
Sınır:k
Oy:400
Yorum:210
27.BÖLÜM"AİLE"
"Emir ağaya bak sen ay ne kadar havalı olmuştur kız İmge ve Şahikanın yüzünü o an görmek vardı off off" üzüntüyle derin bir soluk veren Gül yengeme şaşkınlıkla bakıyordum. Asafla aşağı indiğimizde bir adamın onu çağırması üzerine gitmişti gitmeden önce de "ne zaman istersen seni alıp götürürüm buradan araman yeterli tamam mı güzelim? Ha bu arada kimsenin canını sıkmasına izin verme canımın canı sıkılınca benimde tepem atıyor." Dediklerine gülümsemiş ve onaylamıştım.
Salak salak sırıtıp ikizleri bulacakken Gül yengem beni köşeye çekmiş sorguya almıştı. Olanları anlatınca şaşkınlıla ve tabiri caizse abratılı tepkilerle karşılık vermişti bu hallarini çok özlemiştim.
"Neyse artık umrumda değiller beni görmeye gelirsiniz artık çünkü artık buraya kolay kolay geleceğimi sanmıyorum."
"Geliriz tabi. Dilşah... benim sana bir şey söylemem lazım ilk sana söylemek istiyorum." Gül yengemin kıvranarak son söylediği cümleyle tek kaşım usulca havalandı. Meraklanmıştım.
"Ne oldu yenge? Kötü bir şey yok inşallah"
Yüzünde bir sırıtış oldu tatlı tatlı utançla gülmesine baktım ne söyleyecekti?
"Yok kız, kötü bir şey yok" heycanla derin bir nefes verdi "ben...ben galiba hamileyim." Diye şakıyınca gözlerim kocaman açıldı şaşkın halimi üstümden atınca gülmeye başladım "yenge ciddi misin ay gerçekten mi!" Diye sesimin dozunu ayaralamadan cırladım. Gül yengem baş parmağını dudağına götürüp "sussana kız daha test yapmadım ama hissediyorum Dilşah bu defa olacak Serhata daha söylemedim umutlansın istemiyorum yarın test yapacağım." Kollarımı yengeme sarıp sıkıca sarıldım gözleri dolmuştu amcamla yaklaşık 4 senedir evliydi bazı sorunlar olduğu için çocuğu olmuyordu bir keresinde hamile kaldı ama bebek 3 aylıkken düşük yaptı.
O zamanlar psikolojik olarak zor dönemlerden geçmişti zor bir süreçten sonra kendine gelmişti. Her defasında yapılan kuma konuşmalarına kulak tıkadıysa da içten içe kendini yiyip bitiriyordu. Geceleri ağlayışlarına çok şahit olmuştum Serhat amcam olduğu zaman müdahale etmesem de amcamın olmadığı zamanlar hep yanında olmuştum. Serhat amcam kumadan bahsedildiği an sinirlenir bunun asla olmayacağını söylerdi. O da zor zamanlardan geçmişti.
Birbirimizden ayrılınca ikimizinde gözleri dolmuştu. Birbirimize bakıp gülümsedik "mutlu olmayı hak ediyorsun yengem Allah yüzünü her daim güldürsün."
Burnunu hafif çekip "Amin Dilşam, ay yeter bu kadar duygusallık makyajımız akacak." Kıkırdadım dediklerine.
"Hadi, ikizler merak eder beni gidelim" dedim sesimi ve kendimi biraz toparlayınca.
Yan yana düğün alayına doğru ilerledik.
●●●●
Nasip ne güzel şeydi bir yolda yürüyor yolun kime çıkacağını bilmiyordunuz. Yolun sonunda 'kısmetim odur' dediğiniz kişiden çok bağımsız biri çıkıyordu. Mevlam her insanın hayatını öyle güzel bir nizamda yaratmış yönleri öyle bir belirlemişti ki ne zaman ne olacağını hayatınızda kimin olacağını tahmin edemiyordunuz. Feyzullahla evleneceğime o kadar çok emindim ki o sabah İmge söylemese Zahirler hiç aklımda bile değildi Mardinde bilinen bir aşiretti Sevilen sayılan insanlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEWİDAR | DÜZENLENECEK
Novela JuvenilWattpatta Hewidar adındaki ilk ve tek kurgudur. Hewi: Kürtçede umut anlamına gelmektedir. HEWİDAR ise umutlu demek.🌸 LÜTFEN YORUMLARDA KİTAP REKLAMI YAPMAYIN!! 🌸🌸🌸 İmge önden elinde kahve tepsisi ile girince bende ark...