Merhaba umut çiçeklerimm🌸
Yeni bölüme hoş geldinizzzzSınır dolmadı ama yinede bölüm atıyorum dedim elden çıksın siz de çok ısrar edince bu hafta 2 bölüm attım.
Bölüm şarkısı için kimebukibir okuyucuma teşekkür ederim bölümü ona armağan ediyorum💕
Okunma sayımız çok yüksek lakin oylar çok az lütfen yıldıza basmayı unutmayın. Oylayan okuyuculara da çoook teşekkür ederim♡
Ve 50 bin okunmaya ulaştık bunun için de ayrı teşekkür ederimm:)
Oy sınırı: 250 Yorum: 70
Bölümü düzenlemeden atıyorum hatam varsa affola keyifi okumalar...
19.BÖLÜM
◇TUTULAMAYAN SÖZ◇
Dilşa konağa geldiği gibi odasına çıkmış Asafın gelmesini bekliyordu. Asaf geldiği gibi her şeyi anlatacaktı bu gün yaşananlar yüzünden kalbi korkuyla çarpıyordu. İçini huzursuz eden duygular vardı. İmge den de oldukça şüpheleniyordu, eğer olurda bu işte İmgenin parmağı varsa bu defa acımazdı mahvederdi onu dışarıdan gelen gürültüler ile düşüncelerdinden sıyrılıp merakla ayaklandı. Asafın "DİLŞA!" diye gürleyen sesi tüm konakta yankılanıyordu. Dilşa, Asafın bu denli sinirli olmasına anlam veremedi.
Asaf hızla odasına giden merdivenlere yöneldi odalarından çıkan diğer aile üyeleri olanlara anlam verememişti Zilan Dilan ve Boran anlamaz gözlerle abilerine bakıyor Zinnet hanım ve diğer aile üyeleri merakla Asafa bakıyorlardı onu bu denli sinirlendiren şeyi merak etmişlerdi.
Şahin ağa oğlunu kısık gözlerle izliyordu. Şu an oğlunda kendini görüyordu geçmiş anılar etrafını sardı bu duruma ürpermeden edemedi. Oğlu her ne kadar inkar etse de ona benziyordu onun nezdinde.
Asaf yeri dövercesine merdivenleri çıkıp odasını kapısını şiddetle açtı. Dilşa ayaklanıp aşağa inecekken sertçe açılan kapı ile yerinde donakaldı.
Asaf şu an oldukça korkutucu duruyordu. Korkmadan edemedi vücudundan bir titreme geçti. Onu daha önce hiç böyle görmemişti. Kapıyı hızla kilitledi Asaf.
Dilşaha döndü"SANA YALANI SEVMEM DEMİŞTİM!" diye bağıran Asaf ile korkuyla yutkundu Dilşa. Ne dediğine niye böyle olduğuna anlam veremiyordu. Ne olmuştu?
Üstüne gelen Asafla adımlarını geriledi Asaf adım artıkça o geriliyordu "As-"
"Bana dedin ki, İmge ile buluşucam bende sana güvendim ve git dedim" sakince konuşuyor ama sinirini de gösteriyordu Asaf, Keyifsizce güldü, Dilşanın sırtı soğuk duvara yaslanınca kaçacak yeri kalmamıştı Asaf ile karşı karşıya durmuş aralarında bir adım bile kalmamıştı.
"Ama benim kuzenine gidecek diye dışarı yolladığım karım Yalçınların oğlu Akın ile dip dibe!" Asafın son sözlerini bağırarak söylemesi ile Dilşa irkildi. O şu an babasına benziyordu merhametini derinlere gömmüş öfkesinin ateşini yakmış her yeri cehenneme çeviriyordu. Kafasında Dilşanın o adamla olan görüntüleri dolaşıp duruyor baştan aşağı kalbini ve ruhunu öfkeye boğuyordu.
Asafın laneti öfkesiyken Dilşanın suskunluğuyudu.
Dilşa Asafın dedikleri ile "Asaf öyle bir şe-"
"Neden sana inanayım Dilşa lan resimleriniz var dip dibe olduğunuz resimleriniz var! Sana güvendim ben her şeye rağmen seni kabul ettim!" Diyerek çıldırmış gibi bağrıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEWİDAR | DÜZENLENECEK
Teen FictionWattpatta Hewidar adındaki ilk ve tek kurgudur. Hewi: Kürtçede umut anlamına gelmektedir. HEWİDAR ise umutlu demek.🌸 LÜTFEN YORUMLARDA KİTAP REKLAMI YAPMAYIN!! 🌸🌸🌸 İmge önden elinde kahve tepsisi ile girince bende ark...