12.BÖLÜM: KORKU

10.3K 480 52
                                    

Yeni bölüme hoş geldiniz Umut çiçeklerimm🌸🌸

Lütfen yıldıza basmayı unutmayın canlarımm o ve yorumlarınızı eksik etmeyin💙

Bölümü düzenlemeden atıyorum hatam varsa affola keyifli okumalarr

12.BÖLÜM

◇KORKU◇

Elindeki kalemi çevirerek dalgın bakışlar ile masaya bakan Asafın dikkatini dağıtan Berzanın "Emir!" Diyen sesiydi. Gözlerini yerden kaldırarak anlamaz bakışlar ile Berzana döndü  "iyi misin sen Emir dalıp dalıp gidiyorsun" dedi hem yakın arkadaşı hem de kardeşi gibi olan adama.

Asaf "Değilim Berzan hiç iyi değilim"

"Hayırdır, yenge hanım ile ilgili mi?" Dedi Berzan.

"Evet, ona benimle evlenmemesi gerektiğini ilk gün söyledim ama dinlemedi ben ne anlarım Berzan sevmekten. Onun da diğer kızlardan hiç bir farkı yok, ona neden 'evet' diye sorduğumda bana 'koskoca Zahirler gelmiş nasıl hayır' derdim" dedi.

Sözlerine devam etti "Belli ki Şeref tarafından pek sevilmez, o sırtındaki ve vücudundaki morluk ve çürüklerden sonra ona evinde pek de iyi bakıldığı söylenemez bana anlatsaydı evlenmeden de hallederdim bu işi. Lan düğün günü bile sordum seni kurtarırım bu aileden evlenmek şart değil benimle dedim!"

Diyerek sinirle elindeki kalemi fırlattı.

Berzan "Belki sana söyleyemediği bir şey vardır. Ya da seni seviyordur belki."

"Yazık olacak o zaman çünkü benden sevgi göremeyecek"

"Büyük konuşma Emir, her şeye rağmen karın o senin ,artık namusun. Bu topraklarda bilirsin boşanma yok. Ayrılmak için biriniz ölmeli. Hem Şilan ana bu kızı seçtiyse vardır bir bildiği. Sen demedin mi kız sessiz sakin biri al sana zorluk da çıkarmaz."

Derin bir nefes verdi. "Bilmiyorum Berzan tek bildiğim o kızın aptallığına duyduğum derin öfke."

"Vay be Emir kim derdi evleneceksin" diyen Berzan güldü Emire.

Arkdaşı sertti, sinirliydi lakin bir o kadar da merhametliydi. Şu an büyük konuştuğunu düşünüyordu. Zaman dedi içinden her şey zamanla yerine oturucak.

"Selin işini ne yaptınız?" Diye sordu Emir ciddi bir sesle.

Berzan da ciddiyete bürünerek " beş parasız bir şekilde yaşıyor nerde ne yapıyor bilmiyorum ama Akif de tekmeyi basmış buna, onun seni sevdiği oyununa çok güzel karşılık verdin açıkçası."

"Çok sonradan fark ettim şirket ve ev arasında gidip geldiğim için burunumuzun dibindekini göremedim. Ona şans verdim  lakin değmezmiş bu saaten sonra da hiç bir şekilde işim olmaz. Sevmesem dahi Dilşa benim karım."

"Aslında yakışıyorsunuz sabah seni beklerken kapının önünde atışıyordunuz"

Emir her ne kadar farkında olmasa da o kız çoğu zaman yüzünü güldürüyordu. Bunu bir tek Berzan fark etmişti arkadaşı pek gülmezdi ama o kızla iken minik bile olsa tebessüm oluyordu yüzünde.

Yine yüzünde aynı minik ve kısa süren tebessüm oluştu "incecik bir şey sabah bana çıkardığı takımı giymedim diye laf sokmaya çalışıyor. Çok utangaç, durgun bazen dalıp gidiyor sonra kendine geliyor  konuşrken az konusuyor. "

Berzan cevap olarak "ya da konuşmayı çok seviyor ama anlayanı olmayınca sessizliği sığınıyor."

"Bilmiyorum Berzan kafam allak bullak o Şeref bunağına ne yaptınız."

HEWİDAR | DÜZENLENECEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin