İyi okunmalar Oy ve yorum yapmayı unutmayın (Şunu demekten sıkıldım qwkdkdjdosksls)
Önceki bölümü okumayı unutmayın
🐥🧸
Son grup konuşmasından sonra hyunjin direkt chanın hesabından felixin hesabını aratıp stalklamaya başladı. Başta gördüğü şirin fotoğraflara gülümserken son postlara doğru indiğinde Felix'in,ona göre, açık saçık fotoğrafları kaşlarının çatılmasına sebebiyet vermişti.
İçinde tuhaf bi kıskançlık duygusu uyanırken fotoğraflara ve yorumlara bakmaya devam etti. Son postlarda tanımadığı birinin felixe iltifat ettiğini gördüğünde ise fark etmeden gerilmişti.
"Aish sikeyim bana noluyor! İstediği şeyi giyebilir sonuçta, ben ne diye şey yaptıysam"
Ne yaptıysam?
Kendine bile cevap veremiyordu. Evet, hyunjin son bi kaç gündür farklı duygular içerisindeydi; sürekli felixi düşünür olmuştu. Onunla konuşmadan kendini iyi hissetmemeye başlıyordu. Her anını bilmek onda isimlendiremediği hisler uyandırıyordu.
Bu bi alışkanlık haline gelmişti fakat kötü bi alışkanlıktı, Hyunjin'in hayatında biri vardı; Felix ise saf, masum duyguları olan biriydi ama aşkı tanımıyordu. Birini sevmenin sorumluluklarını bilmiyordu. Hem aşık olsa bile hayatındaki bazı etkenlerin rahat bırakıp bırakmayacağı muamma idi.
🖋️: Muamma belirsizlik, bilinmezlik anlamına gelir.
Felix oyun oynamaya dalmışken gelen bildirimle oyunu bırakıp hemen Instagrama girdi. Tıkladığı bildirimde gördüğü şeyse Hyunjin onu takip etmeye başlamasıydı, küçük kalbi pıt pıt atmaya başlarken gülümsemesine engel olamadı. Böyle düşünmek istemiyordu, hyunjine duygu beslemek istemiyordu ama sanki attığı her adım aynı yola çıkıyormuşçasına onu daha çok yakınlaştırıyordu hyunjine ve bu yasak duygulara.
Bildirime bastıktan sonra o da Hyunjin'in sayfasına girip takip etti. Tabi stalklamayı ihmal etmedi.
Hwangjin @mertalas beyond excellent
38.272 ve diğer kişiler beğendiBangchris dehşetül vahşet
Kimseung başkası çekince çok güzel oluyormuş
↪️Yangjeon #zorbaolmakankaol
↪️Changb_in sevgilim haklıChangb_in kizlar bu adam bizim hayal olabilir miii
↪️hwangjin şaka mıyımmm
↪️Kimseung gey (yankılı)Diğer yorumları gör..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyunjin'in Bebeği
FanfictionBebeksi koku, sarı tutamlar, kalp şeklindeki dudaklar ve yıldızları anımsatan çilleri; benim hayatım bundan ibaretti. [Texting - Düz yazı]