22

1.5K 204 107
                                    

Keyifli okumalar 🌸

🧸

"Chan! Noluyo burda?!"

Ağzım, yüzüm dağılırken tanımadığım bi kadının sesi bahçeyi doldurdu. Chan'ın eli havada kalırken omzunun üstünden arkasına baktı, Felix ise ağlayarak bana bakıyordu. Sırf Felix'i ağalattı diye şuan Chan'ı dövebilirdim ama bebeğimin daha fazla üzülmesini istemiyorum.

Kadın, bize doğru gelirken Felix'te Chan'ı cekmeye çalışıyordu bi yandan.

"Kalk Chan!"

"Anneanne sen karışma!"

Anneannesi olduğu öğrendim kadın chan'ın yakasından tuttuğu gibi yere fırlattı. Chan yere düşerken gülmemek için dudaklarımı dişliyordum bi yandan. Bu güç nerden geliyordu be!

Ben hâlâ yerde uzanırken bana doğru gelip elimden tuttu ve kaldırdı, sıcak bi gülümseme sunarken aniden kulağımı çekti; ağzımdan küçük bi inilti çıkarken Felix'in kıkırdamasını duydum

"Ah!"

"Çocuk musunuz siz! Şu haline bak niye karşılık vermiyorsun?!"

Dediğinde şaşırmıştım, torununu mu döveyim? Bu aile normal değildi galiba.

"Anneanne beni dövsün mü istiyorsun sen!?"

"Sus eşek sıpası, kendisini korusun anlamında dedim. Şimdi beni daha fazla sinirlendirmeden kalkın eve geçin!"

Chan tam ağzını açacağı sırada anneannesi 'sakın' diyerek susturmuş ardından kalkmıştı. Felix'in yardımı ile kalkarken Chan aniden kolundan tutup götürdü bebeğimi. Ne var ulan sevdiysek!

Göz devirip onların arkasından ilerledim. Salona geçtiğimizde suç işlemiş cocuklar gibiydik, sırayla oturmuştuk. Felix kucağındaki elleri ile oynarken, ben yere bakıyordum; Chan ise gözlerini bana dikmiş, öldürücü bakışlar atıyordu.

"Öncelikle kendimi tanıtayım, ben bu güzellerimin anneannesi Jenna"

Bana hitaben konuştuğundan dolayı başımı kaldırıp yüzüne baktım. Uzattığı eli tutup gülümsedim ardından kendimi tanıttım.

"Memnun oldum efendim hyunjin bende"

"Ah adın çok güzelmiş"

Evet torunun da cok sever

"Teşekkür ederim efendim"

"Şimdi anlatın niye kavga edip benim küçük bebeğimi ağlattınız?"

Derken Felix'i kolundan tutup kaldırdı ardından kucağına alarak tam karşımıza oturdu.

Benim kucağımda da oturabilirdi aslında

"Bu.. bu piç kardeşimi öpüyordu, napsaydım izlesemiydim?"

Felix, Chan'ın cümlesi ile utanırken başını eğmiş elleriyle oynuyordu.

Bayan Jenna'ın yüzünde kocaman bi gülüş yer edinirken Felix'in yüzünü kaldırıp yanaklarını sıkıca öptü. Ne yalan söyleyeyim kıskandım. Chan, tuhaf tuhaf bakarken kadın bebekle oynar gibi Felixle oynuyordu.

"Küçük bebeğimin sevgilisi var demek, neden bana bahsetmedin hı?"

Diyip, aşık olduğum burnunu sıkarken gülümsedi.

"Ne sevgilisi lan!"

"Chan!"

Dediğinde, abimiz yerine oturdu. Demekki bayan Jenna otoriter biriydi, hoşuma gitti; bunu kullanırdım.

Hyunjin'in Bebeği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin