"Hyunjin çıkmak istemiyorum ben!"
"Felix hadi ama söz vermiştin"
"Ama cok komik oldum"
"Ya güzelim bi çık sen"
Güzelim mi??!!
Yarım saattir sinemanın lavabosunda Felix'in giyinmesini bekliyordum. İnat etmiş çıkmıyordu, ona göre komik bi şey almışım halbuki öyle değildi, bence gayet güzeldi.
Sonunda dayanamayıp hafifçe bağırdığımda Felix oflayarak çıkmıştı. Tahmin ettiğim gibi çok tatlıydı. Dudaklarım yukarı kıvrıldığında baştan aşağıya süzdüm. Gerçekten bi bebekti.
Felix minik adımlarla yaklaşıp gömleğimin eteğinden tutup çekiştirdiğinde yavaşça yüzüne doğru eğildim; o an nefesinin titrediğini hissettim, yüzüme çarpan minik soluklarla.
"Komik oldum dimi? Dalga mı geçiyorsun benimle Hyunjin!"
Dudaklarını büzdüğünde gözlerim saniyelik oraya kaydı ardından hemen dolu dolu bakan gözlere baktım. Gülümseyip Felix'i bi çırpıda omzuma aldım. Ağzından küçük bi çığlık kaçmıştı, debeleniyordu ama bırakmaya niyetim yoktu.
"Dalga geçmiyorum Felix. Arkadaşlar birbirleriyle dalga geçmez. Biraz daha kalırsak kaçıracağız filmi"
"Ya hyunjin! Herkes bize bakıyor indir beni!"
Sinirle söylese de sesi kısık olduğu için çok tatlı çıkmıştı gerçi o hep tatlıydı.
Felix çırpınmaya devam ederken sinema salonuna girdim. Küçük bebeği omzumdan indirip elini tuttum. Küçük eli ellerimin arasında kaybolurken bir kaç dakika öylece izledim. Çok tatlı duruyordu.
Yerimize geçtiğimizde bile Felix elimi bırakmamıştı. Alışkın değildi; ben de çekmedim elimi, rahatsız değildim. Diğer elimdeki mısır ve içecekleri ortamıza bıraktıktan sonra hafif yan şekilde , Felix'e dönük bi şekilde, oturdum. Başımı koltuğa yaslayıp onu izlemeye başladım.
Gözleri çipil çipil izliyordu etrafı. Gergindi, farkında olmadan elimi sıkıyordu ama acımıyordı elbette, küçük elleri nasıl acıtacak ki?
"Hyunjin çok kalabalık"
Dedi, yanıma doğru yaklaşıp fısıltıyla konuşarak. Başımı salladım elimi yanağına atıp elimin tersiyle okşadım.
"Korkma ben buradayım. Arkana yaslan şimdi film başlayacak"
Endişeli yüz ifadesi kaybolurken kocaman gülümsedi. Gözlerinin içi gülüyordu, bu görüntüsüne mutlu olurken, 'tamam' diyip geri çekildi.
Bir kaç dakikanın ardından film başlamıştı. Felix'in içeceğini açıp eline verdim. Pipeti dişlerinin arasında ezip sonra içiyordu ve yine aynı şeyi yapıyordu. Minik dudakları sürekli hareket ederken çok tatlı görünüyordu, tanrım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyunjin'in Bebeği
FanfictionBebeksi koku, sarı tutamlar, kalp şeklindeki dudaklar ve yıldızları anımsatan çilleri; benim hayatım bundan ibaretti. [Texting - Düz yazı]