Keyifli okumalar
"Felix bebeğim kalk hadi"
"Felix yok"
Çarşafı başına kadar çekmiş, cenin pozisyonunda uzanmoş küçük kalmıştı yatakta. Isırmamak için zor duruyordum. Gerçekten bebekti
Dünkü cüretkar tavırları şimdi aklına gelmişti. Ve utandığı için yüzüme bakmıyordu, onu öperek uyandırdıktan sonra benden kaçmaya başlamıştı.
"Felix kızıyorum bak"
"Felix yok!" Gülüp üzerine uzandım. Örtünün üstünden öpmeye başladım.
Dün cok uzun bi gündü. Felix ile mutfakta birlikte olduktan sonra yatak odasına çıkmıştık, bi kaç turumuz farklı yerlerde okurken son 2 tur yataktaydı. 8 tur falandı sanırım ama sunucusunu Felix istemişti benim suçum yoktu.
"Felix"
"Utanıyorum"
"Babacığın üzülüyor ama"
"Hyunjin!" Diye çemkirdiğinde kahkaha atmıştım. Yerim seni çocuk yerim!
--
Hyunjin'in evinden kaçarcasına çıkmış abimin yanına gitmiştim. Canım o kadar acıyordu ki oturup ağlayasım geliyordu. Hyunjin'i hiç bu kadar sert görmemiştim, tamam bu hoşuma gitmişti ama şimdi canım acıyordu!
Chan abim beni eve bıraktıktan sonra eşyalarını almaya gitmişti, o da artık bizimle yaşayacaktı. Bu duruma çok sevinmiştim abimi özlüyordum uzaktayken
"Daniel bebek bakmak çok yakıştı sana" demişti Jack. Bana dediği için kaşlarımı çatıp ona baktım ben bebek miyim!
"Ben bebek miyim!!" Küçükçe bi kahkaha attıktan sonra yanımıza doğru oturup saçlarımı karıştırdı. "Çok güzel bi bebeksin" kaşlarımı daha da çatıp sinirli gibi durmaya çalışırken aklıma gelen anlar ile gülümsememe sebep olmuştu
"Ben Bebek miyim?"
"Bebeksin, benim bebeğim"
"Hyunjin'in Bebeği"
Artık her anda Hyunjin'i hatırlıyor ve özlüyordum, sürekli yanımda olsun istiyordum. Sanırım o çok bağlanmıştı. "Küçük Denis manitanı mı hatırladın?" Nerden anlamıştı ki? Utanıp hemen başımı eğip oynamaya devam ettim.
"Bebeğim?" Babamın sesiyle gülerek arkama baktım, benim istediğim pijamaları giyip gelmişti. İkimizde aynı pijamaları gitmiştik. Çilekli pijama!!
Jack abi güldüğü gibi Daniel ona vurmuştu. Babam ise ona ters ters bakıp yanıma doğru geldi. Çok kızgındı bana ama banane isteğimi giymeliydi.
"Çıkın siz hadi" demişti sert sesiyle. Ama ciddiye alınacak gibi değildi. Daniel, Jack'in ensesinden tutarak dışarı çıkardı babam ise koltuğa oturup yanına gitmem için işaret etti.
Gülerek yerimden kalkıp yanına gittim, kucağına yan bi şekilde oturup yanaklarını öptüm.
"Gördün mü ne hallederlere düştüm?" Saçlarımı okşarden demişti. Başımı göğsünden kaldırıp yüzüne baktım hemen. "Ama baba çok tatlı oldun hem sen demiştin bugün ne istersem yapacaktın?" Kafasını iki yana ağır ağır sallayıp yanağımı öptü sıkıca.
"Evet bebeğim neyse ne yapalım istiyorsun?" Biraz düşünmüi gibi yapıp oyalandım aslında ne yapacağımı bilmiyordum. "Makyaj yapalım sana! Sonra saçlarını yapalım sonra lunaparka gidelim Babiş!" Gülerek söylediğim şeylere nefesiyle gülüp başını geriye attı. "sen varya çok fenasın" diyip kalçama vurmuştu. Tabi canım acımıştı bu yüzden ah'lamıştım. Hep hyunjin yüzünden!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyunjin'in Bebeği
FanfictionBebeksi koku, sarı tutamlar, kalp şeklindeki dudaklar ve yıldızları anımsatan çilleri; benim hayatım bundan ibaretti. [Texting - Düz yazı]