Kitaptaki kişiler tamamen hayal ürünü olup her ayrıntısıyla kurgudan ibarettir!
Orospular Kaynaşıyor
Hyunjin
Kafam hâlâ acıyor
Felix senin o baban gaddar mı nedirFelix
Ya askm
Napayım ki çok sinirlendi
Bana kızmak istedi ama kızmadı
Sana kızdı o yüzden
Çok acıyor mu 🥺Hyunjin
Çok acıyor🥺
Kafama bildiğin fırça attı ya
Canım acıyorChan
Qwkdkdjdosksls
Cidden çok komikti canım üvey babamSeungmin
Chan
Adam ol birazChangbin
Neyseki bizim böyle bir derdimiz yok
Ama düğünüm mahvolsaydı o zaman Denis amcaya bırakmaz ben sizi döverdimHyunjin
Biz de evlenelim valla yoruldumFelix
Babam izin vermez 🥺Hyunjin
Babanı siChan
HoştFelix
Benim gitmem lazım
Birazdan yazarımSeungmin
Bebeğim hâlâ miden bulanıyor mu?Felix
Evet
Islandık ya üşüdüm sanırım
Babam da ilaç verecekHyunjin
Sevgilimm
İyi olmazsan bana haber etFelix
Tamam kocacım 🤭Chan
Felix 😡Hyunjin
Neeeee
Ben bayılanziFelix
Abi saka yaptım yaKeyifli sırıtmamla telefonu kapatıp yatağa attım. Gün boyu beni rahat bırakmayan mide bulantısı yine kendini gösterirken koşarak banyoya girdim. Sabah bir şey yiyememiştim kustuğımda sadece safra suyumdu.
Klozete tutunarak ayağa kalktım. Ellerimi yıkayıp dişlerimi fırçaladıktan sonra banyoda çıkıp odaya geçtim. Üstümdeki kırgınlık bir türlü geçmiyordu, bu da kendimi kötü hissetmeme sebebiyet veriyordu. Sırf böyle kötü hissediyorum diye gözlerim dolarken birden ağlamaya başladım.
Kapı açılma sesi geldiğinde gözlerimi kapatıp burnumu çektim. Bir de babama neden ağladığımı açıklayamazdım.
"Felix, bebeğim kalk hadi. Sabahtan beri bir şey yemiyorsun. İlaç al"
Cevap vermedim, ilaç falan istemiyordum sadece uyumak istiyordum. Ama babam rahat bırakmayıp üstümdeki örtüyü birden kaldırıdı. "Yavrum kalk hadi. Uyumadığını biliyorum bebeğim benim",diyip yamacıma oturdu. Saçlarımı usul usul seviyor, arada bir öpücük konduruyordu. Gözlerimi yavaşça araladım, babam huzur dolu gülüşü ile bana bakarken gülümsedim ona karşılık.
"Neden kızarmış o güzel gözlerin?"
"Bilmiyorum, sürekli ağlayasım geliyor baba"
"Babam", dedi ellerimi tutup öperken. "Kalk hastaneye gidelim hasta değilsen bu ağlama işine çözüm buluruz olmadı birlikte ağlarız tamam mı?"
Kıkırdayıp ağzımı kapattım. Gerçekten çocuk gibi davranıyordu babam. Ama çok tatlıydı böyle.
"Tamam babacım"
~~
Hyunjin
Bebeğim haber ver banaFelix
Tamam kocacımHyunjin
Lan
Çocuk
Yapma bak
Seni alır yerimFelix
🤭Babamın doktor arkadaşının hastanesine gelmiştik. Kça saattir ordan oraya testler verip duruyorduk. Çok yorulmuştum ama babam çok pimpirikli bir adam gerçekten. Sızlansam da yok şuna da bakalım, yok buna da bakalım. Yani parmağımdaki küçük bir yaranın bile sebebi çıkar kesin!
"Baba! Yoruldum"
"Tamam bebeğim bitti. Şimdi arkadaşımın yanına geçiyoruz"
"Uff", ardından ayaklarımı zemine pat pat vurarak yürüdüm.
Odaya girdiğimizde kolumdan sıkıca tuttup beni oturttu. Ya ben bebek miyim! Neyse babam da oturduğunda arkadaşı gülümseyerek bize bakıyordu.
"Hoş geldiniz"
"Hoş bulduk, çıtı mı sonuçlar?"
"Evet, çıtkı. Herhangi bir sorun görünmüyor, miniğimiz gayet sağlıklı. Ama bazı testlerde bazı şeylere rastladım. Yeniden inceledim ve yanılmadığımı fark ettim", dediğinde babamla birbirimize baktık. Ardından babam hızla doktora döndü. "Nedir söylesene?"
"Felix hamile. Bu durum çok sık rastladığım bir şey değildi fakat yanılmıyoruz"
Gözlerim fal taşı gibi açılırken babam şok olmuş gibiydi. Ne göz kırpıyor ne de hareket ediyordu. Nefes aldığından bile şüpheliydim. Bir doktora bir babama baktım. Doktorun da kaşları çatılırken kalkıp babamın yanına geldim.
"Baba, baba!.. tepki vermiyor?", diyip doktora baktım endişeyle. Doktor da yerinden kalkarak babamı yanına geldi, hafifçe dürttü ama tepki yoktu. Yeniden babamı ittirdiğimde geriye doğru düştü. Evet babam bayılmıştı.
~~
Merhabalar uzun bir aradan sonra....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyunjin'in Bebeği
FanfictionBebeksi koku, sarı tutamlar, kalp şeklindeki dudaklar ve yıldızları anımsatan çilleri; benim hayatım bundan ibaretti. [Texting - Düz yazı]