7 Bölüm

6.4K 181 7
                                    

Merhaba herkese, nasılsınız?💗

Yeni ve heyecanlı bölümle karşınızdayım. 😉🌼

Hikayeye oy vermeyi, yorum yapmayı ve arkadaşlarınızla paylaşmayı unutmayın.🫠🌼

Eğer yazım hatası varsa şimdiden sizden özür dilerim. Ben türk değilim yani küçük hatalarım ola bilir.🫣

İyi okumalar..... 💗

_______________________________________

Dün gece.

"Murat! Az benimle gel saa söyleyeceklerim var" Murat ağa arkasından gelen kıza baktı. Gecenin bu saatinde ne işi vardı'ki bu kızın?

Murat ağa Nanesinin penceresinden atladığı gibi köye gelmişdi. E hayliyle gözüne pek uykuda girmemişdi. En iyisi biraz dolanıyım deyib evden çıkmışdı.

"Gonca? Kızım ne işin var gecenin bu vakti buralarda?" dedi Murat ağa karşısındaki kıza doğru.

Bu kız köyün seçili güzel kızlarından Gonca'dır. Pek güzel yüzü vardır Goncanın. Deniz mavisi gözleri,ay gibi parlak bedeni, güneş sarısı uzun saçları, gül rengi dudakları, al al yanakları, ok gibi kiprikleriyle bütün erkekleri baştan çıkaracak ve dahi süründürecek boydandı. Ha ağa kızı olmasınıda üstüne gelirsek dahada çok seviliyordu. E tabi bunlar kızın özgüvenini tavan yapıyordu.

Her kes Goncanın arkasından sürünürken, bir tek Murat ağa onu görmezden geliyordu. Bu kıza epey garip gelmişdi. Acaba neyimi beyenmedi diye gece gündüz düşünür durur. Ha bide düğündede bakmadı suratına. Ama bişey fark etmişdi Gonca, Muratın gözü hep Nane dedikleri kızdaydı. Bu da Goncanı epey sinirlendirmişdi. Nanede olub bende olmayan ne? diyib duruyordu.

"Ağa, iki çift lafım olacak sana. Gelde sessiz rahat bir yere geçelim. Ortalık yer pek uygun deildir, biri görer laf eder" dedi Murat ağanın kara gözlerine bakarken.

"Sen ne dersin Gonca? Asıl bu vakit seninle öyle yerlerde görürlerse bizi, kötü olur senin için. Hadi git sen evine, sabah olsun gelib dersin deyeceğini. Bu vakitdi pek uygun deildir"

Kız Murat ağaya bir adım yaklaşdı, aralarında epey mesafe vardı ama. "Sen gecenin bir vakitleri Nane denen orospunun evinden gel, ama ben seninle masum bir konuşma etmek istersem, uygunsuz olacağını diyorsun. Yok öyle adalet Murat ağa! Beni paşa paşa dinleyeceksin yoksa bütün köylüye Nane gece vakitleri evinde erkek ağırlıyor derim." dedi Gonca ellerini beline koyarak.

" Sen ne diyorsun kızım?" Murat ağa Goncanın kolundan tutub hiddetle demişdi. Kız ani irkilme yaşadı. Murat Goncanın kolunu öyle sıkıyorduki, kızın gözleri yaşardı." K-kolum, ay kolum acıyor bırak Murat!" dedi kız titrek sesiyle.

"Bana bak eğer söylerse-" kız hemen araya girdi. "Söylersem nolur ağa? En fazla ne olur ha? Beni sakın tehtit etme ağa! Benim dediyim dediktir, hem gördüm seni. Nanenin penceresinden atlıyordun. Yalanmı? Yalansa eğer yalan diyorsun de! Ama diyemezsin işde, çünki doğru söylüyorum." dedi Gonca mavi gözlerini adamın karalarından çekmeden.

"Sen beni'mi takib etdin? Bu gece herkese böyle bir takib etme havası gelmiş. Takib eden edene." dedi adam sinirli hemde alaylı çıkan sesiyle.

"Bak Murat sadece konuşmak istiyorum" dedi kız Muratın koluna dokunarak. Ama Murat hiç oralı değildi. Bunu anlamış kız dedi; "Tamam burada konuşalım o zaman. Mekan mühim deil dimi?" iyicene adama yaklaşarak.

Murat bunu fark ederek bir addım uzaklaşdı sarışın kızdan. Gonca bu uzaklıkdan rahatsız olsa bile, bişey demeden devam etdi; "Murat bilirsin beni az çok. Rahmetli babanla babam eski dostlar, aynı zamanda abimlerle abin. Benimde nasıl bir kız olduğumu bilirsin." Murat kaşlarını çatmış kızın alakasız sözlerini dinliyordu. Evet taa eskilerden aile dostlarıydı Goncagilin ailesiyle. Muratın babasıyla Goncanın babası kardeş gibilerdi.

Köy Nanesi (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin