36 Bölüm

1.5K 117 83
                                    

Hoş geldinizzzz. Nasılsınız?

Çok bekletmeden upuzunn, 3000+ kelimelik bir bölüm ile geldim size.

Geçen bölümde ki yorumlarınız için bu bölüm. Doya doya okuyun.

Beğeni ve yorumu unutmayın kiii, yine erken atayımm.

İnstagramdan alıntılar paylaşıyorum takip etmeyi unutmayın.

Hesap: eyunse_yazar

Hadi iyi okumalarr))

Hadi iyi okumalarr))

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*

Nadire sabahtan kalkmış, işini yapmış, salonuna çekilmiş örgüsünü örüyordu.

Bu aralar epeyi sıkışıktı. Para pul olmadıkta ev iyice boşalmıştı.

"Nane aşüftesi hafta doğurur zati. Ordan alırım." Dedi dudağını bükerek.

Üç gündür demlenen çayından da içip, içini ısıttı. Dışarı bakınca kar yağacağına kanaat getirmişti. Kar yağdı mı, Nadire'ye uykular haram olurdu. Yer evi olduğundan soğuk oluyordu kar yağınca.

Sessizce düşüncelerden sıyrılmadan, örgüsüne devam etti. Taa ki at sesleri ve kapının gür sesini duyulana kadar.

Nadire pencereden dışarı baktı, bir kaç at gördü. Ne aradı bu kadar atlı Nadire'nin kapısında? Bir günah mı işlemiş?

"Hayır olsun." Diyerek yemenisini takıp, salondan koşar adım çıktı. Kapıya gelip açtığında, gördüğü adamla yemenisinin sallanan tarafı ile yüzünü kapattı. Başını yere idirip, kısın kısın adama baktı.

"Yaver ağam hoş geliverdin. Hayırdır inşallah?" Dedi karşısında tüm heybeti ile değilde; altınları, baş baş hayvanları, cüt cüt arsaları, toprakları ile bütün köyü dize getirecek adamdı.

Nadire hanım kapıya sinip, adamın çamurlu lastik çizmelerine ilişti gözleri. Orada oyalandı az biraz.

"Hoş gördük Nadire, hoş gördük. Hayır mı, şer mi öğrenecez inşallah. Bi buyur etmedin kos koca ağanı? Ne çabuk fenerimi söndürdüğüm eve yad kalıverdim ben?" Dedi iğneleyeci bir şekilde.

Nadire duyduğu şeyle yazma ile ağzını kapadı. Dışarı boylanıp, birir duydumu diye endişe etti. "Ağam ne ettin? Ya biri duysa idi? Sürülerde beni köyden, etme böyle!" Dedi telaşla.

Nadire'de Yaver'in karılarındandı. Çok yatmışlığı vardı altında. Kocası karşı odada uyurken, Nadire salonunun divanın da adamla fingirdiyordu. Allah var kocası pek işgüzar, pek akıllı adamdı ama rast geldiği kadın oynaktı.

Nadire için para olsun, girmeyecek koyun yoktu ama Yaver ağanın yakışıklılığı dillere destandı. Şimdi yaşlansa da, eskiden her kesi altına alacak cinstendi. Nadire'de onun hem parasına, hem görkemine aşık olmuştu. Eh ikisi de vardı işin içinde niye yatmasın ki? Bir kocasına bakıyordu, bir Yaver ağaya. Allah var kocası da yakışıklı bir erdi ama parası yoktu işte. Nadire'ye göre eksik kalıyordu.

Köy Nanesi (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin