Herkese merhaba, nasılsınız?
Yeni bölümü geç atdım biliyorum, sağlık sorunlarım yüzünden.
Arkadaşlar ben türk değilim. Yazım hatalarım ola bilir. Artık böyle mesajlar görmek benim motivasyonumu düşürüyor ve bölüm yazmak istemiyorum. O yüzden anlayışlı olun çünki ben yabancı ola ola türkce yazmaya çalışıyorum.
Hikayeye oy vermeyi ve beğenmeyi unutmayın.
Hadi iyi okumalar. 🫀
_________________________________________
"Ferit ağa kızımıza talib Safiye, yakın zamanda gelib isteyecek."
Nane babasının dediyi sözlerle dumura uğradı. Ne demek talibler, isteyecekler? Benden rıza'mı alan oldumu?
"Rızam yoktur baba!" Genç kız babasına bakmadan, düm-düz duvara bakıyordu sertce. Hafız bu sözleri duyar duymaz kalktı ayağa bir hışımla.
"Kim'sin sen ha? Kim'sin sen? Kim'sinde benim lafımın üstüne laf edersin. Ben everecem seni dediysem everecem. Sende susacan oturacan." Nane babasına baktı sinirle...
"Ben senin için mal değilim ki satasın. Ben insanım insa-" Hafız kızın kolundan tutub kaldırdı.
"Kes lan! Hele bir sesini çıkarayım de, hele bir de bak sana neler ediyorum." Nane gözlerini babasına dikicekken sertce ikaz etdi kızını Hafız. "O gözlerini indir! Bana bak oyarım ha gözlerini!"
Genç kızı yere fırlatdı. Düşmenin acısıyla inlediği genç kız. "Ben burda eşşek başımıyım lan? Benim sözüm bu evde DİN-LE-NE-CEK!" Parmağını sallarken söylemişdi hafız.
Nane babasının ayaklarına kapandı; "Baba yalvarırım verme beni ona. Nolur baba." Hafız ayaklarına kapanan kızı itdirdi yandan geçti. Hafız kafaya koymuşdu.
"Ben bilmem. Ferit ağayla everecem seni bu kadar." Kapıdan çıkarken sertce söylemişti Hafız.
"Eyi oldu sana. Evlende artık sürtme oralarda buralarda." Nane kalktı ayağa hiddetle. Yüzündeki yaşlarını avucunun içiyle silerek annesine baktı.
"Sen nasıl annesin ya? Yetmedimi Safiye hanım? Ömrümü yediniz, ömrümü. Bakire değilsin dediniz, yoklatdım temiz çıktım. Daha ne istiyorsun benden?"
"Haytımdan çıkmanı istiyorum."
"Pişman olucaksın!"
🫀
Hafızın söylediklerinin üstünden iki gün geçmişti. Nanede durmaksızın ağlamış ama ağlamakta çare görmeyib kendini toplamışdı.
Şimdiyse dere kenarında çamaşır yıkıyordu genç kız, şarkı züm-züme ederken.
Düşündü biraz genç kız. Ya babası onu evlendiririrse? "Hele bir evermeye çalışsın, beni bir yad adamla, o zaman görür napacam. Kaçacam Murata!" Genç kız sinirle dediklerine başını salladı. Başka çaresi yoktuki kaçmaktan başka.
"Ya Murat yada kara toprak. Hele bir Murat gelsin, o zaman deyecem. Eğer cesaretin varsa kaçır beni, deyecem." Genç kız kendi kendine konuşurken bitirmişdi çamaşırları.
Temiz olan çamaşır leyenini kucağına alıb arkasını döndüğü gibi tiz bir çığlık atdı korkudan. Elindeki leyeni sinirle atdı yere.
" Yav sen ne ediyon arkamda sessiz sessiz? Kalbime inme inecekti vallah." Eli kalbinde, Murat ağaya karşı sinirli bakışlarını yönlendirdi. Murat ağa kıza yaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köy Nanesi (Tamamlandı)
RomanceNane hatun?" Hatun mu? "Sen kimsin adem? Ne işin var buralarda? En esası da adımı nerden bilirsin?" Genç kızın sert, soluksuz sorularına güldü yabancı. "Nacizane sorularınıza cevab alacaksınız elbet. Size eşlik ede bilir miyim?" Yabancı adamın ist...