Kedengaran bunyi air mengalir di sungai dan bunyi unggas sahaja ketika ini di rumah rehat.Kedua remaja berusia 19 tahun,Shauki dan Shazuan masing-masing telah melelapkan mata.
Kami hanya tidur di atas toto sahaja pada malam ini dan aku mengambil tempat di tengah-tengah.Shazuan di sebelah kanan dan Shauki di sebelah kiriku.Aku hanya tidur-tidur ayam sahaja ketika ini sambil menanti siapakan diantara mereka berdua akan menjadi mangsa pertamaku.Aku berharap biarlah Shazuan orangnya kerana aku tidak mahu melihat adikku ini diratah orang lain selain dari diriku sendiri.20 minit sudah berlalu,masih tiada lagi tanda-tanda ubat itu telah berkesan.Aku berasa resah,bimbang jika percubaanku kali ini gagal.
Suasana di sini cukup sejuk ketika ini,tambahan pula selimut yang aku dan Shazuan beli tadi adalah selimut yang nipis.Aku tidak menyangka sesejuk ini di sini.Mengigil aku menahan kesejukan,dan dalam masa yang sama batinku rasa terseksa kerana batangku telah pun tegang.Dan secara tiba-tiba Shauki telah berpusing mengadap ke arahku dan memelukku.
Bau nafasnya cukup wangi,mungkin kerana dia ada mengosok gigi sebelum tidur tadi.Aku hanya membiarkan sahaja dirinya memelukku.Mungkin ini hanyalah lakonan dia sahaja untuk memastikan aku benar-benar tidur ataupun tidak.Mungkin juga ini adalah reaksi spontannya kerana kesejukan.
--------------------------------------------------------------
Shauki merasakan nafsunya seksnya seperti bergelora pada malam ini.Dia sendiri tidak tahu mengapa.Puas dia mengabaikan perasaan itu,tetapi nafsunya semakin lama semakin membuak.Ketika di tandas tadi sebelum tidur dia sudah pun membuang benihnya sendiri dengan melancap. Tetapi dia masih belum puas seolah mahu merasakan yang lebih lagi.Dia sebenarnya mahu menghampiri Shazuan,tetapi Wafi pula yang berada disebelahnya.Sebelum ini dia telah pun menikmati keenakan tubuh Wafi ketika Wafi tidak sihat.Nikmat kesedapan yang Shauki rasakan ketika itu tiada tandingan.Tetapi dalam masa yang sama Shauki telah berjanji tidak akan melakukan perbuatan itu lagi.Dia secara sengaja berpusing ke arah Wafi dan memeluk Wafi.Tujuannya hanya satu sahaja,untuk memastikan Wafi benar-benar tertidur sebelum dia bangun dan baring di sebelah Shazuan.
Dengan berhati hati dia bangun dan baring di sebelah Shazuan yang sedang berdengkur.Kemudian dengan penuh waspada dia meramas benjolan dari seluar tidur Shazuan.Dia dapat merasakan batang Shazuan bersaiz 6 inci itu telah pun tegang di dalam spender.Menyedari Shazuan masih tidak sedar,Shauki kemudiannya memasukkan tangannya ke dalam spender Shazuan.
Kali ini dia dapat memegang batang Shazuan yang tegang itu.Sama sahaja saiz batangnya dan Shazuan,cuma batangnya lebih tebal dan besar.Shauki juga dapat merasakan bulu bulu halus milik Shazuan ketika dia meramas batang kawannya itu.Shauki kemudian melurutkan seluarnya sendiri bersama spender EDWIN yang dipakainya.Seluar dan spender Shazuan juga dia lucutkan dan kedua batang remaja berusia 19 tahun itu telah pun tegak berdiri.
Tangan Shazuan diletakkan pada batangnya sendiri.Kemudian Shauki melancapkan batangnya menggunakan tangan Shazuan yang berurat itu.Dia betul-betul menghayati permainan tangan Shazuan ketika itu,meskipun dia sendiri yang mengerakkan tangan Shazuan ketika itu.Bibirnya terbuka luas seperti merasai kesedapan,tidak lama selepas itu dia memuntahkan air maninya pada tangan Shazuan.Cukup pekat dan likat airmaninya sama seperti dia melancap di tandas tadi.
Kemudian Shauki melumurkan airmaninya tadi pada batang milik Shazuan.Dia kemudian melancapkan batang kawannya yang menyambung pengajian ke luar negara itu.Air maninya tadi dijadikan sebagai pelincir dan Shauki melancapkan batang Shazuan dengan cukup laju.Wajah tampan Shazuan sepertinya sedang berkerut menahan sesuatu,dan akhirnya air mani Shazuan terpancut keluar.
Entah syaitan mana yang berbisik kepada Shauki ketika itu.Selepas Shazuan memancutkan air maninya, Shauki dengan segera menjilat air mani Shazuan dan mengulum batang kawannya itu.Dia rasa cukup berahi ketika ini kerana berasakan batang Shazuan sedap dikulum.Tangannya pula dalam masa yang sama memicit micit telur Shazuan.
Batang Shazuan tadi yang kendur kini tegang kembali di dalam mulut Shauki. Shauki terus mengulum dan menjilat sehinggalah punggung Shazuan seperti terkena renjatan elektrik.Air maninya tersembur sekali lagi di dalam mulut Shauki dan dia menelan kesemua air mani tersebut.
YOU ARE READING
REMAJA 2012
RomanceMENGISAHKAN PENGALAMAN KU BERSAMA SHAUKI DAN SHAZUAN. TURUT DISELITKAN KISAH YANG TERJADI DI ANTARA ALIFF DAN JUNIORNYA YANG BERASAL DARI SABAH. DIINSPIRASIKAN DARI KISAH BENAR.