CHAP 25 - BEBAN KHAIRUL

379 16 6
                                    

Khairul telah pun selamat tiba di Sandakan Sabah.Tiada sesiapa yang menyambut kepulangannya di sini, lagipun keluarganya telah menunggunya di hospital tempat adiknya dirawat.Khairul kemudiannya menaiki teksi dan menuju ke sana.

"Anak ma sudah pulang.Syukur nak kamu pulang sini.Ma sudah pening fikir mahu harap pada siapa", kata mamanya apabila Khairul menguncup tangan syurganya itu.

Khairul kemudian memasuki bilik tempat adiknya di rawat.Dari kata doktor adiknya stabil dan masih tidak sedarkan diri.Pihak hospital akan memberi rawatan yang terbaik dan dijangka adiknya akan sedar dalam tempoh 2-3 hari lagi.

"Ma dan adik-adik yang lain pulang ya. Biar saya yang teman angah.Esok saya pulang ke rumah.Kamu semua sudah tentu penat jadi berehatlah kamu semua." Pesan Khairul sambil menghulurkan wang berjumlah RM200 kepada adiknya yang ketiga.

Wang itu sebagai perbelanjaan tambang teksi dari sini ke rumah mereka.Untuk perjalanan sehala sahaja charge yang dikenakan adalah RM75. Jika mahu berjimat,mereka boleh menaiki bas tetapi mengambil masa sekitar 3-4 jam untuk sampai ke rumah mereka dan pasti itu adalah perjalanan yang memenatkan.Tambahan pula mamanya menghidap sakit kencing manis.

"Mana kamu dapat wang ini Khairul? Banyak ni yang kamu beri?", tanya mamanya.

"Saya ada buat kerja part time kat sana. Ada kerja adalah gaji ma", jawab Khairul.

"Syukur nak.Rajin anak ma ini bekerja.
Jika begitu bolehlah dikirim ke sini nanti untuk dibuat belanja adik-adikmu di sini", kata mamanya lagi.

Setelah menghantar mama dan adik-adiknya ke bawah untuk menaiki teksi,Khairul tersandar di kerusi.Dia serba salah apabila terus menipu mamanya.Dia tidak bekerja pun sebenarnya,tetapi dia terpaksa melayani nafsu songsang Aliff sebagai syarat pinjaman untuk membayar duit flight dan perbelanjaan di sini.

Jika mamanya mengetahui perkara sebenar,pasti mamanya itu akan berasa lebih kecewa.Tambahan pula dia merupakan anak sulung dalam keluarga ini.Semua beban dan tanggungjawab terletak di atas bahunya.Kepalanya pening memikirkan bagaimana mahu membayar pinjaman Aliff yang lebih RM2,000 itu.Dalam pada masa yang sama bagaimana dia mahu mengirim wang perbelanjaan kepada keluarganya di sini pada setiap bulan?

Masih dia ingati dengan jelas apa yang terjadi padanya malam itu.Dia terpaksa menelan air mani Aliff dengan air mata yang mengalir di pipinya.Dia ingatkan segalanya telah berakhir,tetapi rupanya tidak.Dalam keadaannya yang lemah, Aliff mengikat kedua belah tangan dan kakinya pada penjuru katil.Batang Khairul yang kendur tadi dikulum pula oleh Aliff sehingga dia tiba-tiba bernafsu.

Batangnya yang bersaiz 5.5 inci itu telah pun tegang.Aliff kemudian memanjat tubuhnya lalu membenamkan punggung ke atas batangnya.Inilah kali pertama batang Khairul berada di dalam punggung orang lain.Aliff terus menghenjut punggungnya,Khairul berasa cukup bernafsu ketika itu.Dia berasa cukup nikmat apabila dilayan begitu.Jika punggung lelaki pun dia rasakan begitu sedap,apatah lagi jika batangnya merasai punggung seorang gadis.

Mulut Khairul disumbat dengan spender milik Aliff ketika dia merintih kesedapan.Dia sendiri dapat merasakan batangnya sedang berdenyut di dalam punggung Aliff ketika ini.Aliff terus melajukan hentakan punggungnya selepas itu terus tersenyum apabila air mani milik Khairul dilepaskan di dalam lubang punggungnya.

Selepas itu,dalam keadaan tangan dan kakinya terikat,Aliff terus meliwatnya tanpa henti.Kali ini Khairul tidak mampu lagi untuk menjerit,tidak berdaya lagi untuk melawan malah dia hanya mengikuti sahaja rentak permainan Aliff.Berkali juga dirinya dan Aliff memancutkan air mani masing-masing.

Bukan setakat itu sahaja,tubuhnya yang lemah itu turut dipapah oleh Aliff untuk di bawa masuk ke dalam tandas. Di situ dia terus diliwat oleh Aliff seperti pasangan kekasih yang sedang beromen.Dia juga dipaksa menerima air kencing Aliff di dalam mulutnya di bawah pancuran air shower yang terpasang.Malah yang lebih memalukan dirinya,semua perlakuan dan perbuatannya dirakam  melalui handphone milik Aliff.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 30 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

REMAJA 2012Where stories live. Discover now