CHAP 14 - PAKEJ 2 REMAJA

469 12 2
                                    

Aku mencabut batangku dari lubang punggung Shauki,tersenyum kepuasan diriku melihat Shauki yang bermandi peluh sambil merintih kesakitan dan kesedapan.Akhirnya dapat juga menunaikan hasratku untuk meratah tubuh Shauki dalam keadaan sedar.
Jeritan Shauki benar-benar membangkitkan rasa ghairahnya sebentar tadi.

Batangku kembali tegang,dan aku mahukannya lagi.Aku merangkul tubuh Shauki yang lemah itu.Aku mencium bibir dan mengigit lidahnya,Shauki juga membalas tetapi dalam keadaan lemah.Aku meminta dia memeluk pinggangku dan dia hanya turutkan sahaja.Sedang dia leka membalas ciumanku,aku menujah batangku ke dalam punggungnya.Shauki terus menjerit dengan kuat dan aku terus menghayunkan batangku dengan laju.Dapat aku rasakan batangku sudah mula selesa keluar masuk dari lubangnya.Aku teruskan sahaja tujahanku walaupun raungan kesakitan Shauku semakin kuat kedengaran.Aku terus rakus mencium bibirnya ,dan secara tiba-tiba,Shaukimemancutkan air maninya pada badanku.

Aku yakin walaupun Shauki merasai kesakitan dan keletihan,tetapi dia juga seronok diperlakukan begitu.Tujahan ku semakin laju dan aku terus menghamburkan air maniku ke dalam lubang punggungnya.Shauki menjerit sekali lagi saat lubangnya menerima semburan air maniku.Kemudian aku melepaskan rangkulanku pada Shauki di atas toto.

Shauki memandangku dengan wajah yang sangat keletihan.Dia tidak berdaya untuk berkata apa-apa ataupun tersenyum.Aku terus menutuhnya dalam posisi itu,kali ini dia tidak mampu lagi melawan ataupun menjerit.Shauki benar-benar tewas di tanganku pada hari ini.

Malam itu aku melayannya seperti seorang pelacur.Cukup ganas dan puas aku mengerjakan Shauki.Bermacam posisi aku menutuh punggungnya.Aku sendiri tidak pasti berapa kali aku memancutkan air maniku ke dalam punggungnya.Memang teruk aku mengerjakan Shauki sehingga dia tidak mampu lagi untuk melawan dan bergerak sendiri.Air maninya sendiri terpancut apabila henjutanku mengenai G-spotnya.

Shauki telah pun terlena dalam keadaan telanjang bulat.Bau peluh dan air mani begitu kuat di dalam rumah rehat ini.Aku berhenti sebentar kerana berasa kepenatan.Dalam masa yang sama juga aku membuka tingkap untuk membenarkan angin dan udara segar memasuki rumah ini.Shazuan masih lena tidur dan masih tidak sedar apa yang berlaku di sini antara aku dan Shauki.

Aku merenung wajah adik angkatku, Shazuan yang tampan itu.Sebentar tadi airmaninya telah terpancut kerana dikulum dan dilancapkan oleh Shauki.
Jika itu perkara yang perlu aku pertaruhkan untuk mendapatkan Shauki,aku terima.Asalkan tiada orang lain selain daripada diriku sendiri yang dapat merasai punggung Shazuan.

Aku mula meramas batang Shazun yang separuh tegang itu.Senang kerjaku kerana sebentar tadi Shauki tidak memakaikan kembali pakaian Shazuan. Tanganku mula melancapkan batang Shazuan dan kemudian aku mengulum batang adik angkatku itu.Dapat juga aku merasai air maninya yang kering tadi.Aku dapat merasakan air mazi Shazuan telah pun keluar.

Aku memusingkan tubuh Shazuan dalam posisi meniarap.Kemudian aku menyelitkan bantal di bawah pingggangnya.Aku meludahkan air liurku ke muka pintu lubang Shazuan.Kemudian dengan perlahan lahan aku menusuk lubang punggung adik angkatku itu.
"Arghhh sedapnya bontot kau Wan," bisik ku sendirian.

Batangku telah pun berada di dalam lubang punggung Shazuan.Aku mendayungkan batangku dengan cukup selesa sekali.Shazuan tidak merintih apa-apa kecuali aku melihat tangannya mencengkam tilam dalam keadaan yg lemah,seolah mahu melarikan diri dariku.Aku tidak peduli,aku teruskan hayunan dengan lebih laju.Aku terlalu ghairah dan kemudian aku memancutkan air maniku ke dalam lubang punggungnya.Cengkaman tangannya ke atas tilam juga dia sudah lepaskan.

Aku kembali memusingkan tubuh Shazuan mengadapku.Air maninya juga ketika ini meleleh keluar dari batangnya.Bantal tadi masih berada di bawah punggung Shazuan.Aku terus memautkan kedua kakinya ke lenganku.Aku membiarkan batangku yg tegang itu bermain main di pintu punggung Shazuan dan kemudian aku terus menekan batangku ke dalam lubang punggungnya.

"Argghh argghh sedapnya Wan" jeritku sendirian.Aku melajukan hentaman ku ke punggungnya,aku menutuh lubang adik angkatku ini tanpa belas kasihan.
Perutku yg sasa bertembung pula dengan batang Shazuan yg tegang.Aku menatap sepuasnya wajah Shazuan yg tampan itu.Dalam masa yang sama aku meludah pada batang Shazuan dan melancapkannya.

Shazuan mula memancutkan air maninya sekali lagi.Aku pula semakin ghairah dan hayunan ku semakin laju. Tidak lama selepas itu,aku melepaskan semua air maniku ke dalam punggung Shazuan.Aku terus memeluk tubuh adik angkatku itu dan membiarkan batangku di dalam lubang punggungnya sehingga aku yakin tiada lagi sisa air mani bertakung di cendawanku.

Aku membersihkan seluruh tubuh Shazuan dan Shauki termasuklah di celah punggung mereka.Selepas itu kembali memakaikan pakaianya mereka berdua dan mengambil tempat tidurku di tengah-tengah mereka.
Nafasku laju berombak kerana kepenatan.Pada malam ini sahaja aku dapat menutuh 2 orang remaja dan ini menghadirkan kepuasan buat diriku. Aku mengambil masaku sendirian sebentar dan selepas itu aku tertidur.

REMAJA 2012Where stories live. Discover now