CHAP 22 - SYARAT TAMBAHAN

320 11 0
                                    

Pintu unit apartment Aliff di UiTM diketuk.Aliff yang berada di dalam bilik ketika itu bangun untuk membuka pintu.Mungkin ada kawan-kawannya yang lain yang pulang secara tiba-tiba.
Apabila pintu dibuka,Khairul berada di hadapannya.

"Maafkan saya bang,boleh kita berbincang balik?", kata Khairul dengan wajah yang sugul.

"Kau kan baik.Nak bincang apa lagi? Dah berambus." Jerkah Aliff kepadanya.

"Bang tolonglah bang.Saya merayu sangat maafkan saya.Tolong bantu saya bang", Rayu Khairul sambil menahan Aliff dari menutupi pintu.

"Apa yang kau nak cakap?", tanya Aliff kepada Khairul yang kini berada di ruang tamu.Wajah Khairul cukup sugul ketika itu.

"Saya setuju dengan permintaan abang, tapi saya harap abang tak sebarkan video tu pada orang lain", kata Khairul sambil memandang wajah Aliff yang berada dihadapannya.

"Tadi aku offer kau taknak.Kau siap marah aku.Cakap aku syaitan bagai.Dah lah,peluang tu dah tertutup untuk kau. Kau boleh berambus sebelum aku panggil guard halau kau.Tuduh kau ceroboh unit apartment aku ni", jelas Aliff.

"Bang,saya memang terdesak bang.
Mama saya suruh saya balik jugak. Saya setuju dengan syarat abang,kalau abang nak tambah,abang tambahlah asalkan saya dapat balik ke sana", rayu Khairul lagi sambil menangis.

Aliff ketika itu tersenyum mendengar rayuan daripada penuntut yang berasal daripada Sabah itu.Kata kata itulah yang dia nantikan dari tadi.Kini dia boleh menambah sebanyak mana syarat yang dia mahukan.

"Aku nak layan kau macam perempuan, dari bilik sampai ke tandas.Aku nak benda tu berekod dalam video.Sebelum tu aku nak kau hidu spender aku sambil kau melancap sampai pancut.
Aku nak kau minum sendiri air mani kau,macam tu gak air mani aku.Benda ni cuma selesai lepas aku puas.Selagi aku tak puas,kau jangan berhenti dan takkan dapat duit kau.
Hutang aku nak kau bayar dalam tempoh 2 minggu lepas kau dapat tapi kau kena bayar double, maknanya kau kena bayar balik kat aku RM2,400.
Kalau kau tak dapat bayar , video kau aku sebarkan.Kalau tak nak video kena sebar,setiap kali aku mintak kau kena layan sampai la hutang kau selesai.
Kau setuju?", tanya Aliff sambil melemparkan senyuman kepada Khairul.

Khairul mengamati syarat tambahan yang dikemukakan oleh Aliff.
Sebenarnya dia tidak mahu,tetapi dia tiada cara lain selain daripada bersetuju dengan syarat yang Aliff tetapkan.

"Saya setuju bang", jawab Khairul ringkas.

Khairul mengekori Aliff memasuki biliknya.Telepon Aliff digunakan untuk mengambil video Khairul.Remaja dari Sabah itu hanya menanti sahaja arahan yang akan diberikan oleh Aliff.

"Sekarang aku nak kau bukak seluar aku", arah Aliff kepada juniornya itu.

Khairul menurut arahan daripada Aliff. Seluar Aliff dilucutkannya.Dia melihat benjolan besar dalam spender unggu yang dipakai oleh Aliff.

"Kau bukak baju dengan seluar kau", arah Aliff lagi.

Khairul membuka bajunya seperti yang diarahkan oleh Aliff.Kemudian dia menanggalkan seluarnya.Kini Khairul hanya berspender berwarna pink pula dan berdiri di hadapan Aliff.

"Fuyyoo,spender kaler pink.Hahaha. Tanggalkan spender aku,tapi pakai mulut.Bukan pakai tangan." Kata Aliff lagi.

Khairul mengikuti apa yang diarahkan oleh Aliff.Dengan bersusah payah dia menanggalkan spender Aliff menggunakan mulutnya.Kemudian spender Aliff itu diletakkan di atas lantai.

"Woii,sape suruh kau jatuhkan? Kau angkat spender aku tu pakai mulut kau sekarang", marah Aliff kepadanya.

Khairul kembali mengutip spender itu memakai mulutnya.Dia betul-betul dijadikan hamba oleh Aliff ketika ini.

"Tangan kanan kau letak spender aku kat hidung kau.Aku nak kau bau.
Tangan kiri kau pulak aku nak kau melancap sampai terpancut." Arah Aliff lagi kepadanya.

Khairul mula melucutkan spender pink yang dipakainya.Batangnya yang bersaiz 5.5 inci itu telah pun dilancapkannya sehingga tegang.Dalam masa yang sama dia turut menghidu bau spender Aliff.Ini adalah kali pertama dia melakukannya.Bau masam spender Aliff itu menusuk ke dalam hidungnya.Lancapannya semakin lama semakin laju dan akhirnya Khairul memancutkan air maninya.

Alif yang merakam perbuatan Khairul ketika itu cukup puas apabila Khairul mengikuti arahannya.Kini dia meminta Khairul menjilat air maninya sendiri dan Khairul menuruti arahan tersebut.
Batang Aliff yang tegang daripada tadi tidak sabar untuk menikmati kemutan punggung Khairul sebentar lagi.

REMAJA 2012Where stories live. Discover now