CHAP 12 - NIKMAT LAKONAN

486 12 1
                                    

Wajah tampan Shazuan sepertinya sedang berkerut menahan kesedapan yang dia tidak tahu.Shauki terus mengulum dan menjilat sehinggalah punggung Shazuan seperti terkena renjatan elektrik.Air maninya tersembur sekali lagi di dalam mulut Shauki dan dia menelan kesemua air mani tersebut.Dirinya berasa puas kerana bukan sahaja dapat memegang batang Shazuan,malahan dia dapat melancapkan dan mengulum batang kawannya itu.

Batang Shauki masih tegang,dirinya bertambah ghairah apabila melihat bulu-bulu halus di celah kangkang Shazuan.Sekali lagi bisikan syaitan meracuni fikirannya.Dia mahu melakukan seperti apa yang pernah dia lakukan ke atas Wafi dahulu meskipun dia pernah bersumpah tidak akan melakukannya lagi.

Tetapi Shauki hanya manusia biasa,pil yang dilarutkan oleh Wafi ke dalam air minumannya cukup memberi kesan terhadap dirinya.Ketika ini dia turut memandang Wafi yang masih lengkap berpakaian.Dia pasti Shazuan dalam keadaan lemah ketika ini kerana sudah 2 kali terpancut,dia berfikir biarlah Shazuan berehat buat sementara.

Shauki kemudian bertenggek di atas tubuh Wafi.Dia tidak menyangka Wafi yang juga jirannya di Kajang merupakan lelaki pertama yang diliwatnya dahulu.Shauki pasti Wafi juga seorang yang tidur mati,jika tidak mengapa Wafi tidak pernah tahu bahawa dirinya pernah ditutuh olehnya dan rahsia itu kekal hingga sekarang.

Kancing seluar Wafi telah pun dibuka dan dikucutkan hingga ke paras lutut. Spender berwarna kuning yang dipakai Wafi menarik lagi minat Shauki untuk menciumnya.Perlahan Shauki menghidu benjolan besar yang tersorok disebalik spender berjenama RENOMA itu.Batang Wafi sememangnya besar dan pasti menjadi idaman gadis-gadis di luar sana.Perlahan lahan Shauki menarik spender Wafi ke bawah dan batang Wafi bersaiz 7 inci itu mula tegak berdiri.

Dia menghidu dulu batang abang angkat Shazuan itu sebelum menjilat di sekeliling batangnya.Kemudian Shauki memasukkan mulutnya ke dalam batang milik Wafi.Sedap dia rasakan kerana batang Wafi berbau wangi,mungkin kerana Wafi sempat mandi di rumah tadi.Dia terus mengulum batang Wafi sehinggalah batang Wafi berada penuh di dalam mulutnya.
--------------------------------------------------------------
Aku dari tadi mengintai perbuatan Shauki ke atas adik angkatku,Shazuan yang lena berdengkur.Selepas dia memancutkan airmani Shazuan,terus dia menindih tubuhku.Bukan itu sahaja,dia terus menyerang telinga,leher dan juga bibirku.Batangku yang telah tegang dari tadi semakin tegang akibat perbuatan Shauki.

Aku sendiri dapat merasakan batang cendawanku telah terkeluar sikit daripada spender yang aku pakai. Shauki terus menyerang bibirku,ikutkan hatiku ingin sahaja aku melawan lidah dengannya.Tetapi aku perlu terus berlakon agar rancanganku tidak musnah di pertengahan jalan.

Aku menahan kesedapan kuluman dari mulut Shauki.Teknik kuluman Shauki mengigatkanku kepada Alif.Cukup sedap Shauki memainkan batangnya ke dalam mulutku.Aku sedaya upaya menahan daripada bunyi rintihan kesedapanku didengari oleh Shauki.

Cara dia meletakkan lidahnya pada batang cendawanku membuatkan tubuhku mengigil menahan kesedapan.
Tanganku meramas toto dengan kuat. Sekali sekala dia akan menjilat dan mengemamkan mulutnya pada kantung telurku.Sambil itu tangan nakalnya melancapkan batangku.

Aku tidak tahu sampai bila aku dapat menahan suaraku dari berbunyi. Layanan hebat Shauki benar-benar membuatkan aku mengigil kesedapan.
Aku dapat merasakan batangku mula berdenyut ketika ini.Shauki pula menukar serangannya dengan mengulum kembali batangku.Laju melajukan lagi kulumannya dan akhirnya aku dapat merasakan air maniku tersembur ke dalam mulutnya.
Shauki terbatuk ketika air maniku menerjah ke dalam mulutnya.

Aku membuka sedikit mataku,Shauki masih menjilat air maniku yang tersisa di tepi bibirnya.Kemudian dia menjilat lagi sisa air mani yang berada di batangku.Tindakan Shauki ini betul-betul merangsang nafsuku.Aku masih memilih sama ada mahu terus berlakon tidur atau menunjukkan belangku yang sebenar.Yang pasti layanan Shauki memang hebat.

REMAJA 2012Where stories live. Discover now