CHAP 13 - LAKONAN BERAKHIR

451 11 0
                                    

Shauki terus menjilat dan menikmati air mani Wafi yang tersisa di tepi bibirnya.Air mani Wafi yang berketul dan likat itu dinikmatinya dengan penuh nafsu sekali.Selepas itu dia terus menjilat sekitar kepala cendawan dan batang Wafi sehinggalah air mani yang berselerakan itu tiada.Dalam tidak sedar Wafi memperhatikan perbuatan Shauki.

Batang Wafi yang melekit dengan air liur Shauki kini dalam keadaan separuh tegang.Shauki melihatnya dengan penuh kegeraman.Dia berasa seperti mahu menjilat dan mengulum lagi batang abang angkat kepada Shazuan itu.Pil perangsang nafsu yang dilarutkan oleh Wafi ke dalam minuman Shauki benar-benar menjadikannya bernafsu pada hari ini.

Shauki memulakan kembali permainan lidahnya.Dia menjilat kepala cendawan Wafi yang kembang itu.Pada ketika itu dia menyedari tubuh Wafi mengigigil menahan kesedapan dan Shauki sedar sebenarnya Wafi mula tersedar dari lenanya.Tetapi dia pasti Wafi pasti sudah tewas ketika ini,jika tidak Wafi pasti akan memarahinya ketika ini.
Kedengaran rintihan kesedapan yang perlahan keluar dari mulut pemuda berusia 21 tahun itu.

Wafi mula menekan kepalanya,tanda untuk meminta Shauki untuk terus mengulum batangnya dengan laju. Masalahnya Shauki ketika ini hampir tercekik kerana Wafi tetap menekan kepalanya,walhal batang Wafi sudah penuh di dalam mulutnya.Dia mula terbatuk kerana tercekik akibat menerima kehadiran batang Wafi bersaiz 7 inci di dalam mulutnya.

"Sedap ki..Buat lagi Ki..Memang best kau buat.", kata Wafi yang masih memegang kepala Shauki ketika itu.
Mendengar arahan dari Wafi,Shauki terus mengulum batang Wafi sehingga kedengaran jeritan kesedapan Wafi yang begitu kuat.

"Shauki,tongengg jap..Aku nak rasa lubang kau..", arah Wafi lagi kepada Shauki.

Entah mengapa Shauki menurut sahaja arahan daripada Wafi.Mungkin juga kerana dirinya dikuasai oleh nafsu jahat ketika ini.Dia membentuk senduri tubuhnya pada posisi yang diarahkan oleh Wafi.Wafi mula meramas punggungnya.Dia mencubit punggung Shauki yang pejal itu.Dalam masa yang sama dia menampar punggung Shauki yang berwarna kuning langsat itu.

Lidah Wafi mula menjilat keseluruhan punggung Shauki.Dia yang berasa kegelian ketika itu turut merintih kesedapan.Lagak Shauki kini tidak ubah seperti seorang gadis.Wafi terus melakukan serangan lidahnya pada muka pintu lubang punggung Shauki. Shauki makin merintih dengan kuat, kemudian dia teringat dengan cara samalah dia pernah menikmati lubang burit dan punggung bekas kekasihnya yang pernah dia nodai dahulu.

Habis basah punggungnya dijilat Wafi.Shauki seakan sudah mengalah.Dia seperti sudah rela untuk dijadikan santapan enak oleh Wafi.Dia sendiri tidak sabar menanti batang Wafi menujah punggungnya.Malah dia sendiri meminta Wafi mempercepatkan aksinya.Lubang Shauki telah pun diludah oleh Wafi.Perlahan lahan batangnya ditekan masuk ke dalam punggungnya.

Mulutnya kini telah pun ditutup kemas oleh Wafi.Sebarang jeritannya tidak akan di dengari oleh sesiapapun.Air mata Shauki mula mengalir.Dia merasakan sesuatu yang sangat besar dan keras sudah masuk di dalam lubangnya walaupun tidak semua.Dia sendiri dapat merasakan kepedihan yang berada dalam punggungnya.

Wafi melajukan dayungannya,Shauki yang sekian lama diperhatikan olehnya telah menyerah diri secara sukarela kepadanya.Wafi amat berterima kasih pada Taufik dan Mok kerana mengajaknya kembali bercampur dengan rakan-rakan tamannya.Jika tidak,mungkin sampai ke hari ini dia tidak mengenali Shauki.Dia merasakan punggung Shauki begitu ketat dan padat.Tangan kanannya mula menarik rambut Shauki dengan kasar.

Meskipun mulut Shauki ditutup kemas oleh Wafi,Shauki tetap menjerit kesakitan.Henjutan Wafi semakin lama semakin laju hinggakan Shauki dapat merasakan ada sesuatu yang sudah selesa bergerak masuk ke dalam lubangnya.Dia mula merasakan senak pada perutnya.Secara tiba-tiba dia merasa seperti terkena kejutan elektik apabila Wafi dapat memasukkan kesemua batangnya ke dalam punggungnya.

Rintihan kesedapan mula keluar dari mulut Shauki.Dia meminta Wafi melajukan lagi dayungannya dan Wafi membalas dengan henjutan yang kasar dan laju.Kepala Shauki mula terangkat angkat menahan kesedapan dan kesakitan.Dia kemudiannya mendengar suara Wafi seperti meracau,dan kemudian dia dapat rasakan batang Wafi sudah pun berada di lubuk punggungnya dan kesemua air mani Wafi dilepaskan ke dalam.Wafi menjerit kepuasan.

REMAJA 2012Where stories live. Discover now