Meriah sungguh suasana di rumah rehat ketika ini.Semua rakan-rakanku yang diundang ada di sini pada hari ini. Begitu juga dengan kehadiran keluarga En Firdaus,keluarga Mak Ngah,Uncle Adnan dan Untie Esah.Sementara yang lain-lain sibuk bermandi manda,aku,Aliff dan En Firdaus sibuk membakar ayam dan ikan untuk dijadikan juadah hidangan kami sebentar lagi.
Geli juga hati aku melihat gelagat Uncle Adnan dan Untie Esah yang berendam bersama kawan-kawanku yang lain. Dalam masa yang sama aku turut mendengar jeritan Uncle Adnan yang meminta mereka yang mandi manda ketika itu berhati hati.Kelihatan seperti Uncle Adnan sedang memerhatikan anak-anaknya.
"Seronok saya tengok semua gembira kat sini.Saya dah suruh wife saya ambil gambar.Nanti bolehlah buat ads kat facebook untuk promosikan tempat ni", kata En Firdaus ketika membakar ayam.
"Betul tu bang.Kalau orang tau port ni mesti ramai yang datang." Sampuk Aliff pula.
"Tapi tu lah En Firdaus,kalau boleh kena tambah lampu kat jalan masuk. Sebab yang sekarang terang kat rumah je.Kena upah jugak orang untuk jaga tempat ni kalau dah ada orang booking nanti",Kataku pula.
Aliff kemudian memanggil Shazuan dan kawan-kawannya yang mandi untuk menikmati hidangan di atas. Suasana di situ cukup ceria.Cukup riuh dibuatnya.Tidak lama kemudian En Firdaus,Mak Ngan dan keluarganya meminta diri untuk pulang.Begitu juga dengan Uncle Adnan dan juga Untie Esah.
--------------------------------------------------------------
Dalam kegembiraan Shauki beriadah bersama kawan-kawannya disini, fikiran Shauki terkenang pada peristiwa yang terjadi ke atasnya beberapa hari yang lepas.Masih dia ingat lagi,pada malam itu seperti ada aura hebat yang membuatkan nafsunya bergelodak.Dia menikmati batang Shazuan dan Wafi pada malam yang sama.Pada malam itu juga dia membiarkan Wafi meliwatnya tanpa henti dengan penuh kerelaan.Meskipun dia berasa kesakitan ketika itu,tapi dia berasa amat puas.Bukan sekali dua Wafi menutuhnya.Malah dia juga banyak memancutkan air maninya pada malam itu.Dia dengan sendirinya merelakan dirinya ditutuh oleh Wafi dengan berbagai gaya dan posisi yang berbeza.Setiap kali Wafi memancutkan airmaninya,setiap kali itulah dia merasakan kepuasan yang sama.
Dia masih ingat lagi Wafi memanggilnya ketika Shazuan sedang mandi di dalam tandas.Dia juga masih mengingati pesanan yang disampaikan oleh Wafi dengan jelas kepadanya.
"Malam tadi kau yang mula dulu,kau jangan salahkan aku dengan apa yang jadi.Kalau kau tak mula aku pun tak layan," kata awal Wafi kepadanya.
"Iye bang saya tahu saya mulakan dulu. Saya pun tak tahu macam mana boleh jadi macam tu.Saya rasa bernafsu sangat.Maafkan saya bang", jawab Shauki.
"Aku pun tahu apa yang kau buat kat Shazuan sebelum kau buat kat aku. Ikutkan hati aku nak je aku sesah kau semalam,tapi aku semalam memang betul-betul rasa penat.Jadi aku mintak apa yang jadi antara kita malam tadi kau diamkan je.Kau jangan bocorkan kat orang lain apa yang kita buat semalam dan aku takkan cerita apa-apa kat orang lain apa yang kau buat kat aku dengan Shazuan.Senang cite aku dengan kau simpan rahsia ni." Jelas Wafi panjang lebar kepada Shauki. Sebenarnya Shauki masih tidak tahu itu cumalah alasan dari Wafi semata mata kerana Wafilah yang merancang segalanya dari awal.
"Baik bang.Saya pun takkan cerita kat orang lain.Kalau orang lain tahu habis malu saya bang." Jawab Shauki yang bersetuju dengan kata-kata dari Wafi.
Shauki sedar bahawa nilai maruahnya kini berada di dalam tangan Wafi.Dia tidak mahu orang lain tahu apa yang dilakukan olehnya.Apa yang penting buat dirinya adalah untuk mengawal nafsunya selepas ini agar perkara ini tidak berulang.Dia tidak sanggup untuk kehilangan kawan-kawan yang baru dikenalinya ketika ini terutama Shazuan.
YOU ARE READING
REMAJA 2012
RomanceMENGISAHKAN PENGALAMAN KU BERSAMA SHAUKI DAN SHAZUAN. TURUT DISELITKAN KISAH YANG TERJADI DI ANTARA ALIFF DAN JUNIORNYA YANG BERASAL DARI SABAH. DIINSPIRASIKAN DARI KISAH BENAR.