CHAP 23 - AIRMATA JUNIOR

401 11 2
                                    

"Sekarang aku nak kau mengadap dinding and tongeng", arah Aliff kepada Khairul.

Remaja yang dalam kesempitan itu mengikuti arahan yang Aliff berikan kepadanya.Meskipun dia berasa amat malu ketika ini,tetapi dia tiada pilihan lain selain daripada mengikutinya.
Dia dapat merasakan Aliff mula meramas punggungnya yang gebu itu. Kemudian dia berasa ada sesuatu yang melekit bermain di muka pintu lubang punggungnya.

Alangkah terkejutnya Khairul apabila Aliff sedang menjilat lubang punggungnya ketika dia menoleh. Aliff turut merapatkan lidah ke muka pintu lubang punggunnya.Permainan lidah Aliff di kawasan itu membuatkan dia berasa amat kegelian.Dia cuba menahan rasa tersebut,tapi lama kelamaan batangnya yang kendur tadi kembali tegang.

Aliff kemudiannya menghampiri wajah Khairul dan meminta remaja berusia 18 tahun itu mengulumnya.Meskipun Khairul berasa amat geli,kerana wang dia sanggup melakukan perkara itu. Memandangkan ini adalah kali pertama dia melakukannya,sudah pasti dia berasa amat kekok.

"Kulum elok-eloklah bodoh.Sakit bangsat kena gigi kau", marah Aliff sambil menampar kepalanya dengan kuat.

Batang Aliff semakin tegang dan memenuhi ruang di dalam mulutnya. Banyak kali juga dia mahu terbatuk, tetapi Aliff tetap menahan kepalanya. Malah Aliff mendayungkan batangnya dengan laju dalam mulut Khairul. Melihat Khairul seperti sesak nafas, Aliff kemudian melepaskan pegangan ke atas kepala Khairul.Khairul yang merasakan sesak nafas ketika itu terus berasa mahu muntah.

Aliff kemudian memainkan batangnya bersaiz 6.5 inci itu di pintu punggung Khairul.Dia meludah air liurnya di situ dan mula menekan batangnya ke dalam punggung Khairul secara perlahan lahan.
"Ermm bang sakit bang", rintih Khairul.

"Kau diam je la kejap,lama-lama kau rasa sedap", jawab Aliff yang tidak menghiraukan rintihan Khairul.

Khairul merasakan punggungnya cukup pedih ketika ini.Berkali dia meminta untuk Aliff menghentikan perbuatannya tetapi rayuannya tidak diendahkan.Aliff terus mendayung batangnya dengan laju.Jeritan Khairul cukup kuat kedengaran ketika ini.Aliff yang bimbang jeritan itu didengari penghuni apartment unit lain bertindak pantas menutup mulut Khairul.

"Erm argghh arghhh", dengus Aliff apabila dia merasakan batangnya berjaya menembusi lubang Khairul. Dia dapat merasakan batangnya sudah berada di dalam lubang punggung juniornya itu.Lebih mudah dia memuaskan nafsunya,dia terus menekan batangnya ke dalam lubang Khairul sehingga remaja berusia 18 tahun itu mengelengkan kepalanya menahan kesakitan.

Khairul mulai berasa lemah.Kemutan punggungnya tidak secengkam tadi.
Dia hanya membiarkan batang Aliff bergerak bebas di dalam punggungnya.
Dia benar-benar menyerah ketika ini dan berharap Aliff dapat memancutkan air maninya secepat mungkin.

Aliff perasan Khairul tidak bertahan seperti mula-mula tadi.Terus dia melajukan dayungannya terhadap punggung remaja berasal daripada Sabah itu.Dia memegang batang Khairul dan melancapkannya.Lama kelamaan batang Khairul mulai tegang kembali.

"Ermm abang ..", jerit Khairul ketika dia memancutkan air maninya di tangan Aliff ketika seniornya itu melancapkan batangnya.Entah mengapa dia turut berasa bernafsu ketika itu.Aliff terus meghentak batangnya dengan kuat ke dalam lubang Khairul sehingga dia sendiri berasa batangnya telah menemui lubuk punggung Khairul.

Aliff memejamkan matanya lalu menekan batangnya ke dalam punggung Khairul dengan cukup kuat sekali.Jeritan Khairul jelas kedengaran apabila dia dapat merasai semburan air mani Aliff dibuang di dalam punggungnya.

Aliff membiarkan dahulu batangnya berendam dalam punggung Khairul sekitar 5 minit.Kemudian dia mencabut batangnya dan Khairul berasa sakit sekali di bahagian punggungnya.Air mani likat Aliff jelas mengalir keluar dari lubang punggungnya.
"Hisap sekarang sampai bersih", pinta Aliff kepada Khairul.

Khairul hanya menuruti sahaja arahan daripada Aliff.Dia mengulum batang seniornya yang berasal daripada Rembau dengan linangan air mata membasahi pipinya.Aliff jelas kepuasan apabila dapat meratah tubuh teruna Khairul pada malam itu.

REMAJA 2012Where stories live. Discover now