19.

124 9 5
                                    

(Pov : Niki)

TAK!! Nasza drużyna wygrała mecz piłki nożnej, a ja świętowałem zwycięstwo z Sunoo hyungiem i innymi kolegami z drużyny. Byliśmy zajęci spożywaniem przekąsek i napojów oraz rozmowami ze sobą. Wtedy właśnie Sunoo mnie szturchnął.

„Niki, idź i odbierz T.N. Jay hyung wysłał mi wiadomość, żebym zabrał ją z powrotem do domu razem z nami, więc idź i przyprowadź ją tutaj." Sunoo mi powiedział.

„Ale hyung Jay wysłał wiadomość do ciebie, żebyś ją odebrał, a nie do mnie~" jęknąłem. W końcu to było jego zadanie.

Patrzył na mnie i to wystarczyło, żebym zrozumiał, że ​​i tak nie miałem zamiaru się o to kłócić.

„OK, idę! Hmph!" Pogodziłem się ze swoją porażką i poszedłem do budynku szkoły, aby znaleźć tego szczura.

Wszedłem do klasy i zastałem tylko dwóch chłopców odrabiających lekcje. W klasie nie było żadnych oznak istnienia innych osób. Wędrowałem po okolicy tylko po to, żeby znaleźć torbę Y.N, ale nie było po niej śladu.

„Widziałeś T.N?" Zapytałem chłopców, którzy się uczyli.

- Nie, nie widzieliśmy jej na ostatnich dwóch zajęciach. Jeden z nich odpowiedział.

"Oh okej." Opuściłem zajęcia w ten sposób w poszukiwaniu T.N.

Zapytałem o to wielu moich kolegów z klasy i przyjaciół, ponieważ ja i Y.N uczymy się w tej samej klasie. Wszyscy nie wiedzieli, dokąd poszła dziewczyna.Wpadłem w panikę na myśl o tym, co się z nią stanie. Nie traciłem czasu, wtargnąłem do sterowni i odkryłem, że dziewczyna zniknęła na dłuższy czas. Ostatni raz znaleziono ją, gdy wchodziła na dach i nigdy nie wróciła. Natychmiast skontaktowałem się z Sunoo i poinformowałem mnie o sytuacji. Coś jest zdecydowanie nie w porządku!!

Nie marnowałem czasu, wchodząc na dach. . .

Mój wzrok padł na scenę, o którą modliłem się, aby się nie wydarzyła. Y.N leżała bez życia na podłodze. Na jej ciele było widać wiele skaleczeń, ran i siniaków, ale wpadłem w panikę, gdy zobaczyłem krew sączącą się z jej głowy. Straciła dużo krwi.

Natychmiast obudziłem się z transu i nie tracąc czasu, podniosłem siostrę i położyłem ją na kolanach. Po prostu nie mogłem zobaczyć jej żałosnego stanu, ponieważ poczułem gorący płyn wypływający z moich oczu z bólu i złości.„Otwórz oczy, T.N! Oppa jest tu z tobą, przepraszam!! Oppa już nigdy nie będzie ci robił żartów, ale proszę, obudź się! ".

Próbowałem ją obudzić, ale nie uzyskałem od niej żadnej odpowiedzi. prychnąłem. Po prostu nie mogłem poradzić sobie z emocjami, widząc moją zabawną siostrę w tak martwym stanie.

Mój telefon zadzwonił po raz kolejny...

To był Sunoo hyung.

Włączyłam głośnomówiący telefon, nie mogąc wydusić ani słowa.

„Wygląda na to, że ktoś majstrował przy nagraniu. Przed jej wejściem i po wyjściu z lokalu wszystko było puste... Ktoś miał zamiar zadzwonić do niej na górę". Sunoo hyung odezwał się.„Halo? Niki, jesteś tam?" Zapytał mnie Sunoo hyung, który w tej chwili nie był w stanie niczego analizować.

„H-hyung T.N!" Podczas rozmowy krzyczałem i płakałem.

Sunoo hyung zrozumiał, że coś jest zdecydowanie nie tak i natychmiast podbiegł do mnie. On także był zszokowany, obserwując jej stan. Jednak hyung w takich sytuacjach był bardziej praktyczny niż emocjonalny i nie tracił czasu, podniósł ją z moich kolan i pobiegł na oddział medyczny w szkole, aż do przybycia karetki.

Tak, kazał mi natychmiast wezwać pogotowie i tak zrobiłem.

Hyung stał tam z Y.N, pomagając pielęgniarce tymczasowo opatrzyć ranę głowy, aby uniknąć dalszej utraty krwi.Wkrótce przyjechała karetka i zanieśliśmy Y.N do ambulansu, a za nią nasz samochód, a wkrótce dziewczynka została przewieziona na OT.

Ciągle coś się z nią dzieje, jakby ktoś patrzył na nią złym okiem.

Niedługo potem ponownie pojawiła się lekarka z OT i ruszyła w naszą stronę, a my również nie szczędziliśmy czasu na zdobycie informacji o jej obecnym stanie.

„Ma poważny wstrząs mózgu i dużą utratę krwi. Na szczęście mamy dopływ krwi, ale musimy przeprowadzić operację głowy, aby po 3 godzinach zatrzymać krzepnięcie krwi z powodu transfuzji krwi". Jako jej opiekunowie nie traciliśmy czasu na wypełnianie formularzy i również wyraziliśmy zgodę na operację.Wkrótce przetoczono krew, a lekarze poinformowali nas o przebiegu operacji.

W tym samym czasie...

(Pov : Heeseung)

„Wiem, że przez rok wszyscy jesteśmy wolni od pracy w mafii, ale mimo to włóczenie się nocą po okolicy nie jest bezpieczne. Niebezpieczeństwo nadal istnieje!" Zbeształem moje rodzeństwo, które było w domu, dając im nauczkę, ponieważ Sunoo, Niki i Y.N wciąż nie było w domu. Najwyraźniej wszyscy mieli nieosiągalne telefony.

„Hyung, uspokój się. Mogą spędzać czas gdzieś w okolicy..." Jungwon próbował mnie uspokoić.„Jest dosłownie 21:00 wieczorem, a ty mówisz, żeby się uspokoić?" Rzuciłem się na Jungwona.

„Wyjdź teraz, Jungwon." Sunghoon poinstruował go, aby opuścił salon, ponieważ w obecnej sytuacji nie pomagał.

Jungwon pozostawił tę sytuację w beztroski sposób, co jeszcze bardziej wzmogło moją złość.

- Jak on może przez cały czas zachowywać się tak beztrosko? Krzyknąłem po raz kolejny ze złości.

„Wszyscy powinniśmy spróbować do nich zadzwonić, zamiast reagować w danej sytuacji!" Jake wyjaśnił to nam wszystkim. Miał rację.

„Żaden z nich nie odbiera telefonu". Jay ich poinformował.„Tak, tutaj to samo, ale pozwól mi spróbować przesłać wiadomość". powiedział Sunghoon.

„Poczekaj chwilę, telefon Sunoo jest teraz osiągalny!" Heeseung poinformował ich wszystkich.

Wszyscy bracia oprócz Jungwona zebrali się wokół telefonu, a Heeseung również przełączył telefon na głośnik.

„H-hej, hyung!" Sunoo odezwał się z drugiej strony.

"Gdzie wy wszyscy jesteście?" Zapytałam.

„Czy Niki i Y.N są tam z tobą?" zapytał Jake'a.

„T-tak, oni są ze mną... Ale T-T.N..." Sunoo mówił z wahaniem.„

"Co się z nią stało?" - zapytał Sunghoon.

„N-została dotkliwie pobita, hyung. Obecnie przebywa w szpitalu." Sunoo powiedział to wszystko jednym tchem.

Atmosfera zrobiła się napięta...

Ciąg dalszy nastąpi...

A więc rozdział dziewiętnasty już jest! Mam nadzieję, że miło ci się to czytało. Jeśli tak, zagłosuj na tę książkę. Jeżeli macie ochotę podzielić się ze mną jakimiś sugestiami, zawsze jesteście mile widziani!

Tak czy inaczej, trzymajcie się zdrowo i śledźcie mój profil na Wattpadzie!

《Bądź na bieżąco z aktualizacjami >>

Do tego czasu, byeeeeeeeeee~~~
(Macie tu jeszcze jeden rozdział z okazji wielkanocy 🫶🫶🫶)

mafia enhypen Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz