(Pov : autor)
Całe rodzeństwo zebrało się w pokoju gier. Wszyscy wzięli wolne, zgodnie z poleceniem ojca.
Wszyscy byli pochłonięci zaciętą grą. Oczy wszystkich były zwrócone na monitor zamontowany na ścianie i kibicowali swoim drużynom. Sunoo i Heeseung właśnie dowodzili, ich oczy były utkwione w monitorze i naciskali jeden przycisk za drugim na konsoli do gier, jakby mrugnięcie okiem mogło wszystko zakończyć.
Właśnie wtedy Niki uśmiechnął się, pisząc coś na swoim telefonie.
„Czy powinniśmy zrujnować ich grę, Hyung?” Niki wysłała Jake'owi SMS-a.
– Jasne, wchodzę w to. Jake odpowiedział.Jake wyłączył telefon i podniósł głowę, uśmiechając się, i spojrzał na Niki'ego.
– O co chodzi z tymi uśmieszkami? – zapytała Y/N, szturchając Niki'ego.
Nadal się uśmiechał i nie zadał sobie trudu, aby jej odpowiedzieć.
– Jesteś jakimś szaleńczym mordercą czy co? Zapytała jeszcze raz, ale Niki spojrzała na nią gniewnie, co wywołało u niej chichot.
„Powinienem był zrobić zdjęcie twojej szalonej twarzy i powiesić je przy drzwiach wejściowych. Złodzieje uciekliby, gdyby zobaczyli twoje przerażające oblicze”. Nadal się śmiała, trzymając się za brzuch.
„Od śmiechu bolą mnie policzki i s-hahahaahaa brzuch”. Nie przestała.
„Wierzę, że uraz głowy miał na ciebie ogromny wpływ. Trzymaj się ode mnie z daleka, ty przerażająca siostro!” Niki wyraził wszystko jednym tchem.
– Niki, co się stało? Został szturchnięty przez Sunghoona.
„T.N jest taka straszna, hyung. Rechocze jak wiedźma!” Niki mu powiedział.
Sunghoon był zaskoczony, gdy Y.N spojrzał na niego szczenięcymi oczami.
„Jak możesz tak mówić? Ona jest taka słodka!” Powiedział Sunghoon, ciągnąc ją za policzki.
„Achhhh, zostaw moje policzki, to boli”. T.N powiedział.
– Nie, nie zrobię tego. Powiedział Sunghoon i zaczęła mocniej ciągnąć jej policzki.
Y.N wpadła na pewien pomysł i w duchu się do niego uśmiechnęła. Tym razem zamierzała zagrać najlepszą kartą.
Złapała Sunghoon za rękę i uderzyła się. Wybuchnęła płaczem, trzymając się za czerwoną już twarz.
"Co się z nią stało?" – zapytał Jake, podczas gdy Y.N kontynuowała swoją grę.
„Sunghoon oppa mnie uderzył, to boli!”
Y.N załkała, a Jake czule przytulił dziewczynę.„Jake z pewnością rzucałby teraz sztyletami w Sunghoon'a ”. T.N rozważane. Czasami potrafi być suką, prawda?
„Dlaczego to zrobiłeś, Sunghoon?” Jake zapytał Sunghoon, wypluwając te słowa jak jad.
Z drugiej strony Sunghoon był zbyt zaskoczony, aby zdać sobie sprawę, jak role się odwróciły.
„C-co? J-jak?” Sunghoon nie był w stanie wydusić słowa z powodu szoku. T.N była zbyt przebiegła.
– Zadaję ci cholerne pytanie! Jake zapytał jeszcze raz, a jego cierpliwość malała.
Sunghoon pozostał oniemiały z szeroko otwartymi oczami.
„Hahahaha!”
Wtedy oboje znaleźli Y.N chichoczącą w objęciach Jake’a.Z drugiej strony Sunghoon był zbyt zaskoczony, aby zdać sobie sprawę, jak role się odwróciły.
CZYTASZ
mafia enhypen
Romance„Hej, bracie, witaj na imprezie!" „Przeproś ją, Jungwon. W tej chwili!" To będzie szalona przejażdżka... Y/N to szesnastoletnia dziewczyna, która mieszka z matką, która ją kocha. Jest młodą dziewczyną o silnej woli, która cierpiała na depresję po st...