twenty seven

33 4 8
                                    

"bunu bugün yapacağını düşünmemiştim." büyük ve parlak irislerini büyüttü, uzun kirpikleri iki yana uyandı.

omuzlarımı silktim. üzerine pek düşünmemiştim: son zamanlarda yaptığım şey buydu.

karşısına oturdum. limonata bardağının buğulanmış camı ve içerisinde yüzen buz parçaları parıldıyordu, "ben de öyle." o an içinde bulunduğum durumu umursamadan söyledim. çünkü o an senin yanında olmam gerekiyordu, çünkü o an seninle video oyunu oynuyor olmamız gerekiyordu.

ama hayır demiştim.
sana zaten onunla vakit geçiriyor olduğumu söylemiştim. ve üzgün olduğunu biliyordum,

çok üzgün...

neredeyse bana söylediğin son sözü unutmuş gibiydim. bana söylediğin, birbirimizden kopmaktan korkuyorum, sözü; onun yüzünden, sözü.

"şimdiden pek çok randevumuz oldu, değil mi?" söze başlayan taraf o oldu. başımı aşağı yukarı salladım ve onayladım. sessizlik...

"senden gerçekten hoşlanıyorum." dedi, karşımda oturan genç kız. ağzından çıkan her bir kelimenin yalandan ibaret olduğunu biliyordum. çünkü her seferinde benimle çıkması için ona yalvaran bendim. çünkü sana olan hislerimden kaçınmak, onları unutmak için dikkatimi dağıtmak isteyen bendim. çünkü sana olan hislerimin yoğun bir hâl almasından korkan, evet, bendim.

ben, seninle yüzleşemeyecek kadar senden korkan ve sana yabancı olan ruh eşindim.

ve şekerli parfüm yalnızca evime geldiğinde sahte hislerimi kabul etti. muhtemelen bir köşkümüz olduğunu ve varlıklı olduğumuzu gördüğü içindi. sanırım derdinin ne olduğunu anlamamak için aptal olmak gerekirdi. ama yine de umursamadım. çünkü bunu kendime yapan bendim, sana olan hislerimden kaçınmak, onları unutmak için dikkatimi dağıtmak isteyenin ta kendisiydim.

"erkek arkadaşım olmak istiyor musun?" sordu. kalakaldım. bu birine söz vermek, ona sadık kalmak anlamına geliyordu, artık onunla daha çok vakit geçireceğim anlamına geliyordu.

eğer onunla olursam,

kendini benden tekrar
uzaklaştıracak mısın?

arkadaşlığımızdan tekrar
şüphe duyacak mısın?

yapmamam, söz vermemem gerekirdi biliyorum ama umursamadım. üzerine pek düşünmedim: zaten son zamanlarda yaptığım tek şey buydu.

"tabii."

soulmate 2023Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin