seven

41 8 0
                                    

"beomgyuu... beni dinle artık."
tanıdık bir ses mızmızlandı.

choi yeonjun'du,
arkadaşım.

en yakın arkadaşım değildi ancak ikinci en yakın arkadaşım olarak gördüğüm kişi olabilirdi.

çünkü yalnızca sen benim en yakın arkadaşım olabilirdin.

homurdandım, onu dinlemiyordum çünkü yine senin hakkında düşünüyordum.

yine.

bu sefer dudakların geldi aklıma, onlar hakkında hayal kurdum, yapmamam gerekirdi biliyordum ancak kai'nin dudaklarına olan kıyasını düşündüm.

kendime engel olamadım.

zar zor alabildiğim bir tattı,
fakat bağımlısı oldum.

erkek arkadaşımın dudakları,
onların tadını seninkiler kadar sevmiyordum.

"beomgyu!" biraz önce mızmızlanan ses şimdi gür bir şekilde ismimi seslendi, yerimden sıçramama ve düşlediğim dudaklarının aklımdan kaybolmasına neden oldu.

sınıftaki tüm gözler yeonjun'un üzerine dikildi.

"choi yeonjun! üçüncü etkinlik, hemen!" profesör patlamaya hazır bir bomba gibi öfkeli görünüyordu. kahkaha attım, çünkü ironikti fakat beni de üçüncü etkinliğe koymasından kaçamadım.

mimiklerim çatıldı, profesöre planlayıcımı uzattım.

her ne zaman okulda bir belaya bulaşsam babam fazla tepki gösterirdi. derste konuşmak gibi ufacık bir sorun olsa bile onun için prensip meselesiydi. beni genellikle sorumsuz olmakla cezalandırırdı,

ya da seni görmemi engellerdi.

seni sevmiyordu çünkü seninle bu kadar vakit geçiriyor olmamdan hoşlanmıyordu.

bunun bir bahane olduğunu biliyordum. çünkü geçen senenin sonuna kadar bizim ilişkimizi hiç umursamamıştı.

yıldızları izlerken birlikte uzandığımız ve sarıldığımız zaman...

babamın bizi yakaladığını bilmiyordun,

ama ben onu göz ucuyla görmüştüm.

bizi böyle yakaladığında muhtemelen en kötü senaryoyu kurmuştu kafasında, ama haklıydı.

bunu söylemekten utansa da, oğlunun başına geldiğini kabul etmek istemese de,

senden hoşlanıyordum.

seni seviyordum.

soulmate 2023Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin