twenty two

38 7 4
                                    

bu durumdan çok sıkılmıştım.

sen olmadığında diğerleriyle takılmak artık cehennem gibi geliyordu, bu her zaman böyle miydi bilmiyorum ancak seninle konuşmayı kestiklerinden beridir ne zaman onlarla olsam vakit geçmek bilmiyor, kendimi sanki ait olmadığım bir yerde durmak için zorluyormuşum gibi hissediyordum.

nasıl tarif edeceğimi bilmiyorum.

kai ve taehyun yanımda, konuşuyorlar ve kendimi daha yalnız hissedemezdim. sensizlik başıma vurmuş olsa gerek, ağızlarından çıkan her kelimeyi dinlerken beynim yoğuşuyor, ağzım sarkıyor ve göğsümde hissettiğim bunaltı keskin bir şekilde beynime sıçrıyordu. kendimi nasıl geri tutacağımdan bile emin değildim fakat ne kadar aptal olduklarını düşünmeye başladığımdan beridir yapmamam gereken şeyler geçiyor içimden.

bilirsin.

bu yüzden yerimden kalktım.

"kai," kendimi toparladım, titrek bir nefes bıraktım. "taehyun senden hoşlanıyor." ruhsuz bir ifadeyle itiraf ettim, yumruklarımı sıktım ve parmak uçlarım avuçlarıma gömüldü.

"biliyorum." kai alay etti, bu sebepsiz yere beni daha da öfkelendirdi. olduğumdan daha gergin hissettim.

ne olup bittiğine dair hiçbir fikri yoktu. bu kadar kör olması beni deli etti. taehyun şimdi bakışlarını bana çevirdi, büyük cam gözleri genişti, korkmuş görünüyordu, tek görebildiğim yanaklarındaki kırmızılıktı. kafasını hafifçe iki yana sallayarak bana belirli bir sinyal göndermeye çalıştı ancak umursamayacak kadar bıkmıştım. bu yüzden devam ettim.

"hayır, seni bir arkadaştan da öte görüyor."

kai'nin ifadesi giderek dağıldı, artık ne olup bittiğine dair bir fikri vardı ve taşları yerine oturtma aşamasına geçmiş görünüyordu. taehyun şimdi tekrar bana baktı, öfkeliydi ancak gözleri parlaktı. yanakları kırmızıydı, üzgündü, utanmıştı, kızgındı:

benim yüzümden.

çünkü bu durumdan çok sıkılmıştım.

bu yüzden yapmıştım, ve haddimi aşmıştım. sözümü bozmuştum ve söylememem gereken bir şeyi söylemiştim. böylece arkadaş grubumuzda bir zedelenme de ben yaratmış oldum. çünkü kendime engel olamamıştım, çünkü bu durumdan çok sıkılmıştım,

senin yüzünden.

soulmate 2023Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin