WAŻNA INFORMACJA

1.1K 19 0
                                    

CZEŚĆ!

Zbliżamy się do końca opowiadania bo już 6 kwietnia o północy wstawię Rozdział 22 a kilka minut po zostanie opublikowany EPILOG.

Wiem, że ostatni rozdział i epilog został zaplanowany na 7 kwietnia jednak w tym dniu nie będę mogła ich opublikować.

A więc

"Remind Me" - druga część "trylogii"

zostanie opublikowana również 6 kwietnia ale w godzinach popołudniowych (13/14) - będę informować bieżąco na ig.

Bardzo ale to BARDZOO proszę aby:

1. Nie spojlerować sobie ani epilogu ani RM,

2. Zanim wejdziecie w PROLOG W "Remind Me" PROSZĘ PRZECZYTAJCIE EPILOG TEJ KSIĄŻKI! !

!To bardzo ważne, nie spojlerujcie sobie drugiej części mimo tego że ciekawość was będzie zżerać!

3. Z wielką chęcią przeczytam waszą opinię, najlepiej prywatnie w wiadomości na ig

I co do podpunktu nr 3

To tak...

Może i ta książka nie jest "idealna". Pomysł na nią powstał prawie rok temu gdzie zaczynałam przygodę z pisaniem. Zdarzają się błędy, czasem wielka ich masa. Początek też nie jest idealnie napisany

ALE

Remind Me i Love Me Again (jednotomówka) MOIM ZDANIEM są już napisane o wiele lepiej!

Mimo tego że LH było poprawiane to i tak mam teraz znacznie inną wizję tej książki niż rok temu.

Mam nadzieję, że zakończenie się wam spodoba bo miało być inne gdy książka miała być opowiadaniem jednotomowym.

Dziękuję wszystkim czytelnikom, tym którzy byli od początku jak i tym nowym! Miło mi was tutaj widzieć i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej.

4. Wiem, że czasem rozdziały się nie pojawiają. Różnie bywa z Wattpadem albo z moim patrzeniem co zaznaczam na komputerze. Czasami jest brak weny do pisania mimo, że pomysł w głowie jest.

Najbardziej aktywna jestem na ig gdzie przeważnie informuję o dodaniu rozdziałów.

PAMIĘTAJCIE

TEŻ JESTEM TYLKO CZŁOWIEKIEM

i mam życie prywatne!

...

Mam nadzieję, że też nie możecie się doczekać ostatnich tutaj rozdziałów!

Widzimy się o i po północy.

Do zobaczenia,

Buziaki,

Victoria

Lost HeartsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz