1.3

34 4 0
                                    

Ayy ben çok seviyom ya bunları yazmayı galiba

Bu arada Acı Badem'e bölüm geldi!

Ama boş zamanım varken yazayım dedim buraya da

Awettt artık acı cekiyoruzzz!!!

Hahaoohaayttt

Neyssseeee

İyi okumalar!

Nilipek - Gömülür

💌

1 Ay sonra...

Kolumdaki seruma baktım. Artık kanımı çekmeye başlamıştı. Hemşireyi beklemek istemediğim için canımın acımasını umursamadan çekip çıkardım. Kapının önünde bekleyen Yunus'a baktım. Artık eskisi gibi ona bakarken kalp atışlarım hızlanmıyordu.

Sadem ile en son bir ay önce, evin önünde o akşam konuşmuştuk. Ondan sonra aramıştım onu. Çoğu kez.

En son aradığımda engelim kalkmıştı ve çalıyordu. Ama çalmamasını tercih ederdim.

Çünkü en son engelim kalktığında, Sadem'in babası olduğunu söylemişti bir adam.

Ve Sadem'in öldüğünü.

Daha başka şeylerde söylemişti.

"Sen Kardelen olmalısın. Kızım, Sadem senden çok bahsederdi. Kerata ilk defa aşık olmuş, cıvıl cıvıl geziyordu etrafta."

Sessizlik.

Derin bir nefes alış.

"Kızım, Sadem mutlu öldü. Emin ol. Eğer onu uğurlamak isteyeceğini bilseydim arardım seni. Ama,"

Ve bayılma anı.

Ve yaralanış anı.

"Sadem seni engellediği için, bende senden vazgeçti sandım. Ama odasında onu ölü bulduğumuzda başucunda senin fotoğraflarını görünce anladım."

Yunus bana, "İyisin değil mi?" Diye sordu ama onun yanından bir ölü gibi geçtim. Ruhumu hissetmiyordum. Kendimi hissetmiyordum.

Sadem neredeydi? Nereye gömülmüştü?

Babam, ablam ve annem beni gördüklerinde oturdukları banktan ayağa kalkıp koşarak bana doğru geldiler.

Herkes, "Noldu? İyi misin?" Gibi saçma sorular sıralıyordu. Ben ise sadece yere bakıyordum. Duygularım alınmış gibiydi. Madem Sadem'i sevmiyordum, neden şuan üzülüyordum onun için? Kafamı kaldırıp gökyüzüne bakma ihtiyacı duydum bir anlığına. Ama şuan bahçede değildik. Önümde duran ablamın ve annemin arasından koşarak geçtim.

Dışarı çıktım.

Ve o an birşey oldu.

Sadem'i gördüm. İlk günkü gibiydi. Sanki yine benim işime düşecekti ve ben ona, "İyi misiniz?" Diye soracaktım.

Elimi gülümseyerek Sadem'e doğru uzattım ama Sadem bir anda bir toz bulutu misali kayboldu.




İZLERİMİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin