1.6

37 2 0
                                    

İyi Okumalar!

Biz 300 okunma olmuşuz!

Hepinize çok teşekkür ederim

Anıl Emre Daldal - B.

💌

Telefonum çalmaya başladı. Zaten bunu beklediğim için telefonu kulağıma götürdüm. Az önce yaptığım şeye hâlâ inanamasamda şuan aklıma getirmem gereken son şeydi.

Çünkü utanıyordum.

Sadem'i öptüğüm için değildi bu utancım. Sadece, öpen kişinin ben olması biraz utandırmıştı. Tamam, çok utandırmıştı.

Annem'e "Anne!" Dedim neşeli sesimle. Annem güldü ardından, "Efendim Kardelen." Dedi. Boğazımı temizledim ve söze başladım. "Ben bir arkadaşımda biraz kalabilir miyim? Yani yatıya kalmayacağım. Sadece oturacağım. Ama geç saate kadar olabilir." Dedim. Konuşurken sürekli ellerimi kullanmıştım.

Sadem'in yanından birden kaçıp kendimi tuvalete kilitlemem hiç hoş olmamıştı ama onun yanında daha fazla durursam eriyip gidecekmiş gibi hissettiğim için bir anda kendimi tuvalette bulmuştum.

Annem, "Çok geç oldu olmaz Kardelen. Eve gel." Dedi. İtiraz edecektim ki, "Hemen eve geliyorsun. Biliyorsun senin geldiğini görmeden uyumam." Dedi. Uyumazdı. Evde olduğum halde uyumazsam kalkıp ben uyuyana kadar başımda beklerdi annem.

"Tamam." Dedim ve telefonu kapattım. Son bir kez aynaya baktım ve telefonumu cebime sıkıştırıp tuvaletten çıktım. Sadem'in odasının kapısına geldiğimde içimde bir şeyler kıpır kıpır oldu. İçimde ki hissi durdurmaya çalışarak kapıyı açtım ve içeriye tamamen geçtikten sonra ardımdan kapattım.

Sadem, öylece duruyordu odada. Benim geldiğimi görünce bana baktı. Uzun uzun baktı. Yanına gitmek için adımladım ve en sonunda yanına ulaştım. Ona şuan nasıl bakıyordum bilmiyordum ama "Şuan çok tatlısın." Dedi bana ve elini gözümün önüne gelen saçlarımın arasına koydu ve onları geriye doğru itip, kulağımın arkasına sıkıştırdı. Ardından elini çekti.

Bana çok tatlı bakıyordu. Bu bende onun yanaklarını sıkma isteği oluşturuyordu. Kendime engel olmadım ve ellerimi yanaklarına uzatıp yanaklarını sıkmaya başladım. Çok tatlı olmuştu. Ellerini ellerimin üstüne koydu ve "Kardelen napıyorsun?" Dedi. Ellerimi ellerinin arasına almıştı.

"Çok tatlıydın ne yapayım?" Dedim kafamı sevimli bir şekilde sağa doğru eğerken. Sadem güldü ve "Sende çok tatlısın. Gel ikimizin de faydalanacağı bir tekli edeyim. Ben her tatlı olduğunda seni öpeyim. Sende benim yanaklarımı sıkarsın." Dedi. Çok cazip bir fikirdi.

Sadem bana doğru yaklaştırdı yüzünü. Kalbim bir anda dört nala koşmaya başlamıştı. "Benim seni sürekli öpmem icap edecek ama." Dedi. Utandığım için hemen uzaklaştım ve "Ee benim ev gitmem gerekiyordu." Dedim ve Sadem'e baktım. Utandığım için kızarmış olabilirdim. Bu beni daha fazla utandırmıştı.

Sadem bana yaklaştı ve "Ben bırakayım seni." Dedi ve elini belime koydu. Odanın kapısını açtı ve dışarı çıktık. Annesi görünürde yoktu. "Annen?" Diye sordum. Sadem, "Onlar erken yatarlar. Kardeşimden dolayı." Dedi. Kardeşini sormak istedim ama Sadem kapıyı açtığı için daha fazla birşey sormadım ve ayakkabılarımı giydim.

Sadem yanda duran vestiyerden arabanın anahtarını ve evin anahtarını alıp ayakkabısını giydi ve kapıyı kapattı. Ben çoktan doğrulmuş onu bekliyordum. Sadem doğruldu ve elimi tuttu. Beraber merdivenleri indik ve bahçede duran arabaya bindik. Kendimi aşk böceği gibi hissediyordum. Hiç böyle bir şey gelmemişti başıma.

Evin önüne geldiğimizde kapıyı açtım ve çıktım. Sadem' de arkamdan çıkmıştı. Yanıma geldi ve evde yaptığı gibi yüzünü yüzüme yaklaştırdı. Bu sefer yaklaşmakla kalmadı ve beni öptü. Öpüşüne ilk başta şaşkınlıktan karşılık vermesem de karşılık vermeye başlamıştım.

Sadem'den ayrıldım ve ellerimi boynuna dolayıp sarıldım. Sademde bana sarılmıştı. Ardından yukarıda annemin sinirden delirmiş olabileceği aklıma geldi. Sadem'den ayrıldım ve "Annem beni öldürmezse sana yazarım. " Dedim. Sadem gülerek başını salladı.

Ne kadar yakışıklıydı şuan.

Sadem'e daha fazla bakmadan binaya yöneldim ve şifreyi girip, içeriye girdim.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İZLERİMİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin