İyi bayramlar Şekerim nasılsın, umarım her şey yolunda gidiyordur?
Beğeni ve yorumlarınızı görmek beni aşırı motive ediyor teşekkür ederim :)
Beni şuralardan takip edebilirsiniz
ig: tubyildirimm1
x: 1scintillaa
Bölüm 27. Tutuşan Közlerin Külü
Neredeyiz? Bir şehir yanıyor dikkat et.
Tutuşabiliriz, işte ilk ateş gözlerine düştü, sonra dudaklarına,
saçlarının arasına kıvılcımlar doldu ışıl ışıl.
Yanıyorsun, yanıyorum, yanıyoruz.
Ümit Yaşar Oğuzcan
Hayatım rayları parçalandığı için yolundan çıkmaya hazırlanan bir tren iken, Ali Ata gelip canıyla kanıyla o raylara yatmış ve trenimin doğru yolunda devam etmesini sağlamıştı.
Yol öyle güzeldi ki hele de sonu ona çıkacaksa... çiçeklerle bezeliydi, bahar esintileriyle doluydu, umut kokuyordu her taraf.
Evliliğimizin birinci ayını geride bırakırken öyle güzel anlar yaşatmıştı ki bana çoğu zaman kendimi bir rüyanın içinde sanmıştım. Üstelik her an bir kâbusa dönüşmesini bekleyerek.
Sürekli tetikte durmanın beni iyice paranoyak bir hale getirdiğini anladığımda ise biraz daha kendimi salıp gevşemem gerektiğine ikna oldum. Fatih evimizi bilmiyordu ve kocam bunun için önlem aldığından bahsetmişti, içim rahattı.
Ben gidemiyordum ama birkaç kere Peri'yle Feride gelmişti. Baba ocağına el öpmeye dönememek çok kırıcı bir olaydı ancak bunu ne amcamlar ne de biz istemiştik. Güle güle ayrılmadığım bir eve güle güle dönemiyordum ne yazık ki.
Duyduğuma göre Nevin yengem hâlâ eve dönememişti. Amcam bu konuda oldukça sert bir tutumdaydı ve beni şaşırtmıştı. Ben birkaç haftaya barışırlar sanmıştım. Abisinin emanetinin yaşadıkları terazide daha ağır basmıştı demek ki.
Ali Ata burnunu boynumda gezdirmeye başladığında huylandığım için kıkırdadım. İlk günlere nazaran evliliğe daha da alışmıştım. Artık onu üstsüz görmekten çekinmiyor ya da gecelikle yanında durmaktan utanmıyordum.
"Günaydın kocam."
"İşte gün bu kelimeyi duyunca aydı. Sihirli midir nedir? Nasıl tesir ediyor kalbime böyle anlayamıyorum."
"Sana olan sevgimin sihridir belki."
"Demek bana olan sevgin dile gelmeye karar verdi ha?" dediğinde eğilip yeniden öptü ve gıdıklamaya başladı. Belimin bir noktasından feci bir şekilde huylandığımı anladığı andan beri kurtuluşum olmuyordu.
Yalnız başıma çilli horozun sesiyle uyandığım günlerden, kocamın neşeli gıdıklamalarıyla uyandığım günlere gelmiştim. Hayatın ördüğü ağlarda muazzam bir güzellik vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pamuk Şeker
Teen FictionBu kitap 1985 yılında geçen naif bir aşkı anlatıyor.🍀 Bir heves uğruna ailemi kaybettiğimde kendi evimde kül kedisine dönüşeceğimi bilmiyordum. Dahası yengelerimin baskılarına, kendimi hapse attırmak isteyecek kadar tahammül edememiştim. Her şey be...