Bölüm 32. Yaşandı ve Bitti

1.7K 160 68
                                    


Merhaba pamuk şekerlerim umarım
iyisinizdir🍭

Geçen bölüm bahsetmeyi unuttuğum bir deli Ayten kısmı var. Kendisi yıllar önce Bursa'da yaşamış gerçek bir karakter.

Çok sevgili bir bebek bahsetmişti Pamuk Şeker'i okurken. Zihnimin köşesinde kalmış sırası gelince yazayım dedim. Canımın içi seni etiketleyemedim lütfen kendini belli et😘

Ayrıca fantastik kurgu sevenleri
Yaşamayanlar'a bekliyorum.

Konusu kısaca;
ölülerin arasından seçilen kişilerin Yaşamayanlar ismini verdikleri evrene gelmesini anlatıyor. Bu evrende okul bölümleri satranç taşı isimleriyle oluşuyor ve bölüme girmek için önce bir dövmenizin oluşması gerekiyor.

Yaşayanlar: Dünyada hâlâ yaşayan kişiler.

Yaşamayanlar: İkinci bir şansı hak eden ve büyü gücü oluşan ölüler.

Yaşayamayanlar: İkinci bir şansı hak eden ancak büyü gücü oluşmamış ölüler.

Oy ve yorumlarınızı bekliyor hepinizi
öpüyorum sevgilerimle😘😘







𝓅𝒾𝓇𝓪𝓎𝓮♡𝓪𝓵𝓲𝓪𝓉𝓪


❝Yaşamak: ümitli bir iştir, sevgilim, yaşamak seni sevmek gibi ciddi bir iştir.❞

- Nazım Hikmet



Bölüm 32. Yaşandı ve Bitti

İki aşık bir yılan, sardılar yuvasını.

Fırsat kolladı düşman, gün aşırı gelip geçip.

İki yılan bir oldu, çatalı yeşili buldu.

Yeşil artık turuncu, kırmızı yuvada kaldı.

Aşığın gözyaşları yağmur oldu yere indi.

Yuvasının ateşini söndürdü Göğe çıktı.

Yazardan

Kadının ağzından çıkanlar Ali Ata'nın kalbini kor gibi yakarken şüphelerinin haklılık oranı zihninin her yerini sarmaya başladı. Amcalar orada dururken, Fatih şerefsizinin peşinden koştuğu an, o da av olmamak adına kaçmaya başladı. Eğer her şey açığa çıkmazsa parmaklıklar ardına girmemesi gibi bir son yoktu.

Uzun boyuyla son hızla koşarken kapıdan çıkan biriyle şiddetli bir çarpışma yaşadı. İki koca adam farklı yere yığılınca Ali Ata kim olduğuna bile bakmadan kalkıp tekrar Fatih'in peşine düştü. Onu kaybedemezdi, önce her şeyi ince ayrıntısına kadar öğrenecek sonra ise burnundan getirecekti. 

Çarptığı kişinin Feridun olduğunu anlamadığı için o da meslek iç güdüsüyle ayağa kalkıp koşmaya başladı. 

"Kardeşim geçmiş olsun, kimi avlıyoruz?"

"Fatih itini," dediğinde tüm hırsıyla söylediğinin farkında değildi.

Pamuk ŞekerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin