Kız kaç dakikadır bölümü atamadım ya👀
Görsel yüklemiştim kabul etmedi bölümü sildi birde tekrar giremedim.Neyse, nasılsınız bebekler, umarım iyisinizdir.
Hazırlanın yakında istememiz var🌷
Oy vermeyi unutmayın yorumlarda buluşalım, sevgiyle kalın 🌸🍭
Seni sevdim,
Seni birdenbire değil usul usul sevdim.
‘Uyandım bir sabah’ gibi değil,
Öyle değil nasıl yürür özsu dal uçlarına
Ve gün ışığı sislerden düşsel ovalara…
Seni sevdim…
Artık tek mümkünüm sensin…
Gülten Akın
Bölüm 43. Kırmızı Laleler Çok Güzel
Dört duvarın genişliğinin ya da büyüklüğünün değil içindeki huzurun ne kadar büyük ve samimi olduğunu anlayan Piraye evin odalarında neşeyle şakıyarak dolaşıyordu. Yeniden ve eskisinden daha iyi bir başlangıç yapabilmiş olmalarına gece gündüz şükrederek, evin duvarlarını bile seviyordu.
Bahçeye çıkardığı leğenlerle çamaşırları yıkayıp asarken Ali Ata'nın tişörtüne denk gelince gülümsemek aşk değil de neydi?
Çamaşırları biraz köpükle suda beklettiği sıra yazdığı romanının başına geçmiş ve biraz daha eklemeler yapmıştı. Çok yakında büyük bir gazetede ilk yazısı yayımlanacaktı. Bu duruma havalara uçan Piraye yaptığı her işi gülümseyerek ve sevgiyle yapıyordu. Birazdan gelecek arkadaşını düşünüp daha da mutlu olmamak elinde değildi. Eli kulağında gelecek diye beklerken çamaşırları bitirmiş, bahçedeki oturakta biraz soluklanmak isterken nihayet birinin geldiğini duydu.
Boynunu uzatıp Perihan'ın gelip gelmediğini kontrol edeceği sırada geldiğini lakin tek gelmediğini gördü. Hekimi görünce elini ağzına bastırıp sevinçten gülmesini sakladı.
Hekim ayrılırken parmak uçlarına dokunmuş "Kırmızı laleler çok güzel," demişti. Anlamıştı Perihan'ın daha utangaç olduğunu ve dilinden her sözcüğü kolayca çıkaramayacağını, bu yüzden kendine hemen yeni bir yol bulmuştu. Perihan sevgiyle gözlerini kaçırdı ve gülümseyerek yeniden kaçmaya çalıştığı gözlere mahkum oldu. "Kırmızı laleler çok güzel," deyip arkasını dönüp gitti. Kapıdan içeri girmeden omzunun üzerinden yeniden ona bakarken elleri cebinde keyifle sırıtarak ona bakan Yarkın'ı görünce gülümsedi ve içeri kaçtı. Oysaki Perihan bir ona utangaçtı... Bu kadar sevgi ve güzellik kalbine zarardı. Hızla atmaktan ya patlayacak ya da yorulup duracaktı zavallı kalbi.
Kırmızı laleler çok güzeldi ama asıl anlamı daha da güzeldi. Seni sevmek çok güzel...
Piraye, arkadaşının yaklaştığını görünce hemen düzeldi ve izlemiyormuş gibi numara yaptı. Nasılsa leyla olmuş Perihan'ın havalara baktığı yoktu ve onu görmemişti. Demir kapıyı iten Perihan kapıyı örttüğü gibi sırtını yaslayıp derin bir nefes verdi. Elini kalbine götürüp mutlulukla gülümserken ona bakıp sırıtan Piraye'yi yakaladı ve koşarak birbirlerine sarıldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pamuk Şeker
Teen FictionBu kitap 1985 yılında geçen naif bir aşkı anlatıyor.🍀 Bir heves uğruna ailemi kaybettiğimde kendi evimde kül kedisine dönüşeceğimi bilmiyordum. Dahası yengelerimin baskılarına, kendimi hapse attırmak isteyecek kadar tahammül edememiştim. Her şey be...