"මම හෙට කොලඹ හොස්පිට්ල් එකකට මාරු වෙනවා "
"මොකක් !! ඔයා මට කිව්වෙ වත් නෑ " හොස්පිට්ල් මාරු කරනවා කිව්වම හීනෙන් බය වෙලා උන්න මට හීනේ සම්පූර්ණයෙන්ම අමතක වෙලා ගියා වගේම මම කෙලින් වෙලා ඉද ගත්තා .
එහා පැත්තෙන් ටික වෙලාවක් කිසිම සද්දයක් තිබුනේ නෑ .
"හරි හරි බන් ඉතින් හදිස්සියෙම . මිශන් එකක් නිසා යන්නෙ "
"මිශන්!! ඔයාට පිස්සුද අයියේ .. ආහ් .. "
එයා ලොකූ හුස්මක් එහා පැත්තෙ ඉදන් පිට කරනවා මට ඇහුනා .
"එහෙම තමයි බන් මේ රස්සාව "
"හ්ම්ම්.. "
මාත් ටික වෙලාවක් සද්ද නැතුව හිටියා .
"දැන් මොකද්ද මගෙන් වෙන්න ඕනෙයි කිව්ව උදව්ව "
"මේකයි
තමුසෙට පුලුවන්ද ඇම්බියුලන්ස් එකේ යන්න එන්න . "
.
.
මන් උන්නෙ වෙන්නෙ මොනවද කියලා අදහා ගන්න බැරුව .එයා කිව්වෙ මට තියෙන්නෙ ඇම්බියුලන්ස් එකේ යන්න එන්න කිව්වට මට තේරුනෙ නෑ මන් ඇම්බියුලන්ස් එකේ යන එකෙන් මොකද්ද එයාට තියෙන උදව්ව කියලා .
ඇම්බියුලන්ස් එකේ ඩ්රයිවර් ලා දෙන්නයි මමයි අපේ සීනියර් නර්ස් කෙනෙකුයි සවිද්රයි තමයි ඇම්බියුලන්ස් එකේ යන්න උන්නෙ .
ඒත් ඇම්බියුලන්ස් එකට නගින්න ඔන්න මෙන්න සවිද්ර මගේ අතට දීපු දේත් එක්ක මන් උඩ බිම බැලුවා .
ස්ප්රේ එකක් !!
"මන් සිග්නල් එක දීපු ගමන් ඕක ස්ප්රේ කරනවා "
නගින්න කලින් එයා මගේ කනට මිමුනුවා .
වාහනේට නැග්ග වෙලේ ඉදලා මම නම් උන්නෙ හීන් දාඩිය දාලා .
සවිද්ර ඇස් පියාගෙන ඉන්නකොට සීනියර් නර්සුත් හිටියේ ඇස් පියාගෙන .
වාහනේ ඇතුල බීරි වෙන තරමටම නිශ්ශබ්ද යි . මගෙ ඔලුව ට ඒ නිශ්ශබ්ද තාවය හෙනම හිසරදයක් වෙලා තිබුනේ .
මට තේරෙන්නෙ නෑ සවිද්ර මොන මගුලක් කරනවද කියලා .
අපි පැයක් විතර යන්න ඇති ඇස් පියාගෙන හිටපු සවිද්ර ඇසඇරලා මට සිග්නල් එක දෙනකොට එයා දීපු ලේන්සුව නහයට තද කරගෙන ස්ප්රේ එක ප්රෙස් කරා ..
YOU ARE READING
ELORA
Non-Fictionමගදි වෙදදුරන් මුණ නොගැසුණු ගමනකදි තවත් පලුදු වුණ හදවතක් මට තිබේ ... . . . . "ප්රශ්නේ කියන්නෙ මේ පාර අපිට king ලා දෙන්නෙක්ම ඉන්න එක නේ ." "නෑ ප්රශ්නේ තමයි මේ පාර king ලා දෙන්නෙක්ට එක qeen කෙනෙක් ඉන්න එක ."