21+ හෝ 18+ සිදු වීම් නිසා අපහසුතාවයන්ට පත් වෙන හෝ කියවීමට අකමැති අය 🔞 මේ ස්ටිකර් එක දාලා තියෙන තැනින් පහලට කියවීමෙන් වලකින මෙන් කාරුණිකව ඉල්ලා සිටිනවා ..
සලාං!! " මාව ගැස්සුනා ... මාව වෙව්ලන්න ගත්තා .. ගෙයුන් එලියේ මොකක් හරි බිදුනා .. මට ශුවර් ඒ හරියටම මගේ කාමරේට පහල .. මන් තවත් ටිකක් ගුලි උනා .. කොට්ටෙ අත් අස්සට මිරික ගත්තා .. මගේ බය මකා ගන්න කියලා මන් ලග තිබුනේ කොට්ටයක් විතරක් වෙනකොට .. ඒකේ බාගයක් පපුවට තුරුල් කරගෙන .. ඉතුරු හරියෙන් ඔලුව තියා ගත්තා .ඇස් තද කරලා පියා ගත්තා .
අනේ මට බයයි සවිද්ර .. ටිකක් නෙවෙයි මහ හුගක් බයයි ..
හොද වෙලාවට අම්මා ගෙදර ආවේ නැත්තේ ..
අම්මා ආරක්ෂිතව ලොකු අම්මලාහ දිහා ඉන්නවා කියන එක මට ලොකු සහනයක් වෙනකොට මම තව තවත් රෙද්ද අස්සට ගුලි උනා ..
වෙලාව කීයද දන්නෙ නෑ ඉක්මනටම එලිය වැටුනා නම් හොදයි ..
"බව් ... බව්...හ්...බව්ව්ව්ව්ව්ව්.... " එහා ගෙදර බල්ලා බුරන්න පටන් ගන්න කොට මාව උඩ ගිහින් බිම වැටුනා ...
"ගර්.. ගර්... " බල්ලා මොනාට හරි ගොරවනවා ඇහෙනකොට මම හිමීට රෙද්ද චුට්ටක් උස්සලා ජනේලෙ පැත්ත බැලුවා .. සාමාන්යයෙන් බල්ලා බුරනවා ඇහුනොත් අනිවාර්යයෙන් ම ඒ ගෙදර මිනිස්සු නැගිටලා ලයිට් දාලා බලන නිසා මන් බැලුවේ ලයිට් එලියක් වත් වැටෙනවද කියලා ..
ලයිට් දාලා යි කියලා පේනකොට මමත් පට ගාලා නැගිටලා ගිහින් මගෙ කාමරේට එහා පැත්තේ බාතෲම් එක ඉස්සරහා තියන ස්විච් එක ඔන් කරේ ගෙයින් එලියේ ඔක්කොම ලයිට් එක පාර ඒ ස්විච් එකෙන් ඔන් වෙන නිසා ..
ඒත් එක්කම වාහනයක් ස්ටාට් වෙන සද්දේ ඇහෙනකොට ගැහි ගැහි ජනේල් රෙද්දෙන් කොනක් උස්සලා බලපු මම වාහනයක් යනවා පේනකොට එතනම බිම ඉද ගත්තා ..
මගෙ මනස් ගාතයක් නෙවෙයි .. කවුරුම හරි කෙනෙක් ආවා කියන එක මට දැන් ශුවර් ..
මම මෙච්චර බය වෙලා නැතුව ඇති මීට කලින් කවම දාවත් .. වෙලාව පාන්දර තුනයි .. මෙතනින් පස්සෙ බය වෙන්න දෙයක් නෑ ..අහල පහල ගෙවල් වල වැඩට යන්න අය ඉන්න නිසා මේ වෙනකොට ගොඩක් ගෙවල් වල ලයිට් දාලා .. ඒත් බය නොවී ඉන්න පුලුවන් කමක් තිබුනට අවදානමක් නැත්තේ නෑ ..
YOU ARE READING
ELORA
Non-Fictionමගදි වෙදදුරන් මුණ නොගැසුණු ගමනකදි තවත් පලුදු වුණ හදවතක් මට තිබේ ... . . . . "ප්රශ්නේ කියන්නෙ මේ පාර අපිට king ලා දෙන්නෙක්ම ඉන්න එක නේ ." "නෑ ප්රශ්නේ තමයි මේ පාර king ලා දෙන්නෙක්ට එක qeen කෙනෙක් ඉන්න එක ."