12

1K 190 13
                                    

" කොහෙද හොර පූසෙක් වගේ රිංගන්නෙ ආ .  " 

එක පාර බිත්තියට එහාපැත්තෙන් අතක් ඇවිල්ලා ඇදලා ගන්න කොට මාව මැරෙන්න තරන් බය උනා .

" ම්.. මන් කොහෙවත් රිංගුවෙ න්.නෑ ..ඔයා කොහෙද මෙහෙ "

මගේ අතිනුත් අල්ලගෙන මා දිහා රවාගෙන බලාගෙන උන්න සවිද්‍ර ගෙන් මන් පෙරලා ඇහුවා . එයයි මායි අතර තිබුනෙ අගලක අරතරයක් වෙනකොට ඒ මූන් දිහා බලන්න නම් මට උඩ බලන්න සිද්ද උනා . මේකා නිකන් දස මහ යෝදයෙක් වගේ ..

"හුලං ටිකක් වදින්න ආවා . මන් හිතුවෙ තමුසෙ හවස ගියා කියලා "

ඔව් ඉතින් රූප් ටොප් එකට වෙන මොනාට කියලා එන්නද . හැබැයි මට මේ මිනිහව සැකයි හුලං කෙසේ වෙතත් දුම් වද්ද ගන්න ආවද කියලා .

"නැ . මන් ඇතුලෙ.."

'දඩස්..'

එකපාර ආපු සද්දෙට මම ගැස්සිලා ගියහින් අනිත් පැත්ත හැරෙන්න ගියත් එයා අල්ලගෙන හිටපු මගෙ අතින් ඇදලා එයාගෙයි මගෙයි අතර තිබුන පරතරේ නැත්තටම නැති කරලා දැම්මා .

වෙන එකක් තියා මගෙ තොල් උඩ එයාගෙ තොල් නතර වෙලා තිබුනා .

මන් එකපාරටම උන දේ හිතා ගන්න බැරුව ඇස් දෙක ලොකු කරගෙන එයා තද කරලා පියගෙන හිටපු ඇස් දිහා බලාගෙන  හිටියා වෙනකොට මගේ හදවත දෙගුනයක් වේගෙන් ගැහුනා.

තප්පර තුනක් විතර තොල් තද කරගෙන හිටපු එයා මගෙ තොල් වලින් එහාට උනේ මන් පපුවට අතක් තියා ගන්නකොට .

"බය උනාද බබා "

මගෙ මූණට පාත් වෙලා ආයෙම කටකොනින් හිනා වෙලා අහනකොට මම බිම බලා ගත්තා . මට ලැජ්ජයි අප්පා ඉතින් .

"මන් ලග ඉන්නකොට බය වෙන්න එපා මෝඩ ගහා " මගෙ ඇහිබැමක් උඩ තොල් තද කරන ගමන් එයා ආයෙ කිව්වා .

"යමන් යමන් . මෙතන උන්නා ඇති සීතල අල්ලයි "

එයා මගෙ කර වටේ අතකුත් දාගෙන ඉස්සරහට යනකොට මම ත් එහෙමම මොකුත් නොකියම තොල් දෙක දිවෙන් තෙත් කලා .

ස්ටෝබෙරි රහයි .

.
.
.
සවිද්‍ර මට කිස් එකක් දුන්නා නේද දෙයියනේ .. මන් ඒ හීනයක් දැක්කා එහෙම නෙවෙයි නේද .. මන් මගෙ කම්මුලට තට්ටුවක් දාගත්තා .

ELORA Where stories live. Discover now