"තෑන්ක්ස් විද්ර . ඔයා හිටියේ නැත්තන් මට වෙලාවට මෙතන්ට එන්න බැරි වෙනවා "අයේශ්යා මගේ අතේ එල්ලිලා කියනකොට මන් පොඩි හිනාවක් දුන්නා ..
"හරි එහෙනම් මම යනවා . ඉක්මනටම ආයේ මීට් වෙමුකෝ . " කෙල්ල මගේ කම්මුලකින් අල්ලලා ඉස්සිලා තොල් වලින් හාදුවක් තියලා යන්න ගියේ මම මිරර් එකට පහත් වෙලා ඒ දිග නියපොතු වලට සීරුන පාර කොලර් එක එහාට මෙහාට කරලා බලනකොට ..
ආයූ ඊයේ මීගමු ගියා .. එයාගෙ අම්මා රට යන්න යන නිසා ටික දවසක් අම්මත් එක්ක ඉන්න ඕනෙයි කියලා .
ඒ අස්සෙන් අද උදේ පාන්දරම යේශ්යා කෝල් කරේ ඒකිව රේල් වේ ස්ටේශන් එකට දාන්න පුලුවන්ද කියලා .
මන් ඉතින් මේ ඒ දාන්න ආව ගමන ආලෙම් නම් ඊයේ රෑ ගිය ගමන් ගෙදර ආවේ නෑ ..සමහර විට වැඩ වෙන්න ඇති . මම ඔහොම්මම වාහනේ dern එකට යන පාරට හැරෙව්වා ..
මාස්ක් එක දාගෙන වාහනේන් බැහැපු මම ආලෙම් ගෙ නයිට්ලට ඇරෙන්න අනිත් අයට ඇතුල් වෙන්න බැරි ඒරියා එක පහු කරනවත් එක්කම මාස්ක් එක ගලවලා සාක්කුවට දා ගත්තා ..
ආයුගේ බර්ත් ඩේ එකත් ලගම එනවා .. ඒකට මොනවා හරි ස්පෙශල් දෙයක් කරන්නත් ඕනේ .. බලමුකො හිච්චි පාතාලයගෙ ප්ලෑන්ස් මොනවද දන්නෙ නෑනේ ..
මම ආලෙම් ගේ ඔෆිස් රූම් එකේ දොර ඇරගෙන ඇතුලට ගියා ..
ඇතුල් වෙන දොරට පිටු පාලා අත් දෙකත් මේසේට තියාගෙන බරවෙලා හිටපු ආලෙම් මම ඇතුලට යනවත් එක්කම ගන් එක ලෝඩ් කරලා මගෙ පපුවෙන් අතක් තියලා බිත්තියට තල්ලු කාරලා මගෙ නලලට ගන් එක තිබ්බා.
එකා දිහා මම හරි කම්මැලි විදිහට බලාගෙන හිටියා .. ඒත් ඌ නම් හිටියෙ සියුම් කේන්තියකින් කියන්න ඒ ඇස් ඒ හැසිරීම සාක්කි දැරුවා.
ඌ මගෙ බෙල්ලට පිහිය තියලම දැන් මට ඒක පුරුද්දකට ගිහින් නිසා ඒක එච්චර ගානක් නෑ මට ..
ඌමගෙ දිහත් මන් ඌ දිහත් බලන් හිටියට අපි දෙන්නගෙන් එක්කෙනෙක් වත් කතා කරේ නෑ , අන්තිමට බලන් ඉදලම බැරිම තැන මම කට ඇරියා.
"ඒ පාර මොකද!! තමුසෙ ඉතින් උදේ පාන්දර ඇවිල්ලා බෙල්ලට පිහිය තියන්නෙත් ආදරේට නෙවෙයි නේ , අද මොකද ගන් එකට මාරු වෙලා"
YOU ARE READING
ELORA
Non-Fictionමගදි වෙදදුරන් මුණ නොගැසුණු ගමනකදි තවත් පලුදු වුණ හදවතක් මට තිබේ ... . . . . "ප්රශ්නේ කියන්නෙ මේ පාර අපිට king ලා දෙන්නෙක්ම ඉන්න එක නේ ." "නෑ ප්රශ්නේ තමයි මේ පාර king ලා දෙන්නෙක්ට එක qeen කෙනෙක් ඉන්න එක ."