මාස හතරක් ..
ගෙවිලා ගියේ හිතා ගන්න බැරි විදිහට . නිකන් පැයෙන් පැයට සදුදා උනාද මන්දා .
අද කාලෙකට පස්සෙ මම නැන්දලාගෙ ගෙදර ආව දවසක් .
කාමරේ ජනේලෙ ලග හිටගෙන ජනෙල් කූරු දෙකක් අල්ලගෙන මම එලිය බලාගෙන හිටියා . තාම ඉස්කෝලෙ ඇරිලා ආවා විතරයි සවිද්ර මාව බස්සලා යන්න ගියා නේ .
"දරුවො .. " එක පාර නැන්දා කාමරේට එනකොට කලබල වෙච්ච පාරට අල්ලන් හිටපු එක අත ඇරෙනවාඅ.
"දෙයියනෙ බලාගෙන පුතේ " වැටෙන්න ගිය මගෙ ඇගෙ වැදිලා එහා තල්ලු උන වීල් චෙයා එක නැන්දා මගෙ දිහාවට තල්ලු කලේ මම බාගෙට ජනේලේ එල්ලිලා ඉන්නකොට .
"වැටුනා නම් එහෙම " නැන්දා මගෙ උරහිසට එකක් ගැහුවෙ රවාගෙන . මම පොඩි හිනාවක් දැම්මා .
"පුතා චුට්ටක් ඉන්නවද මන් ටක් ගාලා කඩේට ගිහින් එන්නම් "
"හරි නැන්දා මම ඉන්නම් "
නැන්දත් එක්කම එලියට ආව මම නැන්දා යන දිහා බලාගෙන හිටියා .
වේලිලා වැටෙන කොල . හුලගට හෙලවෙන ගස් .
අහස වහා ගත්ත වැහි වලා කුලු .
කුරුල්ලන්නෙ කාක්කන්ගෙ හඩ .
ඒ අස්සෙන් මට ඇහෙනවා . කොල්ලො දෙන්නෙක් කියවන සද්දේ ..
දෙනෙත් ඔමරු වගේම අයෝන් පේන මානෙකට එනකොට මම කොල්ලො තුන් දෙනා දිහා බලන් හිටියා .
කොහො ගිහින් එනවද මෙච්චර වෙලා ගිහිල්ලා .
මගෙ කල්පනාවෙන් මම මිදුනේ එක පාරටම කොල්ලො තුන් දෙනාවත් පහු කරගෙන ඇවිත් අපේ වත්තට දාපු සුදු පාට වෑන් එක දැකලා .
වාහනෙන් බැහැලා තනිකර කලු ඇද ගත්ත කොල්ලො දෙන්නෙක් මගෙ පැත්තට එනකොට නම් මම කලබල උනා .
"ඔයාලා කව්ද .. "
මන් ඇහුවත් මට උත්තර දෙන්න තරන් උනන්දුවක් නොතිබුන උන් දෙන්නගෙන් එකෙක් මගෙ පැත්තට සාක්කුවෙන් සුදු පාට ලේන්සුවකුත් අරගෙන ඇවිත් නහයට තද කරනකොට මම බේරෙන්න දැගලුවා ..
"ඕයි ..ඇතෑරපන් සර් ව " දෙනෙත් ගෙ කට හඩ ඇතීන් වගෙ ඇහෙනකොට අන්තිමට මට දැනුනේ ඔක්කොම කලුවට වෙලා යනවා වගේ .
YOU ARE READING
ELORA
Non-Fictionමගදි වෙදදුරන් මුණ නොගැසුණු ගමනකදි තවත් පලුදු වුණ හදවතක් මට තිබේ ... . . . . "ප්රශ්නේ කියන්නෙ මේ පාර අපිට king ලා දෙන්නෙක්ම ඉන්න එක නේ ." "නෑ ප්රශ්නේ තමයි මේ පාර king ලා දෙන්නෙක්ට එක qeen කෙනෙක් ඉන්න එක ."